Alkuperäinen kirjoittaja häpeä!;23089564:Opettajisihminen!
Mitä mun pitäisi hävetä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä!;23089564:Opettajisihminen!
Sama täällä. En muista kuin puolen nimet, yhden illan juttujen nimet totaalisesti unohtunut. En olis uskonut, mut niin kävi. Lista olis ollut hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089677:Olishan se nyt pitänyt jokaisen arvata, että kun alkaa täällä arvostella nimilistaa entisistä petikamuista, niin se on suoraan Haravan haukkumista. Olkaa varovaisia aloitustenne kanssa, koska ne voivat loukata arvon Scarlettia.
Jos olisit pysynyt hiljaa, kukaan ei olisi sun listoistas tiennyt. Mutta ei, ethän toki pysynyt, ja nyt me tiedämme. :x
On sulla ongelmat.
Onko sulla jokin aivovamma?
Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089711:Ei pitäisi olla. Mutta sulla on asennevamma, ja paha onkin. Ei kukaan muu kuin jollain tapaa yksinkertainen/sairas ihminen saa päähänsä, että joku nettipalstan juttu on suoraan hänelle tarkoitettu vittuiluyritys. Aloit hyökkiä aloittajan kimppuun ja puolustaa itseäsi aivan kuin aloittaja olisi koko ajan puhunut sinusta. Ei ole tervettä käytöstä.
Eli aivovamma on. Sulla siis.
Plus kuulostaa aika oudolta, että muistaisi tai tietäisi kaikkien etu- ja sukunimet ylös kirjoitettavaksi asti.
Tarkoitin siis jos tyyppi on joku, joka enemmänkin rypee irtosuhteissa.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23089757:Kyllä mä ainakin muistan ja tiedän sekä etu- että sukunimet ihan jokaisesta..
Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089751:Viimeinen lause paljastaa, viisasta ei susta saa.
Kertoo aika paljon sun äo:sta tuo, että luet mun juttuja vaikka et haluaasi lukia. :hug:
Silloin kun olin nuori miehenalku niin mun sängynpäätyyn kaikki kaadot joutuivat kirjoittaa nimmarinsa.
Kertoo aika paljon sun äo:sta tuo, että luet mun juttuja vaikka et haluaasi lukia. :hug:
Oot kuin syntinen suklaalevy. Ei voi vastustaa, vaikka pahaa se vaan tekee![]()
Muistatko sen nimen? :|