Phil&Teds-rattaat, mitkä kannattaa hankkia, sportit, vibet vai explorerit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Sellaisia nyt etsin ja mulle on tarjottu vuoden vanhoja vibejä 700 eurolla, joissa on mukana tuplasadesuoja, sisaristuin ja kantokoppa, onko hinta minkälainen teidän mielestänne. Niissä on myös etuhaarukka vaihdettu, että pitäisi olla kunnossa.

Ja toinen kysymys, että kannattaisiko nuo rattaat ottaa etelänmatkalle mukaan, vai otanko ihan nuo vaunut tuolle vauvalle ja isompi kulkisi sitten sateenvarjorattaissa, jotka siellä jo on.

Saat uudet tilattua Saksasta halvemmalla kuin tuo 700 euroa....

Itse varmaan ottaisin tuon uusimman mallin, explorerin. Yleensä aina vähän parantelee edellisessä mallissa olleita epäkohtia uusimpaan malliin.

[QUOTE="Lila";23057288]Saat uudet tilattua Saksasta halvemmalla kuin tuo 700 euroa....

Itse varmaan ottaisin tuon uusimman mallin, explorerin. Yleensä aina vähän parantelee edellisessä mallissa olleita epäkohtia uusimpaan malliin.[/QUOTE]

Mutta mietin sitä, että jos tilaisin Saksasta, niin sitten ne ei ehkä ehtisi ennen sitä lomamatkaa, että kannattaako niitä ottaa etelään mukaan vai ei? Sportit olisi yhdessä verkkokaupassa uutena 580 euroa sisaristuimella tarjouksessa.

Vaunut mulla on Teutoniat, että ne lähtee sitten etelään matkalle mukaan, jos en noita toisia siis ota tai saa ennen sitä itselleni.

Meillä ollut kuopuksella Sportit ja niistä kyllä tykkäsimme. Muista ei kokemusta. Päädyit mihin tahansa, niin katselepa tosiaan Saksan tai UK:n nettiputiikeista.

Vibet. Noi toiset on hankalampi pitää puhtaina, ja kangasosat menee helpommin rikki. Itse en lähtisi tilaamaan ulkomailta, kun säästöä ei kuitenkaan tule useita satasia, ja korjaukset on aina helpompi hoitaa täällä.

siis apua 700e :D älä missään nimessä osta noita :D

mulla on ollut kaikki kolme: ensin sportit, sitten vibet ja sitten explorerit joten voisin sanoa olevani kokenut näissä asioissa :D

Älä ainakaan osta vibeja, niissä on tyyppivikana etuhaarukan heikkous. ja sportit kannattaa ottaa vaan jos saa tosi halvalla mutta epäilen... Itse ostin explorerit sisaristuimineen 500e saksasta, tosin möin ne sitten eteenpäin samalla hinnalla kun en jaksanut jäädä odottelemaan varaosien hidasta toimitusta.

Sinuna ostaisin joko hammerheadit tai uudet vervet jotka ovat vasta tulossa myyntiin...
hammerhead on siis sport/explorer nelipyöräisenä ja verve vibe nelipyöräisenä!

Niin, ottaisin myös vaan Vibet mukaan reissuun, kun ne on paljon kätevämmät, kuin kahdet rattaat. Vauva voi tosiaan nukkua samalla aikaa alakerrassa, kun isompi sisarus istuu yläpuolella.

siis apua 700e :D älä missään nimessä osta noita :D

mulla on ollut kaikki kolme: ensin sportit, sitten vibet ja sitten explorerit joten voisin sanoa olevani kokenut näissä asioissa :D

Älä ainakaan osta vibeja, niissä on tyyppivikana etuhaarukan heikkous. ja sportit kannattaa ottaa vaan jos saa tosi halvalla mutta epäilen... Itse ostin explorerit sisaristuimineen 500e saksasta, tosin möin ne sitten eteenpäin samalla hinnalla kun en jaksanut jäädä odottelemaan varaosien hidasta toimitusta.

Sinuna ostaisin joko hammerheadit tai uudet vervet jotka ovat vasta tulossa myyntiin...
hammerhead on siis sport/explorer nelipyöräisenä ja verve vibe nelipyöräisenä!

noissa vibeissä on kuulemma se etuhaarukka vaihdettu just sen tyyppivian vuoksi. Mutta ajattelin, että 580 saisin siis sportit sisaristuimella ja kantokoppaa en välttis tarvitsisi, kun píenempi on jo 3kk ja kesä tulossa.

