HuOoooomentaaa !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein hyvää huomenta sinnekkin, eiköhän tämä päivä tästä lähde liikenteeseen pikkuhiljaa. Luvassa pyykkäämistä ruuanlaittoa ja tiskausta, pitää keksiä jotain kivaa myös ettei ala tylsistyttämään liikaa :p

Mulla on vapaapäivä ja olen hereillä! Sairasta. Yleensä nukun sinne et lapset herää ja sen yliki ku ne kattoo telkkua, eli normaalisti heräisin siinä klo 9-10.

Teetkö Lode yleensä yötyötä sitten? Mä tehny nyt n.5kk pelkkää yötä ja alan olla aika loppu siihen.

[QUOTE="heippa";22983093]Mulla on vapaapäivä ja olen hereillä! Sairasta. Yleensä nukun sinne et lapset herää ja sen yliki ku ne kattoo telkkua, eli normaalisti heräisin siinä klo 9-10.

Teetkö Lode yleensä yötyötä sitten? Mä tehny nyt n.5kk pelkkää yötä ja alan olla aika loppu siihen.[/QUOTE]

mä teen periaatteessa kolmea vuoroa, mutta käytännössä melkein pelkkää yötä. Nyt olen reilu puoli vuotta tehnyt pelkkää yötä ja nyt olis sit taas pari kuukautta pelkkää päivää : / ei nappaa kyl yhtään..mä oon ihan yön naisia :D

mihis oot menossa ? Jos saa udella :)

Munasolupunktioon.
Viimeksi itse punktio ei sattunut, kun olin muutoin niin kipeä, että itkua väänsin, enkä kyennyt edes puhumaan. Nyt pelkään että punktio on kivuliasta, kun ei ole sitä muuta kipua peittämässä toimenpiteestä aiheutuvaa kipua.

Mutta ennemmin silti näin päin, sillä oletettavasti kivut kestää (jos niitä edes tulee) nyt noin 15 min, kun viimeksi ne kesti muutaman tunnin :)

Munasolupunktioon.
Viimeksi itse punktio ei sattunut, kun olin muutoin niin kipeä, että itkua väänsin, enkä kyennyt edes puhumaan. Nyt pelkään että punktio on kivuliasta, kun ei ole sitä muuta kipua peittämässä toimenpiteestä aiheutuvaa kipua.

Mutta ennemmin silti näin päin, sillä oletettavasti kivut kestää (jos niitä edes tulee) nyt noin 15 min, kun viimeksi ne kesti muutaman tunnin :)
Auts. kohta ohi . tsemppiä koitokseen :)

mä teen periaatteessa kolmea vuoroa, mutta käytännössä melkein pelkkää yötä. Nyt olen reilu puoli vuotta tehnyt pelkkää yötä ja nyt olis sit taas pari kuukautta pelkkää päivää : / ei nappaa kyl yhtään..mä oon ihan yön naisia :D

Okei. Ihana olis tuo pelkkä aamuvuoro mun mielestä! Miten sä nukut öiden jälkeen? Mä olen nukkunu aina 8-14.45 ja aluks se tuntu hyvältä, mut nyt alan olla ihan poikki. Pakko pyytää et vähennetään noita öitä. Mut yötyö on kyllä just hyvä, jos vaan saa unta sit tarpeeks ja se rytmi on tekijälleen sopiva. On jotenki ihanaa mennä nukkuun aamulla ku muut joutuu heräämään :D

Täällä ollaan n. tunnin kuluttua menossa nukkumaan, toinen valvottu yö takana. Aamupalaa (vai iltapalaa) tässä yritän syödä etten herää nälkääni kuten eilen kesken unien.

Tässä töihin lähdössä on se hyvä puoli, ettei tarvitse keksiä tekemistä :D:D
Vaikka kyllä sitä olisi kiva kotonakin puuhastella.

totta toinen puoli , ihan kiva kun joskus on pari vapaata, ja saa keksiä aivan mitä vaan jopa aamuksi, jos ei muuta niin naapurin ukkoa härnää, sälekaihtimet vähän rakosellaan, puuhastelkoon lumikolansa kanssa, ja ties mitä muuta?

Yhteistyössä