tein juuri lastensuojelu ilmoituksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
naapurissa asuu teiniäiti ja olen useasti kuullut että on kovaäänisesti vihaisena sanonut lapselleen että ei roskikselle.lisäksi mies ei ikinä ole päivällä kotona perheensä kanssa,lähtee aikaisin aamulla ja tulee illalla kotiin,viikonloput kyllä on kotona.teinimamma käy sitten vaunuilla kaupassa kun äijä lorvii jossain eikä voi autolla mammaa kaupassa käyttää.tänään kuitenkin kun tämän äidin näin kaupassa ja lapsi sai raivokohtauksen niin äiti kantoi muksunsa samantien pihalle kaupasta,jätti ostokset ostamatta ja lähti kotiin,mitähän meinaa lapsille tänään syöttää kun ruuat jäi kauppaan,vai pitääkö lapset nälissään??tämä teinimamma on vielä raskaana ja saa pian toisen lapsen,kuinkahan tämän meinaa hoitaa kun ei edellistä edes ruoki....

Kävisikö mies töissä??
Myös minä, lapsipsykologiaa lukeneena olen jättänyt lapseni iltapalan ostamatta ja huudattanut lastani Jumbon Cittarissa.. eikä tee edes pahaa.

Olet ylihysteerinen.

Siis apua, eikö se mies ole arkipäivisin perheensä kanssa? Joutuuko se teiniäiti oikeasti käymään ilman miestään kaupassa ja vielä uhmiksen kanssa?

Hyvä että teit ilmoituksen. Toivottavasti perhe saa avukseen kokopäiväisen ja kokeneen lastenhoitajan.

Oletko kenties meidän vanha naapuri?

Sekin oli aikamoinen kyylä... Mies oli vuorotyössä ja itse olin kotiäiti. Eli hoidin myös kauppareissut ilman miestä. Ja olen myös viennyt riehuvia lapsia kaupasta ulos kun SILLOIN EI OIKEIN KUNNOLLA PYSTYY TEKEMÄÄN RUOKAOSTOKSIA... Kävin uudestaan kaupssa myöhemmin yksin tai mies kävi. Aina meillä oli ruokaa kaapissa vaikka olen viennyt riehuvia lapsia ulos kaupasta...

Jos tämä ei ole PROVO niin OLET HULLU KYYLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.....

Luulet siis että heillä on kaapit tyhjänä kun he menivät kauppaan. Voin kertoa sinulle erittäin hyödyllisen vinkin, jota kannattaa joskus kokeilla: mene kauppaan jo ennen kuin jääkaapissa on vain ketchuppi ja valo.

Ihan oikein, toisottavasti ne lapset otetaan huostaan tai ainakin jotain apua järjestyy sinne, on se niin säälittävän näköistä tuo aloittajan kuvailema muka vanhempien söheltäminen.

en ymmärrä näitä nyky äitejä ollenkaan.itselläni ei ole lapsia,mutta jos olisi niin en kyllä noin kohtelisi.kauheaa huutamista siitä että ei saa mennä roskikselle,miksi ei saa viedä roskia roskiin,onko se joku äidin yksinoikeus???ja jos kaivamaan on menossa niin eikö lasta vaan voi nostaa pois,pitääkö huutaa?ja jos heillä kaapissa ruokaa olisi,niin miksi pitää kauppaan mennä?onneksi sosiaali viranomaiset sentään ottivat minut tosissaan.ja jos se mies töissä käy,niin sittenhän heillä pitäisi olla varaa ostaa toinen auto,että nainen pääsee kauppaan.

Teinimamma? Miks ei nuori äiti?
Ja kyllä minä teinimammana käyn kaupassa ENNEN ku ruoka loppuu :D Ja kyllä, meilläkin lapsi huutaa joskus kaupassa. Sellasta on elämä.
Mies muuten voi käydä vaikka töissä, oletkos sitä ajatellut ja joskus minäkin korotan ääntäni jos kolmannella kerralla ei mene puhe läpi että sinne roskikselle ei muuten mennä. Vai pitäisikö antaa lapsen ennemmin kaivella vanhoja suodatinpusseja ja banaaninkuoria?

Onneks tää on provo. :D

mä en nyt oikeen ymmärrä mikä tos oli se ongelma...voivat mennä vaik iltapäivällä uudelleen kauppaan tai ehkä otetaan vaik pakkasesta sit jotain.Mitä erikoista siinä ettei mies ole päivisin kotona,ei munkaan mies ole koskaan 8-18 välillä.Käydään vaunujen kans kaupassa monesti viikonloppuisinkin,jos ei ole syytä lähteä kauemmas isompaan kauppaan autolla.

Mä jo aattelin et meistä.. :laugh: Tosin mä komennan koiran vesikupille menosta, se paikka missä mies on aamusta iltaan tunnetaan myös nimeltä työpaikka, toinen auto on kyllä pihassa mut silti menen vaunuillen useimmiten kauppaan.. :D

[QUOTE="ap";22977831]en ymmärrä näitä nyky äitejä ollenkaan.itselläni ei ole lapsia,mutta jos olisi niin en kyllä noin kohtelisi.kauheaa huutamista siitä että ei saa mennä roskikselle,miksi ei saa viedä roskia roskiin,onko se joku äidin yksinoikeus???ja jos kaivamaan on menossa niin eikö lasta vaan voi nostaa pois,pitääkö huutaa?ja jos heillä kaapissa ruokaa olisi,niin miksi pitää kauppaan mennä?onneksi sosiaali viranomaiset sentään ottivat minut tosissaan.ja jos se mies töissä käy,niin sittenhän heillä pitäisi olla varaa ostaa toinen auto,että nainen pääsee kauppaan.[/QUOTE]

Voi helvetti. Meillä käy mies töissä ja ihan yrittäjänä, siltinkään meillä ei ole varaa ostaa toista autoa :O

O-ouuuu....tänääki käin kaupassa vaiks meil jääkaapis vaiks mitä ja pakastimeski :O
4lasta löytyy ja jopa välil niille huudan...nyt jonku soitettava lastensuojeluun ;)