Tarkoitan paremminkin ,etta ihmissuhde ensin ja sitteen mitasesittenonkin.Eli se fysikaalinen pano muuttuu oikeaksi ihmissuhteeksi, jos nimi on siinä nalle-puh-vihkossa?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitan paremminkin ,etta ihmissuhde ensin ja sitteen mitasesittenonkin.Eli se fysikaalinen pano muuttuu oikeaksi ihmissuhteeksi, jos nimi on siinä nalle-puh-vihkossa?![]()
Ehkä siksi, että (toivottavasti) jokaisella tyypillä, jonka kanssa on sekstaillut, on jotakin merkitystä ihmisenä. Ettei ole pelkkä seksilelu.
Tarkoitan paremminkin ,etta ihmissuhde ensin ja sitteen mitasesittenonkin.
No ei tässä kaikkien puolesta voi vastata mitään. Kukin vaan omien ajatustensa mukaan. Oletan, että listan tekijälle ne hetket on voineet olla tärkeitä, haluaa muistaa ne. Jollekin ne ihmiset on tärkeitä. Jollekin se määrä.Niin, se ois toki hyvä juttu. Mutta en usko, että kaikilla listaa pitävillä on kyse siitä, että ne ihmiset ois olleet tärkeitä.
No ei oo tarkotus haukkua, eikä varsinkaan kohdistaa tätä kehenkään palstalaiseen, vaan tarkotus oli vähän kysellä, että miksi jollain on sellainen ja onko se yleistä. Mulle tulee jotenkin aika hurjia mielleyhtymiä siitä.
Anteeski uteliaisuuteni, mutta etkos se ole Sina ,joka usein hehkutat koskemattomuudellasi?Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23087484:En mä muista tiedä, mutta mulla ei ole. Onneksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23087140:Uaaah
Ja palstakin olis väärällään aloituksia että 'Iskin baarista miehen ja sillä oli sänky niin hatarassa kunnossa kun oli vualtuna täyteen reikiä.....'
Kai tuo 'sanonta' tulee siitä kun länkkäreissä tms oli pistoolinkahvassa lovet 'kaadoista' tjtn....
Mun lista:
tammikuu 1999: Vesa
elo-joulukuu 1999: Kimi
Syyskuu 2000 --> Mikko
Lista on suoraan päästäni, olenko nyt sairas?
Ap:n mukaan oot. Kato kun pitää olla vaan yks täytellinen mies elämässä ja sitä hehkuttaa, ei saa tollasia listoja tehä kun sitten oot syntinen ja sairas. Ja hurja seksuaalinen peto tai mitä lie.
En minä muista kaikkien luokkakavereidenkaan nimiä, vaikka niiden kanssa oli vuositolkulla "yhdessä".
Ap:n mukaan oot. Kato kun pitää olla vaan yks täytellinen mies elämässä ja sitä hehkuttaa, ei saa tollasia listoja tehä kun sitten oot syntinen ja sairas. Ja hurja seksuaalinen peto tai mitä lie.
Kyllä mun panot on ihan vaan päässä, ja osa ei onneksi enää sielläkään.
Ehkä joku ammattilainen voikin pitää listaa ihan yhteystietojenkin takia, mutta enpä näe mitään järkeä että siviilipanijalla olisi laatikon uumenissa joku lista. Hullun hommaa.