pedofilia netissä/savon sanomat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?.?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun on itse tyttöjen äiti niin tuntuu tosi pahalle lukea tätä. Tästä tuli mieleen se jenkkisarja missä ne huijas niitä pedofiilejä että olevinaan joku nuori tyttö olisi yksin kotona ja sitten siellä olikin kuvausryhmä ja toimittaja. Siinähän ne pidätti opettajia, fbi:n tyyppejä, palomiehiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Kun on itse tyttöjen äiti niin tuntuu tosi pahalle lukea tätä. Tästä tuli mieleen se jenkkisarja missä ne huijas niitä pedofiilejä että olevinaan joku nuori tyttö olisi yksin kotona ja sitten siellä olikin kuvausryhmä ja toimittaja. Siinähän ne pidätti opettajia, fbi:n tyyppejä, palomiehiä...

lisää vaan noita tommoisia tempauksia

Valitettavaa, ja hyvin ällöttävää. :/

Tätä on tapahtunut jo kauan ja toki tapahtuu vieläkin. Itse kun oon "vähän nuorempi" niin jo aikanaan teininä pelleiltiin chateissa esiintymällä vielä nuorempina kuin oltiinkaan. Valehdeltiin niille ukoille hetken aikaa ja tämän jälkeen annettiin niitten kuulla kunniansa. Mutta moni parka tyttö menee siihen ihailuun mukaan, on hienoa saada huomiota aikuiselta mieheltä jne. Tämän takia valistus kouluissa jo ala-asteella olisi ensiarvoisen tärkeää.

Yhteistyössä