Järkyttävä raiskaus Nummelassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22831152:
Ja ihan oikeasti, missään ei ole julkistettu onko raiskaaja ulkomaalaistaustainen vaiko ihan suomalainen. Saanko pyytää, että vähän rauhoittuisitte niiden linkkien ja spekulaatioiden kanssa?

Eipä ole kerrottu, siksipä täällä juuri spekuloidaankin ja sen ei pitäisi olla kiellettyä.

Juurihan Päivi Lipponen ja muut mamu-hyysääjät näyttivät erimerkkiä Tampereen pizzria-kerrostalopalossa. Ensin taivasteltiin suureen ääneen, että kyseessä on rasistinen viharikos. Ensimmäisenä valtakunnan poliittinen eliitti alkaa siis syyttelemään kunnon kansalaisia. Kun totuus sitten paljastui, niin eipä kuulunut anteeksipyyntöjä tai mitään muutakaan. Asia vaiettiin kuoliaaksi. Korkeintaan alettiin pelkäämään sitä, että rasismi yltyisi tapauksen takia.

Tavalliset suomalaiset siis leimataan rasisteiksi olipa asia miten päin tahansa. Koskahan tämä rasismi alkuperäisväestöä kohtaan loppuu? Pelkäänpä, ettei koskaan, vaan tämä on vasta alkua kaiken pahenemiselle.

Asun itse täällä Vihdin Nummelassa ja täällä kylällä ei kovin montaa maahanmuuttajaa ole, ne jotka on niin ovat kyllä ihan rehellisiä työtä tekeviä ihmisisä. Tokihan bussit menee, mutta harvoin tänne kukaan "eksyy " kun isot kaupungit ihan vieressä. Kamala tapaus ja itse olen pitänyt tuota Enärantaa todella rauhallisena paikkana. siellä todella isoja ja kauniita pientaloja ja tietääkseni aika arvostettu ja kallis alue. Kyllähän tuolla keskustassa, Hiidenrannassa ja hakataloilla kaikkea tapahtuu ihan viikottain.

Kuvottavaa. Toivon ettei koskaan lue yhdessäkään lehdessä yksityiskohtia siitä mitä sille naiselle tehtiin. Toivon että nainen paranee vammoistaan, niin fyysisistä kuin henkisistäkin. itku ja etova olo tuli :'(

Voisikohan mitenkään nyt olla niin, että tarkempia tuntomerkkejä ei kerrota, koska sellaisia EI OLE TIEDOSSA..? Tuollaiseksi (epätavallisen julma, raaka ja nöyryyttävä) luonnehditun teon jälkeen uhri vaan ei välttämättä kykene tarkempia tietoja antamaan. Ja todella säälittävää tällaistakin tekoa käyttää ulkomaalaisvihan lietsomiseen, kun mitään tietoa tekijän kansallisuudesta ilmeisestikään ei ole. Mutta tokihan muslimit ovat yhteisvastuussa jokaisesta mieleltään sairaan ihmisen tekemästä rikoksesta?

Onneksi on omakotitalo, jonka ympärillä jykevä aita. Portissa kyltti "täällä vartioimme me" ja kyltissä saksanpaimenkoiran ja rottweilerin kuva. Ja meidän vanhin saksanpaimenkoira tervehtii haukkumalla kaikki, kun joku porttiin koskee. Juu, ei ole edes jehovantodistajia ovella käynyt :)

Onhan törkeää käyttää toisen autoa luvatta.
On törkeää hakata miestä tai naista luvatta .
On törkeää ja ikävää että maailma on näin paha.
Mutta ei rikokset lopu omankäden oikeudella että "katkaistaan munat" yms.
Rikokset loppuisivat rakkaudella jota tässä maailmassa ei ole enää paljoakaan ja pahemmaksi menee. Älä siis unohda rakastaa sillä " kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" .

