Ei ole totta, en voi uskoa tätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pimi"

Vieras
Mistä aiheesta kehiteltäisiin joku oikein mehevä palstariita? Tai onko kellään näyttää vaikka kuvaa jostakin omasta rumasta tatuoinnistaan? Tai voisiko Rieputarallaa tulla avaamaan keskustelun ihan mistä vaan?

hiljaisia ja näkymättömiä tappelijoita? voisin tietysti alkaa riidellä siitä, että mun hyvät aikeet kyllä nyt vääristeltiin ihan täysin ja vielä mun nimissä :D

[QUOTE="pimi";23098413]Mistä aiheesta kirjoittaisin esseen joku oikein mehevä palsta-aihe? Tai onko kellään näyttää vaikka kuvaa Vesa Keskisen nelikymppisiltä tai omasta rumasta takapuolestaan? Tai voisiko joku tulla avaamaan Riemurasian ihan miten vaan?[/QUOTE]

Miten olis vaikka polakkien invaasio?

[QUOTE="Pimi";23098413]Hei, olen mehevä palstariitta? Onko kellään näyttää vaikka kuvaa jostakin omasta rumasta tatuoinnistaan? Tai voisiko Rieputarallaa tulla avaamaan haaransa? Ihan mistä vaan?[/QUOTE]

Tyhmä viesti.

[QUOTE="vieras";23098572]Miten olis vaikka polakkien invaasio?[/QUOTE]

liian vaikeeta. ei täällä edes kukaan tiedä mitä tarkoittaa invaasio.

tääl on vaan tänä yönä näitä make love nor war -tyyppejä.

liian vaikeeta. ei täällä edes kukaan tiedä mitä tarkoittaa invaasio.

tääl on vaan tänä yönä näitä make love nor war -tyyppejä.

Osaakohan invaasio-sana-taitoiset purkaa termin "implisiittiset dispositionaaliset ominaisuudet" tai oikeastaan vielä mielummin kirjoittaa auki ajatusketjun informaatiosta, joka olisi syntynyt ilman dataa?

Kuulostaa hyvälle idealle.
Tosin yksin adoptoivana voit joutua jonottamaan maailman tappiin.
Miettinyt keinohedelmöitystä tai muumimukia?

miettinyt, että maailmassa jo lapsia, mulla jo biologisia ja syliin mahtuisi joku, ei tarvitse olla biologinen.

mulle on myös yksi tuttu pariskunta itse oma-aloitteisesti tarjoutunut luovuttajaksi ryhtymistä, siis mies voisi luovuttaa ja muumimuki olisi menetelmä.

hmmm.... tää aika ajoin nostaa päätään. mutta ei mene lopullisesti pois, joten olen vihdoin ymmärtänyt että perheeseemme on ehkä tulossa uusi lapsi jotain kautta joskus.

Pelkosektio on maailman tyoerin teko, etenkin jos kyse esikoisesta! HAH! :)
Näin se vaan on, pelkää kipua jota menee kahta kauheammin kerjäämään vapaaehtoisesti, niin ja tämä todeäänöisemmin, tok löytyy näitä onnekkaita kivuttomasti sektioitujakin...
Maailman idiootein teko! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teurastamolla synnyttänyt;23098604:
Näin se vaan on, pelkää kipua jota menee kahta kauheammin kerjäämään vapaaehtoisesti, niin ja tämä todeäänöisemmin, tok löytyy näitä onnekkaita kivuttomasti sektioitujakin...

Näin on todellakin! Hullua suorastaan, onneksi en ole hullu!

miettinyt, että maailmassa jo lapsia, mulla jo biologisia ja syliin mahtuisi joku, ei tarvitse olla biologinen.

mulle on myös yksi tuttu pariskunta itse oma-aloitteisesti tarjoutunut luovuttajaksi ryhtymistä, siis mies voisi luovuttaa ja muumimuki olisi menetelmä.

hmmm.... tää aika ajoin nostaa päätään. mutta ei mene lopullisesti pois, joten olen vihdoin ymmärtänyt että perheeseemme on ehkä tulossa uusi lapsi jotain kautta joskus.

Maailmassa on todella lapsia, jotka kaipaisivat kotia ja perhettä. Ja sitten on perheitä joissa kaivataan lasta. Ikävää, että näiden kahden kohtaaminen on väliin niin vaikeaa.

Minä luulen että sinun tilanteessasi itse valitsisin muumimukin. En siksi että ajattelisin biolapsen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin adoptoidun vaan siksi, että en "malttaisi" odottaa läpi jonovuosien.
Toisaalta on hienoa, jos sinun kärsivällisyytesi riittää siihen, mihin minun ei riittäisi.

