En jaksa enää mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin surullista mutta totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin surullista mutta totta

Vieras
en halua olla lasten kanssa mutta pakko kun toista huoltajaa ei ole. En olisi lapsille tämmöistä elämää toivonut missä äiti väsyy hulluuden partaalle. En koskaan saa lapsia mihinkään edes hetkeksi. En jaksa laittaa lapsia ulos enkä tehdä ruokaa. Joka pv toivon että kuolisin pois jotta lapset pääsisivät parempaan perheeseen jossa lasten kanssa jaksteaan tehdä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22968187:
Varaa aika lääkäristä masennuksen hoitoon

En ole välittänyt itsestäni enää liki 5 vuoteen. Kaikelle ihan sama kunhan saan päivät kulumaan. ja ketä nyt oikeasti kiinnostaa yhden ongelma perheen kohtalo? En halua viedä lääkäri aikaa joltakin toiselta joka sitä kipeämmin tarvitsee. Kuolema kuittaa univelat ja väsymyksen, niinhän se menee

se on vaan potkittava itteensä persiille ja lähdettävä ulos.ja kysäseppä kuntasi sosiaali toimistosta tukiperhettä tai perhetyöntekijää sillä jos yksin lapsista huolehtii ja on väsynyt on mahdollista saada apua ei se netissä norkoomalla parane!

Ei kuulemma tarvita apua neuvolan mielestä. perhetyöntekijöitä on mutta menevät aina muille. Toivottavasti tarpeeseen. Oikeasti joka kaupungissa ei ole apua tarjolla tai sitä on muttei kaikille. Ja me ollaan ajat sitten tiputtu avun ulkopuolelle

no tee jotain asialle! lapset tarvitsevat sinua! aloita vaikka siitä painosta. se nimittäin on raskasta ihan oikeasti kantaa kiloja, olo kevenee!!! usko itseesi, voit mitä vain!!! ajattele: olen ihana ja ansaitsen parempaa.

no tee jotain asialle! lapset tarvitsevat sinua! aloita vaikka siitä painosta. se nimittäin on raskasta ihan oikeasti kantaa kiloja, olo kevenee!!! usko itseesi, voit mitä vain!!! ajattele: olen ihana ja ansaitsen parempaa.

En ole lihava vaan aivan liian laiha. En jaksa syödä. Mun painoa ne jaksaa kauhistella koska painan niin vähän. Kuten sanoin en jaksa laittaa ruokaa enkä syödä. rehellisesti sanoen en ymmärrä syömistä.

Mistäpäin olet? Tiedän, miltä susta tuntuu, ainakin ounastelen niin. Itse olen voinut myös melkoisen kehnosti, eikä tukiverkkoa ole, mutta olen hakenut apua ja saanutkin sitä sekä tehnyt itseni kanssa paljon töitä. Olisi mukava olla yhteyksissä ja vaikka tavata, juuri sellaisina kuin ollaan, väsyneinä ja lapset mukaan tottakai!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen yksinäinen;22968429:
Mistäpäin olet? Tiedän, miltä susta tuntuu, ainakin ounastelen niin. Itse olen voinut myös melkoisen kehnosti, eikä tukiverkkoa ole, mutta olen hakenut apua ja saanutkin sitä sekä tehnyt itseni kanssa paljon töitä. Olisi mukava olla yhteyksissä ja vaikka tavata, juuri sellaisina kuin ollaan, väsyneinä ja lapset mukaan tottakai!

Oulusta

Voi harmi. Olet aivan liian kaukaa. Meille tosin saisitte tulla tänne keskeneräisyyteen ja kaaokseen vaikka yökylään, jos vain sulla olisi auto ja voimia sekä mahdollisuus pakkautua matkaan.