Onhan törkeää käyttää toisen autoa luvatta.
On törkeää hakata miestä tai naista luvatta .
On törkeää ja ikävää että maailma on näin paha.
Mutta ei rikokset lopu omankäden oikeudella että "katkaistaan munat" yms.
Rikokset loppuisivat rakkaudella jota tässä maailmassa ei ole enää paljoakaan ja pahemmaksi menee. Älä siis unohda rakastaa sillä " kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" .

Sinä tarvitset hoitoa :D Oletko sama täti, joka tunkeutui Lahden lyseoon veisaamaan virsiä?

Minusta taas tuntuu, että tekijä ja uhri ovat kuitenkin tuttuja... Iltalehden sivuilla sanottiin mm. "Miehen epäillään vieneen asunnosta mukanaan myös naiselle kuuluvaa tärkeää henkilökohtaista omaisuutta, jonka rahallinen arvo ei ole kovin suuri."
No jos joku kaappais yöpöydältä mun korurasian, niin vois kirjottaa just noin. Rahallinen arvo niillä ei oo kovin suuri, jopa vähäinen, mutta tunnearvo on mulle mittaamaton.

Nummelan poliisi tekee minkä pystyy. Ovat jo saaneet vihiä henkilön olinpaikasta ja siviiliautot pörräävät 24/7 ympäri kylää. Tämä hullu saa kyllä kaikki varpailleen. Itse pidän huolen että kaikki ovet ja ikkunan on kiinni. Nummelassa siis asun.

Ja tiedoksi että tässä on tosiaan uhria mm. leikelty saksilla =(

Aivan järkyttävää.. ei sitä ole turvassa edes omassa kotona.

Vien lapseni kyseiselle alueelle joka aamu hoitoon. Kyllä tekee pahaa jo nousta autosta, saatika jättää ipana sinne, kun tietää että tuollainen hullu liikkuu vapaana.

[QUOTE="Jonsu";22935764]Nummelan poliisi tekee minkä pystyy. Ovat jo saaneet vihiä henkilön olinpaikasta ja siviiliautot pörräävät 24/7 ympäri kylää. Tämä hullu saa kyllä kaikki varpailleen. Itse pidän huolen että kaikki ovet ja ikkunan on kiinni. Nummelassa siis asun.

Ja tiedoksi että tässä on tosiaan uhria mm. leikelty saksilla =(

Aivan järkyttävää.. ei sitä ole turvassa edes omassa kotona.

Vien lapseni kyseiselle alueelle joka aamu hoitoon. Kyllä tekee pahaa jo nousta autosta, saatika jättää ipana sinne, kun tietää että tuollainen hullu liikkuu vapaana.[/QUOTE]

:( Hyi kamala, mua ihan itkettää ton uhrin puolesta mitä se on joutunut kokemaan.

Ja mä en pysty kuvittelemaan miltä teistä nummelalaista tuntuu mennä illalla nukkumaan :( Toivottavasti se psykopaatti saadaan PIAN kiinni !!! Ettei tarvi kenenkään muun kärsiä tai pelätä.

[QUOTE="vieras";22934416]Miten poliisi voi olla niin kädetön ettei saa mamua kiinni??[/QUOTE]

Siks varmaan on kädetön, kun tekijä ei ollut mamu (mamulla tässä tarkoitetaan varmaan jotain tummaihoista Afrikasta tullutta).

[QUOTE="hmm";22830575]Ihme, etteivät naapurit ole heränneet... Jos kerran tunkeutui rivitaloon.. Eikö se tarkoita esim. ikkunan rikkomista?[/QUOTE]

ei suomessa ihmiset välitä toisista. oma ex aikoinaan tuli rytinällä ikkunasta läpi ja pahoinpiteli, ja juurikin rivitalossa asun, naapureita ei kiinnostanut pätkääkään.

ja tuosta että puolison raiskauksia ei ilmoiteta minnekkään, no miettikääpä vaan että minkä takia! ei ole mitään todisteita, sana sanaa vastaan. ja tuomio on korkeintaan sakkoa, eli ei kannata. oma ex yritti raiskata, ero tuli. ja ilmoitusta en ikinä tehnyt.

