Naapuri teki jotain outoa :DDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kolas pihaa samaan aikaa kun mä olin lumitöissä ja meni siitä sitten katokseen ja putsas kolan. Ei siinä mitään jatkoin hommia ja kuin katoinki ku se sama naapuri tetsas takas pihalle jonkun pesuaineen kanssa ja pesi sen lumikolan :O :laugh: Katoin omaa lumikolaa ni kyllä se ilman pesuakin puhtaana on pysyny :rolleyes:

Vai oonko mä nyt ihan hirrrrvee kyylä ja epähygieeninen kun en pese kolaa ja seuraan mitä naapuri tekee.. Miss No Life :D

[QUOTE="vieras";23093517]Apua, miksei mulle oo kerrottu, että lumikola pitää pestä???[/QUOTE]

Mä en tiedä, mullaki on kyseinen oppi jääny saamatta. Pitääkö tästä syyttää äitiä vai kotitalousopettajaa, joka piti kodin puhtaanapidon kurssin joskus :( Se meinaan opetti miten ruohonleikkuri pestään mut perskule kun ei ollu kolasta mitään puhetta :(

Tai os se ruiskas siihen etanolia, ettei lumi jäädy kiinni? Go and figure...:D

Pitäskö käydä kysymässä :whistle: Mä en kyllä oo sen suosiossa, koska joku aamu en ollu kolannut pihaa ni mä olin ihan kamalan epäsiisti ja kadun ulkonäkö laski kauheesti.. Näin hän kerto mulle 8 aikaan aamulla ku olin lähdössä likkaa viemään tarhaan, enkä siis ollut hänen tavallaan herännyt aamu viideltä kolaamaan pihaa :ashamed: Mitäs siihen sit voi sanoa ku "hyi minua" ja istahtaa autoon.. :D

Saattohan se laittaa just teflonia tai sitten he ovat käyttäneet pihassaan suola jolloin se kola kyllä kannattaakin ajoittain pestä. Tai sitten pihassa oli jotain likaa mikä likasi kolankin.

:D Tulee ihan mieleen meidän naapurin eläkeläis täti. En ole kyllä vielä nähnyt sen pesevän kolaa (tosin en niin tarkkaan edes näe niiden pihalle) mutta se myös aloittaa aamulla varmaan klo 5 ton pihansa hiulaamisen, ja sitä jatkuu sitten koko päivän. Välillä lumilingolla, välillä kolalla tai lapiolla. Ja kun aura-auton ääni kuuluu jostain kauempaa, se on jo passissa tossa tien reunassa lapioineen.

Yhteistyössä