Mamu hakkasi poikkeuksellisen raa'asti vanhusta kirveellä päähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monikulttuuri on suuri rikkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23841449]En minä tuota kysynyt, osaatko lukea? Mutta mietipä sitä....[/QUOTE]

No yhtä idiootti taidat olla kuin ap, jos et erota maahanmuuttajaa ja ULKOMAALAISTA toisistaan.
*tyrsk*

Miten mamu voi olla ulkomaalainen, onko suomi "ulkomaa" :laugh: :laugh:

Kyllä se näiden rasistisia pakkoajatuksia päässään hautovien mielestä voi hyvikin olla. Mistä niiden ajatusmaailmaa tietää...

Mistä kukaan tietää, oliko tämän kamalan rikoksen tehnyt ULKOMAALAINEN jenkki, britti, ruotsalainen tai venäläinen? Tai melkeinpä ihan mistä tahansa muualtapäin maailmaa? Mutta kun kaikki maahanmuuttokriittiset suorastaan janoavat sitä, että olisi ollut mamu. Tai ainakin venäläisturisti, jotka ovat turistien alinta kastia.

[QUOTE="what";23841483]No yhtä idiootti taidat olla kuin ap, jos et erota maahanmuuttajaa ja ULKOMAALAISTA toisistaan.
*tyrsk*[/QUOTE]

Kyllä mä erotan, mä kysyin että MITÄ MERKITYSTÄ SILLÄ ON, KUMPI SEN TEKI?? Tuliko nyt rautalankaa, että tyhmempikin tajuaa???

Kyllä se näiden rasistisia pakkoajatuksia päässään hautovien mielestä voi hyvikin olla. Mistä niiden ajatusmaailmaa tietää...

Mistä kukaan tietää, oliko tämän kamalan rikoksen tehnyt ULKOMAALAINEN jenkki, britti, ruotsalainen tai venäläinen? Tai melkeinpä ihan mistä tahansa muualtapäin maailmaa? Mutta kun kaikki maahanmuuttokriittiset suorastaan janoavat sitä, että olisi ollut mamu. Tai ainakin venäläisturisti, jotka ovat turistien alinta kastia.

Vain rasisti voi määritellä turisteja kasteihin! Hyi häpeäitseäsi jos osaat!!!

Näinhän se on, viha on sokaissut silmät ja toinen suomalainen nähdään jo ulkomaan petona joka hakkaa kaikkia kirveellä päähän. :D
Voihan hohhoijaa, en enää keksi mitään sanottavaa, lähden töihin kaikkien suomalaisten petojen sekaan, mistäs mä voin muuten tietää jos ne onkin ULKOMAALAISIA KAIKKI KUN NE ON SUOMALAISIA. :D :wave:

[QUOTE="vieras";23841515]Kyllä mä erotan, mä kysyin että MITÄ MERKITYSTÄ SILLÄ ON, KUMPI SEN TEKI?? Tuliko nyt rautalankaa, että tyhmempikin tajuaa???[/QUOTE]

mulle sillä ei oo vitunkaan väliä, aapeelle näyttäs olevan ja vielä raukka ei erota suomalaista ulkomaalaisesta.

[QUOTE="...";23841516]Vain rasisti voi määritellä turisteja kasteihin! Hyi häpeäitseäsi jos osaat!!![/QUOTE]

Minulle kaikki turistit, itseasiassa kaikki ihmiset sen mukana ovat samanarvoisia. Kommentillani tarkoitin kastijakoa, jonka rasistit - eikun maahanmuuttokriittiset ovat luoneet. Täällä kaakossa sen näkee ja kuulee päivittäin kaupassa asioidessa. Jos turisti on venäläinen, sitä mulkoillaan, sitä kommentoidaan vihaisesti eikä auteta edes pyydettäessä. Jos nuori brittimies pyytää apua, sille tarjotaan avun lisäksi omaa tytärtä aviovaimoksi... suunnillensa näin. Maailmaa katsotaan niiden omien asenteiden läpi, myönsit sitä tai et.

[QUOTE="huoh";23841527]mulle sillä ei oo vitunkaan väliä, aapeelle näyttäs olevan ja vielä raukka ei erota suomalaista ulkomaalaisesta.[/QUOTE]

Onhan sillä nyt oltava iso merkitys kun noin vauhkoat? Mikä se on? Mikä on se maaginen asia joka saa sut tähän ketjuun vauhkoamaan asiasta??

