"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23000344:
kuin myös niljakkaita akkoja..

Höpö höpö:laugh:
Naiset ei huutele pikkupojille rivouksia tai kouri miehiä munista keskellä kirkonkylää.

Sua tosin muistaakseni joku on ottanut kaupassa pepusta kiinni? Mutta se onkin jo erittäin poikkeavaa käytöstä naissukupuolelta. Oletko muuten varma että se OLI nainen joka sua kouri?

No mitäs elinkeinoja miehillä on? Valitse vaikkapa niistä.

No mites meinasit niille köyhille naisille riittävän samoja töitä kuin köyhille miehille, joilla kaikilla ei edes ole töitä.. hmm... tieten hyvä vaihtoehto on tapattaa lapset nälkään.. ota ne vaaleanpunaiset lasit silmistä nainen!!!
Venäjällä ei ole sossua ja kelaa joista nämä perheet sais edes sentin rahaa.
Ja vaikka ei olisi köyhä niin millä maailman oikeudella sinä arvostelet niitä miehiä ja naisia jotka haluaa VAPAAEHTOISESTI myydä itseään.

[QUOTE="hippo";23000720]Ei itse asiassa ole, muutama vuosi sitten oli parissa lehdessä mieshuorien haastatteluja joissa ne kertoi että asiakkaat on tavallisia kotirouvia, yksinäisiä sinkkuja,bisnesnaisia jne.
ja nämä oli ihan suomalaisia.[/QUOTE]

nyt kun mainitsit niin muistanpa ihan viime vuodelta tälläisen haastattelun, mies "huorasta". Ja samoin hän kommentoi, ihan normaaleja naisia ja myös näitä keskituloisia korkeammin tienaavien edustusvaimoja asiakkaina. Ihan suomalainen juttu se oli suomalaisesta miehestä, joka ei ollut mikään hunksi tai vastaava.

[QUOTE="hippo";23000701]No mites meinasit niille köyhille naisille riittävän samoja töitä kuin köyhille miehille, joilla kaikilla ei edes ole töitä.. hmm... tieten hyvä vaihtoehto on tapattaa lapset nälkään.. ota ne vaaleanpunaiset lasit silmistä nainen!!!
Venäjällä ei ole sossua ja kelaa joista nämä perheet sais edes sentin rahaa.
Ja vaikka ei olisi köyhä niin millä maailman oikeudella sinä arvostelet niitä miehiä ja naisia jotka haluaa VAPAAEHTOISESTI myydä itseään.[/QUOTE]

Venäläiset naiset ei myy vapaaehtosesti itseään. Luuletko oikeasti että joku mafian sergei antaisi jonkun itsenäisesti harjottaa itsensä myymistä!!!! Otapa kuule itse ne vaaleenpunaset lasit pois.
Yksikään venäläinen nainen ei tee itsenäisesti omaan pussiin töitä, siinä on äkkiä kuula kallossa jos niin tekee. Rahat menee aina parittajalle/rikollispiireihin ja niistä huora (vihaan tätä sanaa:eek:) saa itse vain murto-osan. Köyhyys ei poistu mihinkään ja mafia pistää ne lapsetkin huoraamaan. Samanlailla ne suomi-miehet käy lapsia panemassa siellä, kuin naisiakin. Jotkut varmaan panee molempia samassa sessiossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="hippo";23000720]Ei itse asiassa ole, muutama vuosi sitten oli parissa lehdessä mieshuorien haastatteluja joissa ne kertoi että asiakkaat on tavallisia kotirouvia, yksinäisiä sinkkuja,bisnesnaisia jne.
ja nämä oli ihan suomalaisia.[/QUOTE]

No, mikä pointti tässä on? Ne miehet ei varmaan ole minkään mafian orjia tässä tapauksessa, vai?
Vähän eri asia jos joku Ari Joutsasta myy palvelujaan että saa kaljarahaa, kuin että venäläinen mafian huora myy suomalaiselle perheenisälle ja sergei ottaa palkan.

Mun kaverin naapurissa oli joskus bordelli. Ihan tavallisessa paritalossa täällä pikkupaikkakunnalla. Naiset oli virolaisia, venäläisiä, niillä ei ollut ulkovaatteita eikä ne koskaan poistuneet sieltä kämpästä. Asiakkaita lappoi ovista ja ikkunoista. Välillä se niiden pomo tai mikä lie parittaja toi niille ruokaa. Ehkä kerran viikossa. Hienoo elämää. Kaveri muuttikin hyvin äkkiä sitten pois siitä naapurista. Näin se prostituutio leviää idästä, eikä ole kaunista katsottavaa.

