Herkutteluviikonlopun jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs ihmettä

Vieras
Oon ollut vähillä hiilihydraateilla noin 3viikkoa mutta pe-su meni herkutellessa aiiika reippaasti. tänäänki on tullu syötyä sipsejä yms joten luulis et nestettä ois kerääntynyt. Mutta ei, kävin äsken huvikseni puntarilla niin se näytti parisataa grammaa VÄHEMMÄN kuin perjantaiAAMUNA?? Ilonen yllätys :D
Ja siis oon syöny nyt viikonloppuna paljon enemmän ja epäterveellisemmin kun normaalisti. Ja tiiän et paino voi vaihdella päivänkin aikana paljon mutta luulis että illalla painaa enemmän kuin aamulla, ja varsinkin tollasten syömisten jälkeen.

Siis, miten tuo on mahdollista?

[QUOTE="tutu";23081703]Turvotus ei oo ehtinyt vielä nousta ;)[/QUOTE]

luulis että kerkeis 3 päivässä nousta :D
noh, ehkä nyt varmuuden vuoksi oon käymättä muutamaan päivään tai vaikkapa viikkoon puntarilla niin ei tuu järkytyksiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs ihmettä;23081720:
luulis että kerkeis 3 päivässä nousta :D
noh, ehkä nyt varmuuden vuoksi oon käymättä muutamaan päivään tai vaikkapa viikkoon puntarilla niin ei tuu järkytyksiä :D

Kannattaa mielummin käydä niin et repsahda niin helposti uudelleen :D

Kannattaa mielummin käydä niin et repsahda niin helposti uudelleen :D

niin no, tosiaan :D tää oli aikalailla "suunniteltu repsahdus", oli juhlat lauantaina... Tosin ei ollu tarkotus koko viikonloppua herkutella, mutta perjantaina leivoin ja pitihän tietenkin vähän maistella siinä samalla että minkäsmakusta täytettä sinne kakun väliin tuleekaan ja hups, sitten jäikin kermavaahtoa ja kinuskia sun muuta mukavaa yli, eihän kaikkea pois raaskinut heittää.... ;) lauantaina sitten juhlissa totta kai piti syödä ja YLLÄTYS vain että kaikkea jäi yli sen verran että ollaan sit tänään mussutettua kakkua ja piirakoita ja keksejä, ja hmm, sitten kun kerta olin jo tän päivän syömiset pilannut niin piti tuo sipsipussikin avata...

Hohhoi :)
no onneks nyt alkaa uusi viikko! :D