Mihin tehdä kantelu työvoimatoimiston virkailijasta apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELP

Vieras
olin työvalmennuksessa 9euron rahalla 3 päivää viikossa,työsopimus se työkkärin tehty yms.
virkalija allekirjoittanut.
maanantainan sain jättää kelan lapun ja nyt en saa rahaa kun virkailija ei ollut niitä 3 päivää laittanut viikossa siihen ja juuri soitti ette MUISTA TUOLLAISTA TEHNEENSÄ
mulla on mustaa valkoisella että on allekirjoittanut MITEN VOI OLLA TUOLLAINEN VIRKAILIJA TÖISSÄ JOKA EI MUISTA/KATSO MIHIN NIMENSÄ LAITTAA ALLE?
eikö vika ole hänen ja hänen pitää tehdä oikaisu heti kelaan että saan rahaa?

No eipä tuossa pitäisi olla ongelmaa jos sulla on asiasta mustaa valkoisella ja samassa lapussa tän virkailijan allekirjoitus. Allekirjoituksia ei voi peruuttaa.

[QUOTE="vieras";23049700]Onko aloittaja aineissa, kun jutusta ei saa tolkkua?[/QUOTE]

juu 3 promilen kännis.
en jaksanut käydä tekstiä läpi tuntia mennyt tänään puhelimessa virastoissa papereita täyttäessä ettei riitä enää mielenkiinto oikolukea mitä kirjotin tänn.

Tee ensin virallinen oikaisupyyntö. Ota yhteyttä ko. toimiston esimieheen sitä varten. Jos haluat myös valittaa, valitus tehdään ko. virkailijan esimiehelle. Yhteystiedot löydät varmaan heidän nettisivuiltaan.

Kanteluko se tässä on pääasia, eikä mahdollisen virheen korjaaminen. Jos nyt sitten tosiasiassa on mitään virhettä tapahtunutkaan. Ap:n kirjoitustyyli ja selitykset ovat sitä luokkaa, että virhe voi ollakin siinä päässä.

[QUOTE="Kaisa";23051245]Ennen ku lähet viemään paperia mihinkään ota siitä kopio!![/QUOTE]

Paperista on kopio minulla tai siis kopion ottivat siihen toimistolle.asian hoiti joku toinen virkailija sillä tämä joka oli virheen tehnyt väitti ettei ole allekirjoittanut mitään paperia,soitti sitten se virkalija(ei se alkuperäinen) sinne missä olin töissä ja tarkisti että paperi oli sinne mennyt työvoimatoimiston kautta,kuten oli että sieltä se lähetettiin sinne missä olin töissä..
eli tuo joka virheen tehnyt koittaa päästä kuin koira veräjästä hitto..
huomenna nyt sitten nähdä meneekö lausunnot eteenpäin ja saan joskus sitä rahaa edes.

[QUOTE="vieras";23051223]Kanteluko se tässä on pääasia, eikä mahdollisen virheen korjaaminen. Jos nyt sitten tosiasiassa on mitään virhettä tapahtunutkaan. Ap:n kirjoitustyyli ja selitykset ovat sitä luokkaa, että virhe voi ollakin siinä päässä.[/QUOTE]

mulla on mennyt 6 tuntia virastoissa ja puhelimessa tänään,hoitanut 6 lastani siinä ja koittanut tehdä kaikkea muuta niin en oikein jaksa perehtyä siihen saako joku selvän vai ei ja ne jotka saavat voivat jättää kommenttinsa osaako auttaa vai ei.

Yhteistyössä