Ja mistäkö tiedän ettei niillä ollut ulkovaatteita. Joskus seurasimme ikkunasta, ja tää pomo haki jotain niistä keskellä talvipakkasia, ja tämä nainen meni sisävaatteissa autoon. Taisi tapahtua jotain muutakin mistä se paljastui, en vaan muista mitä kaikkea siellä tapahtui. Oli kuitenkin selvää että niitä naisia pidettiin siihen kämppään suljettuina.

Venäläiset naiset ei myy vapaaehtosesti itseään. Luuletko oikeasti että joku mafian sergei antaisi jonkun itsenäisesti harjottaa itsensä myymistä!!!! Otapa kuule itse ne vaaleenpunaset lasit pois.
Yksikään venäläinen nainen ei tee itsenäisesti omaan pussiin töitä, siinä on äkkiä kuula kallossa jos niin tekee. Rahat menee aina parittajalle/rikollispiireihin ja niistä huora (vihaan tätä sanaa:eek:) saa itse vain murto-osan. Köyhyys ei poistu mihinkään ja mafia pistää ne lapsetkin huoraamaan. Samanlailla ne suomi-miehet käy lapsia panemassa siellä, kuin naisiakin. Jotkut varmaan panee molempia samassa sessiossa.

Sinä puhut pedofiiliasta ja ihmiskaupasta, minä puhun niistä jotka tekee sitä vapaaehtoisesti. Seksin myynti ei ole aina sitä ihmiskauppaa.

No, mikä pointti tässä on? Ne miehet ei varmaan ole minkään mafian orjia tässä tapauksessa, vai?
Vähän eri asia jos joku Ari Joutsasta myy palvelujaan että saa kaljarahaa, kuin että venäläinen mafian huora myy suomalaiselle perheenisälle ja sergei ottaa palkan.

Mun kaverin naapurissa oli joskus bordelli. Ihan tavallisessa paritalossa täällä pikkupaikkakunnalla. Naiset oli virolaisia, venäläisiä, niillä ei ollut ulkovaatteita eikä ne koskaan poistuneet sieltä kämpästä. Asiakkaita lappoi ovista ja ikkunoista. Välillä se niiden pomo tai mikä lie parittaja toi niille ruokaa. Ehkä kerran viikossa. Hienoo elämää. Kaveri muuttikin hyvin äkkiä sitten pois siitä naapurista. Näin se prostituutio leviää idästä, eikä ole kaunista katsottavaa.

Ja mistäkö tiedän ettei niillä ollut ulkovaatteita. Joskus seurasimme ikkunasta, ja tää pomo haki jotain niistä keskellä talvipakkasia, ja tämä nainen meni sisävaatteissa autoon. Taisi tapahtua jotain muutakin mistä se paljastui, en vaan muista mitä kaikkea siellä tapahtui. Oli kuitenkin selvää että niitä naisia pidettiin siihen kämppään suljettuina.

Ja minun kaveri möi itseään ihan vapaaehtoisesti muutaman kerran rikkaalle bisnesmiehelle.. Ja sai lahjaksi koruja,söi ravintolassa miehen kanssa yms ja sai hyvän korvauksen.

[QUOTE="hippo";23001007]Sinä puhut pedofiiliasta ja ihmiskaupasta, minä puhun niistä jotka tekee sitä vapaaehtoisesti. Seksin myynti ei ole aina sitä ihmiskauppaa.[/QUOTE]

Etkö sinä hörhö ymmärrä että yksikään venäläinen ei voi tehdä itsenäisesti sitä "työtä", siinä on henki pois jos yrittää. Etkö yhtään tiedä millanen maa venäjä on ja kuinka iso bisnes prostituutio on venäjän mafialle?
Kylläpä elät harhoissa. Pedofilia on ihan sitä samaa bisnestä, kaikkea myydään mistä rahaa saa, äitiä sekä lapsia.

näin voisi luulla jos ei lue aiempia tekstejä ihan ketjun alusta,minen vaan tunne tarvetta toistella itseäni ketjun sisällä useampaan kertaan vain siksi että jotkut ei viitsi lukea koko ketjua, en minäkään jaksa pitkiä ketjuja totaalisesti aina tutkia, mutta enpä minä oleta että ketjun loppu mikä poikkeuksetta täällä menee aina OT:ksi edustaa sitten ihmisen kantaa itse ketjuun. sitäpaitsi en minä suostu kirjoittelemaan harmaille jotka pommittaa eri mielipiteillä saman nimimerkin takaa kuten tuo "vieras" tuossa.