[QUOTE="vieras";23841403]Mikä merkitys sillä on kenenkään kannalta, onko tekijä mamu vai ulkomaalainen?? [/QUOTE]

Uhrin kannalta sillä ei varmaan ole yhtään mitään merkitystä. Mutta voisihan sitä yksinkertaistetusti sanoa, että jos tekijä on ulkomaalainen muttei maahanmuuttaja, maahanmuuttopolitiikka ei voi millään tasolla vaikuttaa tekijän maassaoloon tai maahan pääsyyn.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
[QUOTE="huoh";23841527]mulle sillä ei oo vitunkaan väliä, aapeelle näyttäs olevan ja vielä raukka ei erota suomalaista ulkomaalaisesta.[/QUOTE]

Tämä on jotenkin koomista:D Kun ulkomaalainen/mamu/millä nimellä halut häntä kutsuttavan tekee rikoksen on hän suomalainen, mutta kun tämä vastaava henkilö joutuu rikoksen uhriksi hän onkin mamu tahi ulkomaalainen joka on joutunut suomalaisen rasistin rasistisen hyökkäyksen kohteeksi ja jokaisen suomalaisen päätä vaaditaan pölkylle.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23841657:
Uhrin kannalta sillä ei varmaan ole yhtään mitään merkitystä. Mutta voisihan sitä yksinkertaistetusti sanoa, että jos tekijä on ulkomaalainen muttei maahanmuuttaja, maahanmuuttopolitiikka ei voi millään tasolla vaikuttaa tekijän maassaoloon tai maahan pääsyyn.

Ei voikaan, mutta ulkomaalaisiin turisteihin on käytettävissä muita keinoja. Muutaman vuoden sisään poistuu viisumit Suomen ja Venäjän väliltä, saas nähdä minkälaisen rikollisuuden aallon se saa aikaan Suomessa.

Alkuviikon ohjelmaa jalkapallorähinöiden (joku 50 pidätetty ) lisäksi

Pizzeriaa vastaan tuhopolttoyritys
Palopommi sisään nukkuvan perheen ikkunasta
Iso huumeliiga kiinni Malmössä
(USAssa kiinni jääneet vasikoivat etteivät joudu siellä vankilaan)
Aseliikkeeseen murtauduttu
Puhelinmyymälä ryöstetty
Viisi hakkasi yhden koska "katsoi"
Naapuri myrkytti uima-altaan rotanmyrkyllä, hakattiin
Joku ammuttu, ammutun kotoa löytyi useita ajokortteja eri nimillä yhdelle naamalle
Marjamyyjät varastivat kassan
Rautakaupassa aseellinen ryöstö
Ruokakauppaa yritetty hieman polttaa
Kidnappaus ja oletettu murha
Portsarit ottivat ulosheitetyn asiakkaan takahuoneeseen ja latoivat turpaan
Pikku räjähdys Östra Farmvägenillä
Pari lastenvaunujen kanssa mukiloi ja ryösti vanhuksen
Kioskiin murtauduttu, sillä aikaa kun kioskin omistaja kävi paikalla hänen kotiinsa murtauduttiin
Koulusta varastettu 345 tietokonetta, poliisi tutkii
Kolmikko ryösti nuoremman pojan

Eli ihan normiviikolta näyttää paikallislehden ( http://www.sydsvenskan.se/ ) otsikoista katsottuna...

Alkuperäinen kirjoittaja säpinää:);23841742:
Alkuviikon ohjelmaa jalkapallorähinöiden (joku 50 pidätetty ) lisäksi

Pizzeriaa vastaan tuhopolttoyritys
Palopommi sisään nukkuvan perheen ikkunasta
Iso huumeliiga kiinni Malmössä
(USAssa kiinni jääneet vasikoivat etteivät joudu siellä vankilaan)
Aseliikkeeseen murtauduttu
Puhelinmyymälä ryöstetty
Viisi hakkasi yhden koska "katsoi"
Naapuri myrkytti uima-altaan rotanmyrkyllä, hakattiin
Joku ammuttu, ammutun kotoa löytyi useita ajokortteja eri nimillä yhdelle naamalle
Marjamyyjät varastivat kassan
Rautakaupassa aseellinen ryöstö
Ruokakauppaa yritetty hieman polttaa
Kidnappaus ja oletettu murha
Portsarit ottivat ulosheitetyn asiakkaan takahuoneeseen ja latoivat turpaan
Pikku räjähdys Östra Farmvägenillä
Pari lastenvaunujen kanssa mukiloi ja ryösti vanhuksen
Kioskiin murtauduttu, sillä aikaa kun kioskin omistaja kävi paikalla hänen kotiinsa murtauduttiin
Koulusta varastettu 345 tietokonetta, poliisi tutkii
Kolmikko ryösti nuoremman pojan

Eli ihan normiviikolta näyttää paikallislehden ( Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt ) otsikoista katsottuna...

Ihanaa=) Tälläistä lisää Suomeen, emmehän halua elää Impivaarassa...

Yhteistyössä