Laihaksi kutsutut/hoikat 168-169-senttiset! Paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porsas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pituuttaa 171 ja painoa tällä hetkellä n. 57. kai mä hoikka oon edelleen,tai ainaski normaali.. pari kiloa sais lähtee,ja lihasta sais olla enempi tän "läskin" tilalla.

Mä oon 170 cm ja painan 57 kg. Omasta mielestäni olen ihan sopiva, mutta aina välillä kuulen kommentteja että olen liian laiha, tai "tuollainen laihuus ei ole enää enää edes kaunista".. Tuntuu kyllä tosi inhottavalta, etenkin kun olen omasta mielestäni ihan sopusuhtainen. Tai no, rinnoista vois kyllä ottaa puolet pois. Mutta silti.

Minua ärsyttää nämä lihavuus/laihuusasiat. Niinpä niitä anorektikkoja saamme aikaiseksi. Itse olen yli satakiloinen ja 179 senttinen. Lapsemme onneksi isän perimän kautta eivätkä anorektikkoina kevyempiä. Poikamme on 186 ja 58 ja tyttäremme 187 ja 64. Kun he asuivat kotona, minulle sanottiin, että he ovat anorektikkoja, eli tarkkailenko heidän syömistään. Aina jääkaapin ovi kävi, ja ruokaa paloi todella paljon. Nuorimmainenkin on tosi laiha, enkä häntä paksummaksi saa. Mitä sanon arvostelijoille, kasvatanko vaan taas yhtä anorektikkoa? Kerronpa eiliset ateriat: aamulla riisipuuroa voilla ja maidolla, lounaalla kävimme kiinalaisessa seisovassa pöydässä vapaapäivänä ja iltaruualla muussia ja kanaa. Iltapalankin söimme, ihanaa rahkaa, voileipää, maitoa ja pahismehua. Välipalana oli päärynä matkalla. Mitäs vielä lapselle pitäisi antaa multitabsin lisäksi? Täällä kun äidit niin tietävät.

Mä olin muutama vuosi sitten todella stressaantunut pitkän aikaa. Painoin lopulta 58kg ja olen 169cm pitkä. Mulla törrötti luut pahasti, posket oli lommoilla ja tutummat ihmiset oli kauhuissaan ja kysyi ihan suoraan mitä olen itselleni tehnyt. Mulle se paino oli aivan liian vähän, olen oikeasti rakenteeltani roteva. 65kg jos painan, olen erittäin hoikka. Toisaalta mulla on aina ollut myös isot lihakset koska olen liikkunut paljon.
Ei se kilomäärä aina kerro totuutta.

Olen 172cm ja noin 65kg. Itseäni hiertää 2-3 kiloa joita en pois tahdo saada. Sit olisin siinä painossa, jossa olen ollut melkein koko aikuisikäni:) Olen harteikas ja saan helposti lihaksia. Aina on sanottu hoikaksi, nytkin. Mutta se on kropan mallista kiinni.

Mä olen 168 cm ja 68-69 kg ja mun vanhemat sanoo mua ylipainoiseksi.

Vieraat ihmiset ei kommentoi mua, en tiedä, mitä ne musta ajattelee.

Mutta kun olin noin 56 kiloinen mua sanottiin yleisesti hoikaksi.

Et ole kyllä ap mikään lihava, tuollaisella painolla ei ole merkittäviä vaikutuksia fyysiseen terveyteen. Mutta jos koet itsesi lihavaksi etkä sen vuoksi voi hyvin, älä laihduta liikaa. Muutamia kiloja. Kohtuus kaikessa.

169cm ja 55kg. Paino on mulle sivuseikka. Peili kertoo, että pitäis kiinteyttää. :/ Mutta hoikaksi mua on aina kutsuttu, painoni on vaihdellut 52-58kg välillä. Ominaispainoni on n.55-57kg.

Yhteistyössä