Et jaksa vastata yhteen kysymykseen, jolla saataisiin keskustelu etenemään. Sen sijaan jaksat lähettää kymmenen viestiä palstalle, että et aio kysymykseen vastata, koska kysyjä on "vieras" ja alkaa rikastuttaa ketjua kommenteille "kanssakeskustelijoilla on ahdistava arki" ja "Leukistinen on sitäjatätä" ja "Lopeta jo tuo lässyttäminen".

[QUOTE="hippo";23001038]Ja minun kaveri möi itseään ihan vapaaehtoisesti muutaman kerran rikkaalle bisnesmiehelle.. Ja sai lahjaksi koruja,söi ravintolassa miehen kanssa yms ja sai hyvän korvauksen.[/QUOTE]

Niin, mitä sitten? Oli varmaan ihan suomalainen kaveri vai?
Turha alkaa ainakaan väittämään venäläiseksi huoraksi.

Etkö sinä hörhö ymmärrä että yksikään venäläinen ei voi tehdä itsenäisesti sitä "työtä", siinä on henki pois jos yrittää. Etkö yhtään tiedä millanen maa venäjä on ja kuinka iso bisnes prostituutio on venäjän mafialle?
Kylläpä elät harhoissa. Pedofilia on ihan sitä samaa bisnestä, kaikkea myydään mistä rahaa saa, äitiä sekä lapsia.

Minä en puhu pelkästään venäjästä. Tuo ihmiskauppa idästä loppuisi aika hyvin jos prostituutio laillistettasisiin suomessa ja he saisivat omat valvojat.

"Suomessa ihmiskauppa ilmenee keinoissa, joilla seksipalveluita myyviä naisia joissain yksittäistapauksissa painostetaan pysymään prostituutiossa. Vaikka he olisivat ryhtyneet tarjoamaan seksuaalipalveluita vapaaehtoisesti, heidät sidotaan toimintaan parittajan yksipuoleisesti määrittelemillä säännöillä, joita rikottuaan heidän on työskenneltävä ilman korvausta tai alennetulla korvauksella.
Lisäksi eurooppalaisessa poliisiyhteistyössä ihmiskauppana pidetään Suomessa ilmenevää tapaa, joilla prostituoitujen mahdollisuus poistua paritusrenkaasta estetään uhkaamalla henkilökohtaisella tai kotimaassa omaisiin kohdistuvalla väkivallalla. Poliisin mukaan parittajan ja prostituoidun välinen suhde tulee yleensä esille vasta rikostutkinnan yhteydessä.

Paritusrikosten ja niiden tutkinnassa ilmenevien ihmiskauppatapausten esiintulo edellyttäisi huumausainerikostorjuntaryhmien kaltaisia paritukseen ja ihmiskauppaan keskittyviä tiedusteluperusteisia tutkintaryhmiä".

Uusi Suomi

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23001138:
Seksin myyminen on kiellettyä Suomessa. Ja monessa muussakin maassa. Se on silloin rikos.

No sitähän ei voi toteen näyttää..kuka tahansa voi pyytää seksistä rahaa ja mihin se raja sitten vedetään kun kyse ei tosiaan ole ihmiskaupasta tai pedofiiliasta.

[QUOTE="hippo";23001105]Minä en puhu pelkästään venäjästä. Tuo ihmiskauppa idästä loppuisi aika hyvin jos prostituutio laillistettasisiin suomessa ja he saisivat omat valvojat.[/QUOTE]

En jaksa uskoa että loppuisi. Sittenhän vain kilpailu kiristyisi ja touhu menis vielä masentavammaksi.. ei kyllä taida olla mahdollista.

Onhan alkojakin, mutta pimeän viinan myynti ei ole poistunut mihinkään.

[QUOTE="hippo";23001105]Minä en puhu pelkästään venäjästä. Tuo ihmiskauppa idästä loppuisi aika hyvin jos prostituutio laillistettasisiin suomessa ja he saisivat omat valvojat.[/QUOTE]

Mäkään en usko. Prostituutiobisnes on mafian käsissä ja se tuskin luopuu tuottavasta liiketoiminnasta semmosen pikkuseikan takia kuin lainsäädäntö.

