Olettekos huomanneet kuinka tää kännykkäaika lisää ihmisten huolestuneisuutta?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Jos on puhelin kiinni, heti huolestutaan. Ja soitetaan tietty puolison puhelimeen. Jos ei vastaa viiteen tuntiin, niin hälytetään poliisi palokunta ja armeija. Vähintäänkin soitetaan yhteisille tutuille, että oletko kuullut siitä mitään. Lankapuhelinaikana jos joku ei vastannut puhelimeen, niin ainut johtopäätös oli se, että ihminen jolle soitit ei ole kotona!

Kyllähän se aika pitkälti noin on. Toisaalta on se vähän eri juttu, jos ei kotona vastaa puhelimeen kuin se, ettei vaikka työn jälkeen tule kotiin tavanomaisesti eikä saada yhteyttä pitkään aikaan.

Tää on kyllä ihan totta :D En tajuu kuinka mäkään oon voinu kasvaa pikkusena normaalisti ilman että mutsi olis saanu hermoromahdusta, kun kylillä leikin. Ekan kännyn ite sain joskus 12ween ja silloin vasta se hysteria sitte alko. Nykyään on niin helppo seurata kaikkien liikkumista, kuhan vaa soittaa joka viides minuutti ja kysyy että missä sä oot. Pienten lasten kanssa se on kylläkin ihan järkevää, mutta sellanen puolison kyttääminen ärsyttää.

Kaikkein pahintahan on sitten se kun oma känny on loppujen lopuksi liimautunut siihen käteen ja kun se sitten hajoaa (niinkuin mulla tossa viikko sitten) eka ajatus on paniikki, et mitä jos jotai sattuu enkä saa soitettua apua :D

Tää on kyllä ihan totta :D En tajuu kuinka mäkään oon voinu kasvaa pikkusena normaalisti ilman että mutsi olis saanu hermoromahdusta, kun kylillä leikin. Ekan kännyn ite sain joskus 12ween ja silloin vasta se hysteria sitte alko. Nykyään on niin helppo seurata kaikkien liikkumista, kuhan vaa soittaa joka viides minuutti ja kysyy että missä sä oot. Pienten lasten kanssa se on kylläkin ihan järkevää, mutta sellanen puolison kyttääminen ärsyttää.

Kaikkein pahintahan on sitten se kun oma känny on loppujen lopuksi liimautunut siihen käteen ja kun se sitten hajoaa (niinkuin mulla tossa viikko sitten) eka ajatus on paniikki, et mitä jos jotai sattuu enkä saa soitettua apua :D

Niinpä... Itsekin syyllistyn tähän panikoimiseen jos ei jotakuta saa kiinni. Kaikista huvittavinta on, kun anoppi soittaa mulle kun oon töissä, että miks hänen pojallaan on puhelin kiinni.

Niinpä... Itsekin syyllistyn tähän panikoimiseen jos ei jotakuta saa kiinni. Kaikista huvittavinta on, kun anoppi soittaa mulle kun oon töissä, että miks hänen pojallaan on puhelin kiinni.

Joo juuri näin, viimeksi tänään soitti 5 kertaa ennen kuin ehdin vastata. Sitten ei meinannut millään ymmärtää miten niin en tiedä miksi hänen pojallaan on puhelin kiinni. No joo, siksi juurikin, kun olen töissä enkä kotona...:cool: Itse uskon kyllä olevani samanlainen hätäilijä sitten kun minun poikani on aikuinen...:whistle:

Yhteistyössä