Olisiko sinulla anonyymipostiosoitetta? Voisin yrittää kirjoitella sinulle. Tosin kovilla olen itsekin ja vähissä on aika, mutta haluaisin auttaa.

mä tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. mua oikein itkettää kun mietin tota tunnetta.
mä itse varasin ajan masennushoitajalle et pääsin juttelemaan, jotenkin se siitä lähti ja nyt kaikki o todella toisin.
Mä tiedän mitä se tuntuu kuk kukaan ei tajua et oot väsynyt siis todella väsynyt, mulla ei ees mies tajunnut sitä ei edes silloin kun kämppä oli 1 kk siivoomatta.

Se mitä tiedän on se et sun pitää saada apua. jollain tapaa jostain.
voitko sä muuttaa lähemmäs sukua tai tukiverkostoa? ionko sulla edes sellaista?
Soita sille masennu hoitajalle tai sanot neuvolassa et nyt ei enää jaksa. ja jäät sinne käytävälle istumaan kunnes sulle annetaan apua!!!

Jos et asuis niin kaukana niin auttaisin sua!

Kuulostaa jo aika pahalta! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että sinulla on onneksi vielä ripaus voimia ja vaadi/hae itsellesi apua HETI huomenna!
Montako tai minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Mitä ihmettä he syövät kun et tee ruokaa..?

Meille voisin ottaa kuule hetkeksi (päivä/puoli päivää, jopa koko viikonloppu), jos tietäisin että toisella on noin väsy eikä ketään kuka auttaa.

Itsekin olemme nuo 2 tukiverkottomana hoitaneet, joten tiedän mitä se on. Varsinkin kun on täsäs välissä rakennettu eli periaatteessa jonkin aikaa yh.

Nyt lapset koululaisia. Omaa aikaa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä ja apua hakemaan!!!;22968738:
Kuulostaa jo aika pahalta! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että sinulla on onneksi vielä ripaus voimia ja vaadi/hae itsellesi apua HETI huomenna!
Montako tai minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Mitä ihmettä he syövät kun et tee ruokaa..?

lapsia enemmän kuin 3. En halua tässä tarkkaa lukumäärää kertoa ja lasten ikää koska minut voi joku tuttu helposti tunnistaa. Lapset saavat ruokaa, ostan valmiita ja jääkaapissa aina paljon ruokaa. Itse en niitä syö.

Meillä ei ole mitään tukiverkkoa. Lasten isovanhemmat kuolleet ja isä hylännyt lapsensa eli ei pidä yhteyttä. varsinkin toiseksi vanhin kärsii kun isä ei edes soita tai laita viestiä. Rakastan lapsiani yli kaiken mutten haluaisi olla ihan kokoajan heidän kanssaan. Tuntuu vaan päivä päivältä pahemmalta kun poika kyselee onko äiti surullinen ja miksi äiti ei syö. Vastaan että äiti on jo syönyt, et vain huomannut. Vaikka olen todella väsynyt , herään jo kolmen-neljän aikoihin aamu yöllä enkä saa nukuttua vaikka silloin lapsetkin nukkuisivat.

onko sinulla edes ketään ystäviä keneen pidät yhteyttä? Voisiko heitä kysyä jeesimään tai auttamaan avun hakemisessa?
Rakastat lapsiasi ja tiedät etti tilanne voi jatkua näin.

[QUOTE="hei";22969352]onko sinulla edes ketään ystäviä keneen pidät yhteyttä? Voisiko heitä kysyä jeesimään tai auttamaan avun hakemisessa?
Rakastat lapsiasi ja tiedät etti tilanne voi jatkua näin.[/QUOTE]

On minulla yksi hyvä ystävä mutta hänkin väsynyt joten en voi hänellekkään lapsia ehdottaa hoitoon. Itse olen hänelle käynyt siivoamassa mutten enää jaksa. ( en ole enää vuoteen käynyt auttamassa siivouksessa) Voimat kadonneet tyystin, pienetkin askareet tuntuvat vaativan ponnisteluja. Kunhan iltaan päästään.

Yhteistyössä