[QUOTE="vieras";23001054]Et jaksa vastata yhteen kysymykseen, jolla saataisiin keskustelu etenemään. Sen sijaan jaksat lähettää kymmenen viestiä palstalle, että et aio kysymykseen vastata, koska kysyjä on "vieras" ja alkaa rikastuttaa ketjua kommenteille "kanssakeskustelijoilla on ahdistava arki" ja "Leukistinen on sitäjatätä" ja "Lopeta jo tuo lässyttäminen".[/QUOTE]

hyvin osasit ohjata muihin asioihin huomion kuin kysymykseesi, nuo lässytys ja leukistis-viestit ei kyllä liittynyt muuhun kuin kyseisten ihmisten kommentteihin minusta. Ei ketjun asiasta. Eikä vissiin normaalille ihmiselle tarvitse sanoa että tuo ahdistava arki-heitto oli yleistä irvailua ketään tarkentamatta, toki siitäkin voi vetää herneen nenään kuten kaikesta muustakin, palsta todistaa tämänkin.

ja miten vastaat yhdelle henkilölle jos saman nimimerkin takaa tulee eriävät kommentit? minä puhun yhdelle ihmiselle kerrallaan, en kahdelle / kolmelle saman nimimerkin takaa kirjoittavalle joilla on vieläpä eri käsitykset asioista, ainahan on mahdollisuus että myös takan on vain yksi ihminen joka haluaa tahallaan sekoittaa keskustelun esittämällä olevansa useampi eri ihminen samalla nimimerkillä, ei minun tarvitse kommentoida silloin yhtään mitään, en tunne edes velvoitetta vastata mitään silloin, millään tasolla.

Ja totesinpa jo vissiin sen tusinan kertaa että asiaan olen vastannut kirjoituksillani, jos ne lukee tarkkaan ketjun alusta asti ja on valmis myös rakentavasti tutkimaan tekstiä eikä pelkästään etsimään epäkohtia omasta mielestään. Jos kanssa keskustelija ei pysty tulkitsemaan tekstiä tai ei mielestään saa vastausta tai ei viitsi perehtyä aiempiin kirjoituksiin minulta, niin eihän se minun ongelmani ole. Ei ole mitään lakia olemassa tai sääntöä että minun pitäisi kantani joka kerta vääntää rautalangasta. Varsinkin kun olen valmis muuttamaan omaa näkemystäni jos kanssa keskustelijat osaavat perustella näkemyksensä riittävän hyvin, tästä on tuolla miljoonan ketjun joukossakin esimerkkejä, kun olen käsittänyt esimerkiksi jonkun asian väärin ja tehnyt vääriä tulkintoja.

Tämä asia vaan ei ole pelkkä tulkinta kysymys vaan vaatii ihmiseltä oikeaa perehtymistä asiaan, itseäni kiinnostaa paljon enemmän prostituutio kysymys suomen rajojen sisäpuolella kuin seksiturismi mihin tahansa muuhun maahan, se on niiden maiden ongelma, minä asun suomessa ja olen kiinnostunut suomalaisten asioista, ainakin tässä aiheessa.

Juu ei tosiaan luovu vaikka Suomessa ois 20 laillista bordellia. Naivia edes kuvitella niin.

Juu tuskinpa loppuu, mutta olishan se ihan hyvä että päättäjiä kiinnostaisi saada oma tontti kuntoon. Väärinkäytökset, hyväksikäytöt jne minimoitua edes suomen maalla, sama se loppupelissä miten toisessa maassa / toisen maan kansalaiset hoitaa asiansa, siihen ei kauheemmin ole suomalaisilla muutenkaan sanan valtaa.

Juu tuskinpa loppuu, mutta olishan se ihan hyvä että päättäjiä kiinnostaisi saada oma tontti kuntoon. Väärinkäytökset, hyväksikäytöt jne minimoitua edes suomen maalla, sama se loppupelissä miten toisessa maassa / toisen maan kansalaiset hoitaa asiansa, siihen ei kauheemmin ole suomalaisilla muutenkaan sanan valtaa.
Sama meno se täälläkin jatkuis itämafian taholta. Ei se mitään "putsaa" vaikka tänne jotain bordelleja pystytettäs.

Vai kuvitteletko että itämafia siirtyy kiltisti rajan taa kun Suomi laittaa bordellit pystyyn? Hhhheehehe..

Teittekö ilmoituksen poliisille tuosta toiminnasta?

Yhteistyössä