Minoon neulonu iltapukua.. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Täytyyhän sitä vilauttaa vaikka näyttääki tasona kuvattuna ihan karseelta :D Lanka on viskoosilankaa joten venyy sekä pituus- että leveyssuunnassa paljon, mekko on siis täysin tyköistuva.

Hankalahan tuosta on selvää kuvaa saada kun lanka on tuollainen mutta kai tosta jotai selvää saa.. Niin ja malli siis täysin oma säätö :D

Varmasti jaksan niin kauan ku mussa henki pihisee!! :D Tohon tulee viel taakse sellanen uberhieno röyhelö/laahus punaisesta tosta langasta, hihat toki ja kaikkee viimeistelyjuttuu..

1150g painaa tuo mekko, sen kyllä neuloessa huomas.. :laugh:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kädetön näis hommis;23017543:
Aivan sikahieno!!! Mä luulin sitä ens jo valmiiksi mut sit luin tarkemmin.

Mihin ja kelle tuo kateuden suuri aihe tuleepi käyttöön? :)

Ittelle tän teen eikä tälle oo ees mitään käyttöö sinällään.. Mä vaan sain sellasen idiksen ja se on ihan pakko toteuttaa :D

[QUOTE="kyselijä";23017573]Vau! :o Teetkö noita tilauksesta? *tahtootahtoo*[/QUOTE]

En tee tällasia tilauksesta. Ja ihan siitä syystä et vaikka joku ois valmis maksamaan tarvikkeet (nekit tulee maksamaan varmasti toistasataa euroo) niin kukaan ei oo valmis maksamaan sitä hintaa mekosta mitä mä haluisin. Ihan ilmaiseksi kun tollasta en ala myymään, työtuntien määrä on päätähuimaava :D Siks teen näitä lähinnä omaks ilokseni :)

Ihana idea! Laita sit kuvaa, ku se on valmis, niin sun päällä. Tosi kaunis.

Juu laitan sit ku on koko höskä valmis, alusmekon kera. Ihan kaikkee viiti tääläkää vilautella.. :D

Mä kans tykkään tosta kimalluksesta, tekee jonkinlaista arvokkuutta. Nyt mietin kaikkia jänskäyksiä ton viimeistelyyn, saas nähä mitä saa aikaseks.. ;)

En tee tällasia tilauksesta. Ja ihan siitä syystä et vaikka joku ois valmis maksamaan tarvikkeet (nekit tulee maksamaan varmasti toistasataa euroo) niin kukaan ei oo valmis maksamaan sitä hintaa mekosta mitä mä haluisin. Ihan ilmaiseksi kun tollasta en ala myymään, työtuntien määrä on päätähuimaava :D Siks teen näitä lähinnä omaks ilokseni :)

Paljonko pyytäisit ? Kiinnostuin.:)

[QUOTE="Lila";23017625]Siis monta kymmentä tuntia!!! Kyllä olet kärsivällinen. Minulta palaisi proput heti parin tunnin jälkeen. Mutta upea on![/QUOTE]

Tää on ainut asia missä mulla riittää kärsivällisyys.. Muuten mä oonki yllättävän lyhytpinnanen tyyppi :D

Yhteistyössä