Miten odottaisitte että puoliso käyttäytyisi jos jäisi kiinni pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Suhde alunperin ok. sanonut rakastavansa ihan lähiaikoinakin, aviomiehenä kunnon mies.

Eli jos saisitte vahingossa selville että mies lähettelee seksimaileja toiselle naiselle. Soittaisitte miehelle (joka on käymässä jossakin just silloin) että tiedät ja haluat erota. Mitä odottaisit että mies tekisi ensiksi kotiin tultuaan, kun itkien istut divaanilla? (yksi tai useampi vaihtoehto)

a) pyytelisi anteeksi vuolaasti tekoaan
b) sanoisi että selvä, erotaan sitten
c) istuisi tietokoneelle ilmoittamaan ko. naiselle että nyt voidaan julkisemmin pitää yhteyttä
e) kertoisi kaiken minkä on tehnyt ja miksi
d) toteaisi että tarvitset hoitoa koska itket noin hysteerisen näköisenä (hänen mielestään)
f) jotain muuta...

entä myöhemmin?

a) viettäisi mahdollissimman paljon aikaa sinun kanssa esim. jutellen
b) lähtisi illalla kaupungin yökerhoon kavereiden kanssa
c) järjestäisi pieniä yllätyksiä kukkia tms.
d) olisi kuin mitään ei olisi tapahtunut

(omat vastukseni olisi: b --> c --> d ja toiseen kysymykseen: b ja d)

varmaan itkisi ja pyytelisi anteeksi. Myöhemmin pyytelisi anteeksi säännöllisin väliajoin ja olisi kotona paljon, hokisi koko ajan ettei enää ikinä juo ettei toista kertaa kävisi tuollaista vahinkoa. Vähään aikaan ei varmaan joisikaan.

Jos minun vaimoni pettäisi minua niin minä pieksäisin sen akan siihen paikkaan ja varmaan hakkaisin pesäpallo mailalla sen kuka oli pannut minun vaimoani, se tietää sen ja siksi ei varmaan petä ikinä en petä minäkään sitä, näin se homma toimii.

ap, teidän juttu on kyllä niin selvästi ohi :( Mutta ansaitset varmasti parempaa!!

Jos mieheni jäisi pettämisestä kiinni JA haluaisi vielä jatkaa suhdetta kanssani, niin olettaisin hänen katuvan, pyytävän anteeksi ja olevan valmis keskustelemaan asian läpikotaisin vaikka vuosikausia uudestaan. Tosin tuollakaan ei olisi väliä, todennäköisesti suhde katkeaisi jossain vaiheessa kuitenkin koska en pystyisi luottamaan mieheen enää..

b) sanoisi että selvä, erotaan sitten

Meillä kun on päivän selvää, että ero tulee jos pettää. Ilman siis mitään mahdollisuuksia suhteen jatkamiseen. Jo pettäessään toinen siis tekisi eropäätöksen.

Mies saa nussia muidenkin naisten kanssa niin sanoo jo sharia laki mutta nainen ei, se pitää saattaa voimaan heti miten kuten autolla tappaja sasikin sanoi.

Juup. Entistä tyhmemmäksi tunnen kyllä itseni kun katon teidän vastauksia mutta tässä minä vain vielä olen.

Hankalaa kun koko tuon jutun (pettämisen) aikana oli ihan se hieno aviomies käytökseltään jollaisen varmasti jokainen nainen olisi halunnut rinnalleen. "rakastan sinua" ja huomaavainen, kuten kaikille muillekin "tarviitko jotain?". Piti huolta lapsista yms. Eikä se voi minua pihtaamisestakaan syyttää.

Sinä päivänä kun kaikki tuli selville käyttäytyi noin kuin mainitsin edellä mutta sen jälkeen taas kaikki oli kuin ennenkin. Pettäminen vaan on ns. kielletty puheen aihe, siitä jos meinaa puhua viittaa että tarvitsen hoitoa...sitten on taas normaalisti ja minä tunnen itseni sekopäiseksi.

Juup. Entistä tyhmemmäksi tunnen kyllä itseni kun katon teidän vastauksia mutta tässä minä vain vielä olen.

Hankalaa kun koko tuon jutun (pettämisen) aikana oli ihan se hieno aviomies käytökseltään jollaisen varmasti jokainen nainen olisi halunnut rinnalleen. "rakastan sinua" ja huomaavainen, kuten kaikille muillekin "tarviitko jotain?". Piti huolta lapsista yms. Eikä se voi minua pihtaamisestakaan syyttää.

Sinä päivänä kun kaikki tuli selville käyttäytyi noin kuin mainitsin edellä mutta sen jälkeen taas kaikki oli kuin ennenkin. Pettäminen vaan on ns. kielletty puheen aihe, siitä jos meinaa puhua viittaa että tarvitsen hoitoa...sitten on taas normaalisti ja minä tunnen itseni sekopäiseksi.

Ompas miehesi loistava manipuloija!

Minä jäin kiinni pidemmästä sivusuhteesta, enkä tehnyt oikeastaan mitään noista. Totesin että näinpä siinä kävi ja myöhemmin kysyin, että miten tästä jatketaan. Meillä oli erittäin paljon ongelmia tuohon aikaan ja mies tiesi jos ei nyt yllyttäneensä niin antaneensa minulle hyvin paljon syitä kiinnostua muista. Olin suhteen aloittaessani varma, että olemme eroamassa. Normaalissa tilanteessa en olisi ikinä pettänytkään.

Jatkettiin yhdessä, mies muutti käytöstään tiettyjen asioiden suhteen ja minä lupasin, että suhde loppuu siihen. Tuosta on jo vuosia ja meillä menee paremmin kuin koskaan. :) Ei se aina ole huono asia ottaa aikalisä ja punnita mitä itse kukin elämältä haluaa. Rumasti tehtyhän tuo tietysti oli mutta rumasti teki mun mieskin.

Ap:n mies on eri lajia, pettää vaikka on hyvä nainen eikä ongelmia kotona ja kusettaa vielä päälle. Kenkää noille.

Yhteistyössä