Meidän Vibeissä ei ole kyllä ollut ongelmaa missään etuhaarukassa, eikä toivottavasti tulekaan. (kopkop) :)

Hankalin juttu noissa voi vaan mun mielestä olla se, että niitä on aika vaikea saada, kun ovat niin suosittuja... Jouduttiin odottamaan itse useampi kuukausi. :/ Ai niin, mutta teillä olikin jo joku, joka voisi myydä.

Sportit on musta ehdottomat ainakin reissussa. Ottaisin todellakin uudet Sportit halvemmalla. Käytetyistä 700 on tosi suolainen hinta. Jos ois todella hyvässä kunnossa, niin ihan maksimi ois 500 euroa.

Meillä noi sportit on olleet tarpeeksi jämäkät vaikka ovatkin niin kevyet. Ja me ollaan vaunuteltu paljon. Ne on myös kevyet nostella.

[QUOTE="shihtzu";23057375]noissa vibeissä on kuulemma se etuhaarukka vaihdettu just sen tyyppivian vuoksi. Mutta ajattelin, että 580 saisin siis sportit sisaristuimella ja kantokoppaa en välttis tarvitsisi, kun píenempi on jo 3kk ja kesä tulossa.[/QUOTE]

Ei ole vaihdettu. Kulma pyörässä on väärä ja sitä eivät voi lähteä vaihtamaan enää kun malli on jo saanut luvat yms. Tuovat juuri siksi markkinoille ensin hammerheadit ja sitten vervet koska heillä on ollut niin paljon ongelmia etuhaarukoiden kanssa. trust me.

ei kaikilla tietenkään ole tota ongelmaa mutta googlettamalla tulee vastaan lukuisia ja lukuisia vastauksia... ja toi korjaus ei olekaan sitten ihan helppo juttu ja pitkä taistelu!

Saksasta saa kotiin kuljetettuna parissa päivässä kaikkia malleja, englannista alle viikossa myös :)

Sportit on musta ehdottomat ainakin reissussa. Ottaisin todellakin uudet Sportit halvemmalla. Käytetyistä 700 on tosi suolainen hinta. Jos ois todella hyvässä kunnossa, niin ihan maksimi ois 500 euroa.

Meillä noi sportit on olleet tarpeeksi jämäkät vaikka ovatkin niin kevyet. Ja me ollaan vaunuteltu paljon. Ne on myös kevyet nostella.

Se 700 on Vibeistä, eikä Sporteista. Vibet on uutena 1000 luokkaa, siis sisaristuimella + sadesuojalla.

No, mulla vaikutti just se, että noissa muissa, myös Hammerheadeissä, on paljon enemmän kangasosia, joten kuluvat rikki herkemmin, siksi en niitä hankkisi.

No riippuu vähän käytöstä :D Mun kaverilla on käytettynä ostetut sportit jotka olivat ensin käytössä vuoden ja nyt olleet käytössä heillä 2vuotta ja kankaissa ei ole mitään kulumaa...

Tää on nyt vaan ihan esteettinen kannanotto, mutta vibet on ehdottomasti parhaan näköiset! Noi hammerheadit näyttää kaikista dorkimmilta. Kai noi renkaiden nupit näyttää tossa edessä jotenkin niin vasarapäiltä, että siitä ovatkin nimensä saaneet.

no tuosta ping pongista just oon kuullu aika paljon arveluttavia tarinoita, osalle sitte ihan hyvää palvelua. meidn sportit on tilattu englannista, tuli alle viikossa http://www.olivers-baby-care.co.uk

Ping Pongista huonoja kokemuksia ja paljon vastaavaa löytyy googlella tai ihan kaksplus haulla. Toimitukset kestää välillä kuukausia. Kuitenkin samoja tuotteita on samaan aikaan Suomessa kaupoista koko ajan saatavilla eli e usko, kun sanovat, että valmistajan päässä ongelma. Jotkut ei netin mukaan ole edes saaneet vastauksia toimitusaikatiedusteluihinsa jne. En enää itse aio tilata sieltä mitään.

Mutta vinkkinä edullisemmat P&T kaltaiset rattaat z-linet: http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4709/pl

Niitä harkitsen meille edullisen hinnan takia, koska käyttö jäänee suht vähäiseksi.

En ikinä ostaisi käytettyjä Phil&Tedsejä 700 eurolla. Omat Sportimme tilattiin Englannista muutama kuukausi sitten, pakettiin kuului rattaat, sisaristuin, tuplasadesuoja ja kantokoppa, rahteineen kotiovelle tuotuna maksoi n. 500e. Muista ei ole kokemusta kuin näistä Sporteista, mutta en näitä kyllä mihinkään enää suostuisi vaihtamaan.:)

Yhteistyössä