Voihan se olla, että ovi unohtunut lukita tai vaikka ollut joku tiirikoitsija. Itse herään tosi huonosti kesken unien. Minulla on ollut kovaäänisiä herätyskelloja ja monesti käynyt niin, etten ole herännyt niihin.

[QUOTE="Yksvaan";22835594]OT, olen asunut vaikka missä maantasossa, kerrostalossa, okt:ssa, rivarissa, kellarissa ja jopa autotallissa ja se ainoa kerta kun kotini on ryöstetty, oli kerrostalon 3. krs.[/QUOTE]

Kiitos. Jos on tapahtuakseen, tapahtuu. Jos ei ole, ei tapahdu. Jotakin lohtua tähän lietsontaan. Eletään toivossa ja välitetään toisistamme.

Aamuyöstä 2.1.2011 Enärannassa yksityisasunnossa tapahtui törkeä raiskaus.
Tekijän tuntomerkit ovat seuraavat:
-vartaloltaan hoikka
-noin 180 cm pitkä
-iältään 17–30-vuotias
-ruskeat ja laineikkaat hiukset, jotka ovat mahdollisesti kiinni takaa
-kapeat kasvot, hän on siloposkinen, ei partaa, eikä viiksiä
-yllä tumma, yksivärinen lantiolle ulottuva takki, jossa on mahdollisesti vihreää
-tummat housut, mahdollisesti farkut
-talvikengät
-pipo, jossa on raitoja
-kädessä siniset toppasormikkaat
Raiskaaja puhuu suomea. Mies oli anastanut raiskatun asunnosta myös omaisuutta. Tavarat oli kannettu Ikean sinisessä kassissa pois.
Varastettua uhrin omaisuutta oli muun muassa Toshiba LT Satellite C650 -merkkinen kannettava tietokone.
Poliisi on ottanut tapahtumapaikan välittömästä läheisyydestä haltuun mustan Solifer -merkkisen polkupyörän, jonka ohjaustangon keskiössä on kiinni vaijerilukko. Polkupyörä saattaa liittyä tapahtumiin. Ohessa kuva fillarista.
Jos tiedät tapahtumasta, tuntomerkkeihin sopivasta henkilöstä, tietokoneesta tai fillarista jotain, ota yhteyttä poliisiprofiiliin. Kaikki pieninkin tieto on tarpeen!
Ohessa kuva fillarista, jonka omistajasta tai käyttäjästä toivomme tietoja:

Oven pystyy avaamaan kolmessa sekunnissa, niin ettei jää jälkeäkään, varsinkin vanhan mallisen Abloy-lukon, ei tarvitse tiirikkaa. En kerro miten. Minulla on turvalukko ja turvaketju.

Minusta on turha naureskella ja heittää vähätteleviä kommentteja. Mies on voinut sitoa naisen ja leikellä elimiä, uhrillahan ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta puolustautua. Onko nainen edes nähnyt tarpeeksi. Naapurit olivat nähneet miehen poistuvan asunnosta.
Tyyppi on todella sairas ja vapaalla jalalla.
Tuommoisella keinolla voi raiskata myös miehen.
Asia on erittäin vakava.
Tuntomerkit sopivat Siwan ryöstäjäänkin.
Apteekissa myydään turvasuihketta, mutta sekään ei olisi autanut tässä tapauksessa.

Jos joku tietäisi kuka tekijä on, niin hänet olisi otettu jo kiinni. Turha solvata kaikkia ulkomaalaisia, kyllä samat teot onnistuvat suomalaisiltakin, vai ajatellaanko tässäkin niin, että vain ulkomaalaiset tekevät rikoksia ja rikoksetkin tapahtuvat aina muille kuin minulle.
Kuka tahansa voi olla seuraava uhri.

Ihmeen matalalla on tuo satula fillarissa. Onko joltain lapselta pöllitty pyörä? Jos niinkuin ajattelee, että 180 pitkä mies olisi sillä ajanut. Jospa ei muuta saanut varastettua.