Laihaksi kutsutut/hoikat 168-169-senttiset! Paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porsas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis WTF? Mä olen 168, painan 59kg, ja olen hoikka, käytän kokoa 36, ja mistään ei tursua eikä pursua, farkkujen tuumakoko on 28.

Niin mitä te 10 kg laihemmat sitten puette päällenne? Ylisuuria rättejä, vai käyttekö lastenosastolla?

168 cm ja 54 kg. laiha. toivoisin painavani 60 kg, etten näyttäs nälkäkurjelta. olen pieni ja kapealuinen. lihaksia vois olla reilusti enempi. ja mulla on näissä mitoissa ollu rasvaprosentti 33 eli ei se paino kaikkea kerro. omasta mielestäni voisin painaa 70 kg ja silti en ois läski.

vieläkin hoikaksi luokitellaan,vaikka painan 60kg,omasta mielestä siinä on 4-5kg liikaa. Parikymppisenä painoin 50-52 ja olin suorastaan laiha , nyt olen 42v ja hiukan plösö.

Olisinkohan painanu jotai reilu viisköt kiloa, silloin olin omastakin mielestä liian laiha. 55-58kg on mulla hyvä.

Elä sitä vaakaa kyttää, katsele peilistä itseäsi. Lihaskin saattaa painaa muutaman kilon. Kroppakohtaista mikä paino on kellekin hyvä.

Kun olen painanut 50-60 kiloa olen saanut kuulla jatkuvia päivittelyjä siitä kuinka laiha olen.
Vielä 65-kiloisenakin näytän hoikalta.
Tällä hetkellä painan n.74 kg ja edelleenkään en kuulemma näytä mitenkään lihavalta,tukevalta tms. mutta omaan makuuni olen liian tuhti.
60-64 kg on minulle se hyvänolon paino missä tuntuu ja näyttää hyvältä, omasta mielestäni.
Kaippa se vaikuttaa että olen tiimalasivartaloinen ja paino jakautuu tasaisesti, eniten tisseihin ja takapuoleen joten minusta tulee vain "muodokkaampi".

Olen 166cm ja painoa on 64kg. Vaikka BMI:n mukaan olen normaalipainossa, niin tunnen itseni hieman tuhdiksi. Ihannepainoni olisi 59kg ja siihen aion tähdätä. :) Muita mittoja ry: 94cm, vy: 73cm ja ly: 97cm.

Olen 167 ja painan 64 enkä ole kyllä yhtään läski. Liikun todella paljon ja olen hyvässä kunnossa. En usko että mulla on paljoo läskiä. En aio laihduttaa yhtään.

167/50

Voisi sitä muutama kilo enemmänkin olla, mutta ei edes kahden lapsen jälkeen mitään jäännyt.

Käytän xs/s, 32/34 ja farkuissa 24/25 kokoja, eikä roiku päällä (pillifarkut on pop). Myös lastenosastolta löytyy välillä kivoja, mulla vaan niin pitkät jalat että housut ei oikein sovi, jos lahkeet sopivat niin vyötärö liian iso.

Yhteistyössä