Mitä ajattelet tälläisestä perheestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lola85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23085104]Isä hoitaa aina lapset kun äiti lentää taivaalla. Hyvin toimeen tuleva perhe, mutta vähän rakkautta.[/QUOTE]

Tää mua aina ihmetyttää. Mikä takaa sen, että jos perheessä on rahaa, ei ole rakkautta? Ei kai sekään, että äiti on paljon poissa kotoa työn takia voi yksistään tarkoittaa sitä, että ei ole rakkautta?

[QUOTE="vieras";23085104]Isä hoitaa aina lapset kun äiti lentää taivaalla. Hyvin toimeen tuleva perhe, mutta vähän rakkautta.[/QUOTE]

Perusteleppa nyt vähän päätelmääsi? Autotko kertovat vähästä rakkaudenmäärästä vai omakotitalo vai ammatit???

Mitä ihmettä pitäis päätellä. Jos on rahaa, ei se tarkoita ettei ole rakkautta. Palstan reppanat mammat taas arvostelemassa. Niinku tuosta voi päätellä yhtään mitään.

[QUOTE="Blue cat";23085131]Tää mua aina ihmetyttää. Mikä takaa sen, että jos perheessä on rahaa, ei ole rakkautta? Ei kai sekään, että äiti on paljon poissa kotoa työn takia voi yksistään tarkoittaa sitä, että ei ole rakkautta?[/QUOTE]

Joo, mua on ihmettänyt kanssa useampaankin kertaan. Oon sitten tullut siihen lopputulokseen, että köyhien on helpompi ajatella, että kyllä niiltä rikkailtakin puuttuu jotain. On varmaan jotenkin helpompi sulattaa ajatus siitä, että niillä on rahaa, kun sitten ajattelee, ettei niillä oo rakkautta.

Omaan kokemukseen pohjautuen arvelisin, että niitä perheitä, joissa rakkautta riitää, on suunnilleen yhtä paljon rikkaissa ja köyhissä. Rahalla ei saa rakkautta, mutta ei se raha sitä poistakaan.

Tuskin ap täällä nyt alkaa tuttujansa noin tarkkaan kuvailemaan, eiköhän kyseessä oo ihan hatusta vedetty esimerkki, jossa yritetään kuvata hyvinkoulutettua ja hyvintoimeentulevaa perhettä, jollaista monet kai toivoisi itselleen, muttei saa.

Perheestä en mitään. Naisen työ on minusta aina ollut kiehtovaa :)

Aloituksesta ajattelen, että ei hemmetti? Mitä järkeä, mitä tästä pitäisi ajatella? Pönkittää ap:n itsetuntoa jos hän kyseessä, vai mitä?

Mitä tuo äidin työ vaikuttaa siihen äidinrakkauteen? Kukaan ei kyseenalaista isejä jotka tekevät reissuhommaa viikko ja kuukausi tolkulla. EI lapsella ole mitään kun on se äiti siinä rakastamassa. Vaan auta armias jos on toistepäin...

Joo, mua on ihmettänyt kanssa useampaankin kertaan. Oon sitten tullut siihen lopputulokseen, että köyhien on helpompi ajatella, että kyllä niiltä rikkailtakin puuttuu jotain. On varmaan jotenkin helpompi sulattaa ajatus siitä, että niillä on rahaa, kun sitten ajattelee, ettei niillä oo rakkautta.

Omaan kokemukseen pohjautuen arvelisin, että niitä perheitä, joissa rakkautta riitää, on suunnilleen yhtä paljon rikkaissa ja köyhissä. Rahalla ei saa rakkautta, mutta ei se raha sitä poistakaan.

Mä hämmästelin jo sitä, millaisella vastenmielisyydellä täällä suhtaudutaan "reimatec-lapsiin" ja heidän vanhempiin. Siis kummastuttaa ajatusmalli, että jos lapsella on joku tällainen vähän kalliimpi ulkoilupuku, niin vanhemmissa on jotain vialla, tai ainakin heitä pitää jollain tavalla karsastaa.

Mulle tulee vain mieleen, että ei ainakaan kahta citymaasturia samaan perheeseen. Ja toiseksi ihmettelisin lasten nimiä, kun ne on niin eri paria. Linda on vähintään 20-vuotiaan nimi.

[QUOTE="lulla";23085229]Mitä tuo äidin työ vaikuttaa siihen äidinrakkauteen? Kukaan ei kyseenalaista isejä jotka tekevät reissuhommaa viikko ja kuukausi tolkulla. EI lapsella ole mitään kun on se äiti siinä rakastamassa. Vaan auta armias jos on toistepäin...[/QUOTE]

Sanos muuta!

En oikein ymmärrä, että mitä tollasesta perheestä pitäis sitte aatella? Tulee vaan ekana mieleen, että äiti ei varmaan ole paljoa kotona joten ehkä isä sitten viettää enemmän aikaa lasten kanssa?

tavallinen espoolainen perhe. en ajattele mitään. kun luin muut vastaukset niin totesin saman, että äidillä tosiaan raskas työ. lentoemäntä olisi viimeinen ammatti minkä itse tahtoisin.

Yhteistyössä