Mikäs nimeks pojalle? Veljien nimet on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfgsdfmg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfgsdfmg

Vieras
Meillä pojat 4v. Elias ja 2v. Matias

Kolmannen pojan ristiäiset viikon päästä.

Mikäs näistä paras? Julius, Samuel,Luukas vai Topias
Entäs toinen nimi?

Suvusta tulis nimi Aleksanteri, mut Meniskö sellaisenaan tyyliin Julius Aleksanteri, vai mikä lyhyt nimi sopis tonne väliin?

Hih, mä hymyilen tuolle Julius Aleksanteri... tulee mieleen Gaius Julius Caesar :) Ei pahalla ollenkaan. Kaikille ei tule samaa assosiaatiota.

Mutta mun mieleen noista vaihtoehdoista noille veljeksille olis toi Luukas. Musta se on niin ihana nimi!

Hih, mä hymyilen tuolle Julius Aleksanteri... tulee mieleen Gaius Julius Caesar :) Ei pahalla ollenkaan. Kaikille ei tule samaa assosiaatiota.

Mutta mun mieleen noista vaihtoehdoista noille veljeksille olis toi Luukas. Musta se on niin ihana nimi!

Niinpäs niinpäs, Julius Caesar ja Aleksanteri suuri.. mut aivan täydellinen poika :)

Laittaiskos sitten Aatun väliin, ni daatais muuten Hitlerkin sinne.... hyii..

Niinpäs niinpäs, Julius Caesar ja Aleksanteri suuri.. mut aivan täydellinen poika :)

Laittaiskos sitten Aatun väliin, ni daatais muuten Hitlerkin sinne.... hyii..

Ei ei ei... mä tiedän yhden pojan, pienen 5 v joka on aatu ja mä en voi sille mitään mutta se on musta ihan kamala nimi....

Mutta eikö se ole niin ettei nimi miestä pahenna... ;) Julius on ihan kiva nimi, oikeasti, vaikkakin suosikkini on tuo Luukas.

Kaikki hienoja nimiä, joten voit valita minkä tahansa. S-loppuinen sopisi kyllä kivasti muiden lasten nimien kanssa yhteen. Minun mielestäni kaksi etunimeä riittää. Esimerkiksi Julius Aleksanteri on hieno sellaisenaan ilman mitään lisänimiä.

Yhteistyössä