Maria!-ohjelman riepottelu on kuvottavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka moni teistä sulki television kesken haastattelun? Vai katsoitteko lopppuun asti? Jos katsoitte, niin teille niitä ohjelmia tehdään. Ilman katsojia ei mainosrahoittteinen kanava ohjelmaa listoillaan pidä.

Juu, en haluais jeesustella ja kiillottaa kruunua. Mut luulis et haastattelijoillakin on jotain moraalia. En pidä tommosesta piilovittuilusta kun se suunnataan hlö jolla ei oo kaikki asiat ihan kunnossa. Eri asia sitten heittää puukko tasavertaisen kanssa. Vähän tuli showsta mieleen 7päivää lehti, joka haastatteli aina kuin vain mahdollista mömmöissä sönköttävää Mattia tai Merviä.

[QUOTE="vieras";23040339]Kuinka moni teistä sulki television kesken haastattelun? Vai katsoitteko lopppuun asti? Jos katsoitte, niin teille niitä ohjelmia tehdään. Ilman katsojia ei mainosrahoittteinen kanava ohjelmaa listoillaan pidä.[/QUOTE]

Vaihdoin kanavaa. Vaihdoin kanavaa myös Parviaisen haastattelun kohdalla kun se blondi nainen tuli mukaan kuvioihin.

Mä olen tullut siihen tulokseen että ton Tuksun on pakko olla jonkinlainen roolihahmo mitä se vetää. Ei kukaan kirjoittaisi noita juttuja tuolla tyylillä blogissaan, jos olisi tosissaan. En ainakaan usko.

Maria on ilkeä ja ivallinen. Sanoo toista ja tarkoittaa toista. Itsellä tulee ohjelmasta mieleen kouluajat. Juuri noin joku niistä tytöistä sanoi mulle: " oletpä nätti" ja sitten kaikki nauroi.

Täsmälleen näin! Juuri tämän tapaista yritin tulla itsekin tänne sanomaan, mutta sinä sanoitkin jo sen niin hyvin. En siis todellakaan ole mikään Valavuori-fani, vaan ihan oikeasti Maria on ilkeä.:( Aluksi tykkäsin Mariasta koska oli niin suorapuheinen, mutta nyt on mennyt liian pitkälle.

Jos kirjottaa SEISKAAN niin en paljon huutelis..:laugh: Pahin jätteen loppusijoituspaikka mikä voi olla.. ois nyt edes tehnyt ton avauksensa hieman asiallisempaan paikkaan. Buahaha.

Kukas tämä kirjottaja oli? ihan outo naama.

En katsele myöskään Maria -ohjelmaa.. hyvin pärjää ilman seiskaa sekä mariaa. Enkä tiedä paskaakaan johanna tukiaisesta eikä kiinnosta.
Luuleeko toi kirjottaja että kaikki ihmiset kieriskelee tossa samassa roskassa missä hän ja muut turhat pällit. Ihminen voi luojan kiitos valita oman viihteensä.

Sorgge, täs kommentissa ei ole mitään lukemista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täsmälleen näin! Juuri tämän tapaista yritin tulla itsekin tänne sanomaan, mutta sinä sanoitkin jo sen niin hyvin. En siis todellakaan ole mikään Valavuori-fani, vaan ihan oikeasti Maria on ilkeä.:( Aluksi tykkäsin Mariasta koska oli niin suorapuheinen, mutta nyt on mennyt liian pitkälle.

Voisin ymmärtää täysin suoran ilkeilyn. En pidä siitä, että sanotaan jotain, mutta eleillä tehdään selväksi että tarkoitus on päinvastainen. Sanotaan ihan lääketokkuraiselle turvonneelle ihmiselle, että näytätpä hyvältä. Yh. Maria ei ole enää suora. Ennen ehkä oli.

[QUOTE="vieras";23040339]Kuinka moni teistä sulki television kesken haastattelun? Vai katsoitteko lopppuun asti? Jos katsoitte, niin teille niitä ohjelmia tehdään. Ilman katsojia ei mainosrahoittteinen kanava ohjelmaa listoillaan pidä.[/QUOTE]

Minä en ole katsonut Mariaa enää viime kevään jälkeen. Olen kyllä seurannut näitä keskustelua, joita Mariasta puhkeaa. Lähinnä nämä Tuksun-lynkkausketjut on saanut minut voimaan pahoin. Siitä syystä tein aloituksen.

En sulkenut. Olen tekopyhä siinä suhteessa ja tiedän sen kyllä. Jos noita ohjlemia ei katso, niin ei niitä sillon voi kritisoida, kun ei tiedä mistä niissä on kyse. Mutta usein tulee ihmeteltyä enemmän sitä juontajaa ja myötätunto alkaa kääntyä haastateltavan puolelle.

Yksi ihan konkreettinen parannus tommosiin ohjelmiin on, et kysyttäs vaan sitä, mihin oikeasti annetaan aikaa vastata.

Amen to that.
Jos ei ihmiset katso, tuollaisia ohjelmia ei tehdä.

[QUOTE="Sincity";23040967]Mites se olikaan? Muistan hämärästi että Valavuori olisi joutunut koville Mariassa mutta mikä oli aihe, en enää muista?[/QUOTE]

Se oli tehnyt facessa sivun, josta tuli ikäänkuin vihasivu, sille, ketä kirjotteli Tony Halmeesta ei-niin-kivaan sävyyn, kun tämä oli kuollut.