Juu, yksin adoptoiminen ulkomailta on vaikeaa, ja todennäköisesti ei saa jotain köyhää orpolasta, vaan lapsikaupan viattoman uhrin, joka on ryöstetty tai ostettu vanhemmiltaan, jotta länsimaisille voidaan "myydä" lapsi kalliilla hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja teurastamolla synnyttänyt;23098604:
Peltosetti viljely on maailman työteliäin urbaani teko, etenkin jos kyse esiagraariosta! HAH! :)
Näin se vaan on, pelkään kirppuja joita menen kohta kauhulla harjaamaan non-vapaaehtoisesti, niin ja tämä toden ääliöisemmin, tok löytyy näitä onnekkaita kirputtomasti sektorisoituja...
Maailman idiootein teko ostaa peltosetti kirppukammoisena! :D

Käytätkö mitä lannoitteita?

tota ekaa en osaa. tokaa voisin yrittää. selvisin aikoinani kouluista siksi, että olin hyvä kirjoittamaan.

Minä olin tänään pitkästä aikaa filosofian tunnille (tieto-oppia) ja jäi kaivelemaan ajatus tuosta. Yksi tuollainen implisiittinen dispositionaalinen ominaisuus on uskomus, että mitään tietoa ei synny ilman että on ensin ollut jotain impulsseja aistimaailmasta (nähtyjä, kuultuja, koettuja jne.).
Jäin miettimään, että jos oikeasti olisi puhtaasti sisäsyntyistä informaatiota, jotain joka ei olisi seurausta mistään datasta tai datojen yhdisrelemisestä, olisiko silloin kysymys jumalallisuudesta (ei uskonnollisessa mutta jotenkin universaalis(epä)inhimillisessä) mielessä...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Teurastamolla synnyttänyt;23098604:

Olen samaa mieltä siitä että sektio on todennäköisesti vähintäänkin yhtä kivulias ellei kivuliaampi tapa saada lapsi kuin alatiesynnytys. En silti pitäisi automaattisesti "typeränä" pelkosektiota toivovaa. Pelkoja kun voi olla toisenkinlaisia kuin vain kivun pelko.

Maailmassa on todella lapsia, jotka kaipaisivat kotia ja perhettä. Ja sitten on perheitä joissa kaivataan lasta. Ikävää, että näiden kahden kohtaaminen on väliin niin vaikeaa.

Minä luulen että sinun tilanteessasi itse valitsisin muumimukin. En siksi että ajattelisin biolapsen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin adoptoidun vaan siksi, että en "malttaisi" odottaa läpi jonovuosien.
Toisaalta on hienoa, jos sinun kärsivällisyytesi riittää siihen, mihin minun ei riittäisi.

tuntuu ne jonot pitkiltä, vähintään kaksi vuotta, voi mennä helposti viisikin. muumimuki ois helppo. toisaalta se aiheuttaa kuitenkin sitten eriasteisia ratkaistavia asioita onnistuessaan. kun mun mielestä kuitenkin lapsella on oikeus isään, vähintään tietää kuka isänsä on jne jne jne. tilanteessa on monia haasteita, en myöskään ole varma mikä on oikein ketäkin kohtaan, jo olemassa olevia lapsia, muuta perhettä jne.

ajattelen varmaan liikaa :D

Osaakohan järjestelmällisentelentelemättömyydellänsäkään-sana-taitoiset purkaa termin "epäjärjestelmällisyydellistyttymättömyydellänsäkään valitut kolmivaihekilowattituntimittarin ominaisuudet detonaatio yhteiskunnassa" tai oikeastaan vielä mielummin kirjoittaa auki ajatusketjun hauesta, joka olisi syntynyt ilman hanaa?

Tähän kysymykseen vastaaminen vaatii ehdottomasti, pitkällistä syventymistä. Pistän mietintämyssyn päähäni.

tuntuu ne jonot pitkiltä, vähintään kaksi vuotta, voi mennä helposti viisikin. muumimuki ois helppo. toisaalta se aiheuttaa kuitenkin sitten eriasteisia ratkaistavia asioita onnistuessaan. kun mun mielestä kuitenkin lapsella on oikeus isään, vähintään tietää kuka isänsä on jne jne jne. tilanteessa on monia haasteita, en myöskään ole varma mikä on oikein ketäkin kohtaan, jo olemassa olevia lapsia, muuta perhettä jne.

ajattelen varmaan liikaa :D

Minä taidan olla liiankin luottavainen tuon muumimukisydeemin suhteen, kun suhteellisen läheltä seurannut yhtä onnistuneelta vaikuttavaa tarinaa, joka "alkoi muumimukista".
Ymmärrän ettei kaikki aina mene yhtä sujuvasti vaan pohdittavaakin jää.