Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaikella ystävyydellä;23090742:
No, kaikkea täytyy käyttää tarvitessa. Näin on Jumala säätänyt. Minä en tiedä, mikä sinua riepoo IRL, mutta sinun täytyisi varmaankin hoitaa se asia kuntoon, oli mitä hyvänsä. Veikkaan e-pillereitä, jotka eivät monille sovi. Onhan muitakin vaihtoehtoja epätasapainoon. Mieti itse ja unohtakaamme tämä keskustelu.

Marilii, toivon, että sä vaan lakkaisit tulemasta mun keskusteluihin, koska sulla ei ole yleensä mitään järkevää sanottavaa. Sitten, kun jäät alakynteen, alat puhua Jumala-juttuja. En pidä siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nevö hööd;23090762:
Kuka on Marilii?

Googleta. Mariliin tunnistaa kirjoituksistaan vaikka perssilmällä lukis. Hän pitää erityisesti kuvaketjuista ja tykkää linkitellä tänne myös muiden ihmisten kuvia ja blogeja ruodittaviksi.

[QUOTE="vieras";23090772]Googleta. Mariliin tunnistaa kirjoituksistaan vaikka perssilmällä lukis. Hän pitää erityisesti kuvaketjuista ja tykkää linkitellä tänne myös muiden ihmisten kuvia ja blogeja ruodittaviksi.[/QUOTE]

Kuka se tässä ketjussa on?

[QUOTE="huihai";23090783]Ahaa. Hyvä, että tulit juuri mukaan keskusteluun.[/QUOTE]

Vähän kyllä harmittaa, etteivät ihmiset jaksa lukea palstasääntöjä. Kait se on liikaa vaadittu.

[QUOTE="vieras";23090793]Vähän kyllä harmittaa, etteivät ihmiset jaksa lukea palstasääntöjä. Kait se on liikaa vaadittu.[/QUOTE]

Niin tuntuu olevan. Kauhea millainen raivohullu palstanvaltaaja aloittajasta kehkeytyi. Minä en ole marilii enkä daralee, mutta tiedän välttää tuollaisen hullun ketjut!

[QUOTE="hui";23090806]Niin tuntuu olevan. Kauhea millainen raivohullu palstanvaltaaja aloittajasta kehkeytyi. Minä en ole marilii enkä daralee, mutta tiedän välttää tuollaisen hullun ketjut![/QUOTE]

Tiedätkö mitä nimimerkki tarkoittaa? Esim. olet ollut tässä ketjussa hui, hui hai, tietämätön.. jne. Siitä saa kuule bannia.

[QUOTE="Nörtti";23090890]Exel on tossa paras. Myös jotain kalenterisovellusta voisi koettaa, mutta siihen on vaikeempi saada pisteytystä.[/QUOTE]

Hmm piti ihan alkaa miettimään, ehken Google Documents, missä on myös taulukkolaskenta mahdollisuus, päivittyvä kalenteri puhelimen ja Gmailin välillä ja muistiinpanot. Samalla voi myös bloggata kokemuksensa kaiken kansan nähtäville samasta paikasta :)

Yhteistyössä