Olen samaa mieltä mm. Leukistisen kanssa, enkä itse ole Mariaa katsonut tuon uuden ohjelmansa aikana muuta kuin ihan alussa. Jutut on mennyt niin lujaa alamäkeä, eikä itseäni myöskään kiinnosta kenenkään pilkkaamiset, ei Tuksun eikä muidenkaan jotka huijataan kansan narreiksi. Ja joo ite on tehnyt sitä ja tätä, mutta kyllä sellaisella ihmisellä on julmuus huipussan joka heikommalle vittuilee, tai piilovittuilee.

[QUOTE="Kenguru";23040983]Olen samaa mieltä mm. Leukistisen kanssa, enkä itse ole Mariaa katsonut tuon uuden ohjelmansa aikana muuta kuin ihan alussa. Jutut on mennyt niin lujaa alamäkeä, eikä itseäni myöskään kiinnosta kenenkään pilkkaamiset, ei Tuksun eikä muidenkaan jotka huijataan kansan narreiksi. Ja joo ite on tehnyt sitä ja tätä, mutta kyllä sellaisella ihmisellä on julmuus huipussan joka heikommalle vittuilee, tai piilovittuilee.[/QUOTE]

Kukahan sinne on huijattu ?! Ei kai kukaan niin pussissa elä, etteikö tiedä mihin ohjelmaan on menossa haastateltavaksi ;)

Ja missäs muuten enemmän vittuillaan tai piilovittuilaan kuin täällä palstalla ?

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Tai jos menee, se pätee varmaan myös huumeisiin, dokaamiseen, pettämiseen, tappamiseen, varastamiseen..

No eihän. Mä kritisoin Marian tapaa haastatella, en kritisoi ohjelman katsomista. Samalla tavalla mä voin kritisoida huumeen käyttämistä, en kritisoi sitä, että asuin huumeidenkäyttäjän naapurissa ja näin sitä touhua.

En sulkenut. Olen tekopyhä siinä suhteessa ja tiedän sen kyllä. Jos noita ohjlemia ei katso, niin ei niitä sillon voi kritisoida, kun ei tiedä mistä niissä on kyse. Mutta usein tulee ihmeteltyä enemmän sitä juontajaa ja myötätunto alkaa kääntyä haastateltavan puolelle.

Yksi ihan konkreettinen parannus tommosiin ohjelmiin on, et kysyttäs vaan sitä, mihin oikeasti annetaan aikaa vastata.

Kyllähän Tuksulta kysyttiin ihan asiallisia kysymyksiä, vastaukset taisivat olla joko hiljaa tuolilla kiemurtelua tai sulhasensa pilkkaamista. Kuinka vaikeaa voi olla puhua kauniisti miehestä, jonka kanssa aikoo avioon kuukauden päästä? Tuksulta sekään ei onnistunut.

Kyllä Marian tyyli on tuttu jo kaikille siihen ohjelmaan meneville vieraille, kuten myös meille katsojille.

[QUOTE="vieras";23041446]Kyllähän Tuksulta kysyttiin ihan asiallisia kysymyksiä, vastaukset taisivat olla joko hiljaa tuolilla kiemurtelua tai sulhasensa pilkkaamista. Kuinka vaikeaa voi olla puhua kauniisti miehestä, jonka kanssa aikoo avioon kuukauden päästä? Tuksulta sekään ei onnistunut.

Kyllä Marian tyyli on tuttu jo kaikille siihen ohjelmaan meneville vieraille, kuten myös meille katsojille.[/QUOTE]

Tässä varmaan peräänkuulutetaan just sitä että miksi Mariaan pyydetään tommosia vieraita,kun tiedetään mitä se taso on. Ohjelman tason määrittelee ohjelma itse. Ja jos se haluaa näyttää tommosta ala-arvosta sönkötystä,on vika mielestäni enemmän tuotantotiimissä kuin Johanna Tukiaisessa.

[QUOTE="vieras";23041446]Kyllähän Tuksulta kysyttiin ihan asiallisia kysymyksiä, vastaukset taisivat olla joko hiljaa tuolilla kiemurtelua tai sulhasensa pilkkaamista. Kuinka vaikeaa voi olla puhua kauniisti miehestä, jonka kanssa aikoo avioon kuukauden päästä? Tuksulta sekään ei onnistunut.

Kyllä Marian tyyli on tuttu jo kaikille siihen ohjelmaan meneville vieraille, kuten myös meille katsojille.[/QUOTE]

Ehkä ei kannata kysyä liian kiusallisia kysymyksiä... Ja sit välillä se ei saanut aikaa vastata niihin. Kysyttiin monta kysymystä yhtäaikaa jne. Ja sellanen, että kehuu toista, mutta kaikki näkee, ettei kyse ole oikeasti ollenkaan kyse kehumisesta vaan päinvastaisesta, ei ole reilua.

Sekin olisi parempi, että sanoisi, että näytät humalaiselta, oletko muka oikeasti menossa naimisiin, ettehän te edes sovi toisillenne. Tai vielä parempi, jättää tuollaiset tyypit haastattelematta ja haastatela vain ihmisiä, joihin pystyy suhtautua asiallisesti ja joista edes jollain tasolla pitää/arvostaa.

Yhteistyössä