Kyllä nyt pisti silmään tai korvaan siis - kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22958952]Kiitos tästä tiedosta, eivät siis tuhlanneet mun ja sun verorahoja omiin ruokiinsa vaan ostivat niitä työpaikalleen <3[/QUOTE]

Sitä, millä lapulla ne maahanmuuttajan näköiset suomea puhuvat suomalaisen näköiset ostivat ruokaa, en tiedä.

Minusta on vaan ollut hauska seurata ihmisten "huomaamattomia" katseita, kun mutsi maksaa sossun lapulla :D

[QUOTE="vieras";22958994]Niinpä... miksiköhän sossu antaa maksusitoumuksen moiseen kun normaalisti työvaate-ostot hoidetaan ihan muuten ;) Kiva olla "sossussa töissä" niin voi sitten samalla olla asiakaskin[/QUOTE]

Jaa-a, mene ja tiedä. Lastenkotiin nyt vaan on astioita ostettu sossun lapulla, ja työvaatteita saavat ostaa talon piikkiin pari kertaa vuodessa. Työvaatteina siis ihan tavalliset vaatteet.

Kosketusnäyttöpuhelimet on nykyään melkein ilmaisia, ainakin se malli mikä mulla on, joten älä tukehdu kateellisuutees, ja ne verorahat joita sä maksat tuskin kohdistuu just tohon perheeseen, meillä kaikilla olisi paljon parempi olla jos ei aina oltais kyttäämässä muitten tekosia, tuloja, autoja, varallisuutta sun muuta, vaan keskityttäis ihan siihen omaan elämäämme, ei aina me jotka töissä käymme ajateltais et en halua pummien elävän minun maksamilla verorahoilla (tämä koskee myös minua, ja olen luvannut parantaa tapani!), en halua alkoholistien kuntoutuvan just mun maksamilla veroilla jne. Maailma olis meille kaikille paljon parempi paikka ja toisten e tarviis tuntea alemmuutta ihmisyydestä, kaikki me ollaan samaarvoisina syntyneitä ja valitettavasti samanarvoisina kuollaan..fakta...

Yhteistyössä