Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama täällä. En muista kuin puolen nimet, yhden illan juttujen nimet totaalisesti unohtunut. En olis uskonut, mut niin kävi. Lista olis ollut hyvä.

Minkä takia niitä kaikkia panoja pitäis muistaa / muistella?
Minua ei koskaan ole kiinostanut tehä yksityiskohtaisia listoja panosta,mie muistan kaikki muistamisen arvoiset ilmankin. :)
Mutta jos joku haluaa listoja tehä ja muistella niin mikäs siinä,jokainen tekee niin kuin tekee,ei siinä oo mitään pahaa tai moraalitonta.
Parisuhteessa en tosin tykkäis,jos kumppani olis tehny panolistoja ja viellä säilyttelis niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089677:
Olishan se nyt pitänyt jokaisen arvata, että kun alkaa täällä arvostella nimilistaa entisistä petikamuista, niin se on suoraan Haravan haukkumista. Olkaa varovaisia aloitustenne kanssa, koska ne voivat loukata arvon Scarlettia.

Jos olisit pysynyt hiljaa, kukaan ei olisi sun listoistas tiennyt. Mutta ei, ethän toki pysynyt, ja nyt me tiedämme. :x

Onko sulla jokin aivovamma?

En tunne ketään joka ois moisen tunnustanut tehneensä. Ja asiasta ollaan kyllä ystävien kanssa puhuttu.

Mutta sen myönnän, että joskus viinipäissään tyttöjen kanssa ollaan yritetty listata niitä, mutta mitään ylöskirjaamista ei olla tehty.

Onko sulla jokin aivovamma?

Ei pitäisi olla. Mutta sulla on asennevamma, ja paha onkin. Ei kukaan muu kuin jollain tapaa yksinkertainen/sairas ihminen saa päähänsä, että joku nettipalstan juttu on suoraan hänelle tarkoitettu vittuiluyritys. Aloit hyökkiä aloittajan kimppuun ja puolustaa itseäsi aivan kuin aloittaja olisi koko ajan puhunut sinusta. Ei ole tervettä käytöstä.

En ymmärrä mihin sitä listaa tarvitaan, jos on ollu monta kumppania ja jos ne ei merkitse mitään niin miks niitä tarvis edes muistaa? nehän kuuluu entiseen elämään ja jos nykyhetkessä on mies niin eikös sillon vois unohtaa kaikki edelliset miehet ja keskittyä siihen nykyiseen mieheen. Ymmärrän hyvin jos mies tai nainen loukkaantuu siitä jos toinen kirjoittaa kaikkien ex kumppaneiden nimet jonnekin, vois luulla, että henkilö ei ole päässyt irti niistä henkilöistä tai sitten on tarvetta kehuskella lukumäärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089711:
Ei pitäisi olla. Mutta sulla on asennevamma, ja paha onkin. Ei kukaan muu kuin jollain tapaa yksinkertainen/sairas ihminen saa päähänsä, että joku nettipalstan juttu on suoraan hänelle tarkoitettu vittuiluyritys. Aloit hyökkiä aloittajan kimppuun ja puolustaa itseäsi aivan kuin aloittaja olisi koko ajan puhunut sinusta. Ei ole tervettä käytöstä.

Eli aivovamma on. Sulla siis.

En ole kuullut kenestäkään, jolla tuollainen lista olisi. Plus kuulostaa aika oudolta, että muistaisi tai tietäisi kaikkien etu- ja sukunimet ylös kirjoitettavaksi asti.

Muistan joka ikisen ihan hyvin ilman mitään listoja! Ei ole listaa..

En mä kuitenkaan oudoksu, jos joku päiväkirjatyyppisesti nimet johonkin kirjaa. Sitten alkaa vaikuttaa vähän kieroutuneemmalta, jos nimien lisäksi on jotain fyysisiä mittoja tai taitoja arvioituna.

Oon mä kerran kirjottanut kaikkien nimet ylös, ihan vaan siksi että mua alko kauhistuttaa että enkö mä muista kaikkia. Kyl mä sit muistin ku kirjotin ne. Tuntu että mä oon jotenkin halpa jos en edes muista kelle oon itteäni jaellut... Noo, nykyään ei haittaa ollenkaan, mitä vähemmän muistaa niin sitä parempi :D

[QUOTE="vieras";23089806]Eli sun juttuja lukevalla on pieni äo niinkuin sulla! Hyvä, kerrankin olen kanssasi täysin samaa mieltä! :hug:[/QUOTE]

Just tunnustit olevasi tyhmä ja kyllä sun viestit jo aiemmin todistikin sen. :D

Yhteistyössä