Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="xyz";23087244]Jos ne ihmiset on tärkeitä, niin kyllä ne muistaa (paitsi tietty sitten kun on joku muistisairaus).[/QUOTE]
En minä muista kaikkien luokkakavereidenkaan nimiä, vaikka niiden kanssa oli vuositolkulla "yhdessä".

Niin, se ois toki hyvä juttu. Mutta en usko, että kaikilla listaa pitävillä on kyse siitä, että ne ihmiset ois olleet tärkeitä.
No ei tässä kaikkien puolesta voi vastata mitään. Kukin vaan omien ajatustensa mukaan. Oletan, että listan tekijälle ne hetket on voineet olla tärkeitä, haluaa muistaa ne. Jollekin ne ihmiset on tärkeitä. Jollekin se määrä.

Mä en ymmärrä mitää pahaa on listassa nimiä eikä listaa näe kukaan muu kuin mä. Ei sitä näe edes mun parhaimmat kaverit eikä listan tarkootus ole olla mikään kehumisen aihe vaan ihan vain sen takia, että sitten vuosienkin päästä muistan kaikki miehet joiden kanssa on tullut harrastettua seksiä.

Ei pitääsi vaikuttaa kenenkään elämään tämän asian, mutta kun kyse on palstasta niin...

Teininä tehtiin nuit listoja,eikä loppuseltaan haisuakaan et miks.
Tuliko hyvä mieli?Ei varsinaisesti..joistain nimistä/muistoista ehkä..

Kaverilla omasta listastaan oli ihan hyötyäkin siin vaihees ku sukupuolitauti hällä todettiin.Ei tarvinu sentään kaikille petikumppaneille ilmoitella ku listas oli vuosiluvut ym.

Mulla jäi kyseinen kansio lapsuudenkotiini. Minua niin nolottaa, siellä oli valokuviakin kyseisistä panoista ja panokerrat ja pippelin koko (arvioituna). :ashamed:
Siis tein tällaista hölmöä panokansiota TEININÄ!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23087140:
Uaaah :laugh:

Ja palstakin olis väärällään aloituksia että 'Iskin baarista miehen ja sillä oli sänky niin hatarassa kunnossa kun oli vualtuna täyteen reikiä.....'

Kai tuo 'sanonta' tulee siitä kun länkkäreissä tms oli pistoolinkahvassa lovet 'kaadoista' tjtn....

Silloin kun olin nuori miehenalku niin mun sängynpäätyyn kaikki kaadot joutuivat kirjoittaa nimmarinsa.

[QUOTE="hih";23087561]Mulla jäi kyseinen kansio lapsuudenkotiini. Minua niin nolottaa, siellä oli valokuviakin kyseisistä panoista ja panokerrat ja pippelin koko (arvioituna). :ashamed:
Siis tein tällaista hölmöä panokansiota TEININÄ!!!![/QUOTE]

:D Heh, ehkä vanhempasi ovat löytäneet sen.

Joskus teininä mun systeri teki kaverinsa kanssa sellaista listaa kirjoittamalla ne kaadot vanhojen farkkujen lahkeisiin. Ja niillä tuntui olevan hauskaa.
Muuten en ole kuullut kenekään myöntäneen listanneen kaatonsa. Suurin osa tuskin edes muistaa kaatojensa nimiä ;)

[QUOTE="xyz";23087659]Mie oon reilu nelikymppinen ja kyllä minä kaikkien luokkakavereiden nimet muistan ja oon ollut 8ssa eri luokassa. Ja aika ison osan yläasteen kahden muun rinnakkaisluokan oppilaista. Mut muisteja on erilaisia.[/QUOTE]

Siis jatkoa. Kyllä varmaan sinäkin itselles tärkeet luokkakaverit muistat nimeltä?

Kyllä mun panot on ihan vaan päässä, ja osa ei onneksi enää sielläkään.

Ehkä joku ammattilainen voikin pitää listaa ihan yhteystietojenkin takia, mutta enpä näe mitään järkeä että siviilipanijalla olisi laatikon uumenissa joku lista. Hullun hommaa.

Yhteistyössä