Erilainen kesäloma lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amalia-armas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Amalia-armas"

Vieras
Ajatukset kiitää jo kesään ja kesälomareissu on suunnitteilla. Mitähän kivaa, uutta ja erilaista keksisi 9 v. lapsen kanssa kaksin (miehellä ei lomaa ole kuin pari viikkoa). Ollaan käyty aiempina kesinä Särkänniemi, Korkeasaari, Muumimaailma, Visulahti... Ulkomailla on käyty Italiassa, Ranskassa, Kreikassa... Nyt tahtoisin keksiä jotain ihan uutta. Olisikohan pyöräily Ahvenanmaalla ihan tuhoon tuomittu idea tuon ikäisen kanssa? Heitelkää kivoja ideoita n. 4-7 päivän reissulle. :)

Ihana idea tuo Gotlanti! Visbyä jo viime kesänä katselin, mutta nyt en muistanut sitä ollenkaan :D Tuota en ole tullutkaan ajatelleeksi, että sielläkin voisi pyöräillä. Legolandkin kiinnostaa, mutta en tahtoisi autoilla ja lennot on ainakin aiempina kesinä olleet ihan törkeän hintaisia.

Jos pyöräillä tykkää niin se Ahvenanmaa on kiva, oltiin viime kesänä 8v:n kanssa, tehtiin niin että otettiin majapaikka ja tehtiin siitä päivän reissuja (näin ei tarvinnut kuljettaa kaikkia tavaroita kokoajan pyörän päällä)

Ihana idea tuo Gotlanti! Visbyä jo viime kesänä katselin, .

Itsekin tekisi mieli lähteä sinne pyöräilemään kahden lapsen kanssa ensi kesänä.
Mietin että olisikohan kiva vuokrata yksi tandem ja yksi yhden hengen maastopyörä, voisi ajaa pitkiäkin matkoja kun lapset vois vuorotella sitä kuka polkee äidin kanssa tandemilla ja pääsee vähän helpommalla:)

Itsekin tekisi mieli lähteä sinne pyöräilemään kahden lapsen kanssa ensi kesänä.
Mietin että olisikohan kiva vuokrata yksi tandem ja yksi yhden hengen maastopyörä, voisi ajaa pitkiäkin matkoja kun lapset vois vuorotella sitä kuka polkee äidin kanssa tandemilla ja pääsee vähän helpommalla:)

Tuohan olisi hauska idea. Oletteko ennen ajaneet tandemilla? Tuo Visby kyllä vaikuttaa tosi kivalta. Rauhallinen ja varmasti lapselle mieluisa seikkailuloma :)

9-vuotiaan kanssa on varmasti jo hauskakin pyöräillä. Yksi tuttavaperhe oli viime kesänä pyöräturneella pienempien lasten kanssa. Hyvin oli sujunut.

Meillä on suunnitteilla ensi kesälle juurikin tuo Visby. Emme tosin aio pyöräillä, ehkä joskus tulevaisuudessa sitten. Itse olen lähdössä Pietariin sukulaisten kanssa. Laivalla luultavasti.

[QUOTE="vieras";22966895]Mökille leirintäalueelle. Jonnekin merenrantaan. Mukaan pyörät. Leirintäalueella on kivaa.[/QUOTE]

Meinasin myös ehdottaa tätä...olin varmaan ap:n lapsen ikiä, kun vietimme yhden kesäloman noin (ei ollut vielä omaa kesämökkiä). Se oli hurjan hauskaa, koska oli muita lapsia ja semmoista aktiviteettia koko ajan.

9-vuotiaan kanssa on varmasti jo hauskakin pyöräillä. Yksi tuttavaperhe oli viime kesänä pyöräturneella pienempien lasten kanssa. Hyvin oli sujunut.

Meillä on suunnitteilla ensi kesälle juurikin tuo Visby. Emme tosin aio pyöräillä, ehkä joskus tulevaisuudessa sitten. Itse olen lähdössä Pietariin sukulaisten kanssa. Laivalla luultavasti.

Millä meinasitte mennä Visbyyn? Laivalla vai lentäen?

Yhteistyössä