Poikaystävän kalu pienehkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 4 kuukautta.
Muutama päivä sitten kokeiltiin seksiä harkinnan jälkeen.
Poikaystäväni vatkasi kalua ties mihin tahtiin sisässäni, mutta en tuntenut mitään, en.
Mielestäni itselläni ei ole löysä.
Hän tunki välillä kiveksiäänkin sisääni, että saisi minut tyytyväiseksi.
Esitin tyytyväistä ja nauttivaa, mutta toista se oli.
Kivekset ja siitin sisässäni, en tuntenut mitään.
Välillä hän laittoi sormia mukaan, ja tunsin jotain.
Kivekset hänellä ovat isohkot, joka sai minussa aikaan kipuakin.
Sanotaanko niin, että penis hautautui kivesten alle.
Kunpa noita kiveksiä vois työntää sisään ja ei sattus niin paljon...

On niitä eri kokosia ja muutenkin...
Mutta toi oli tosi pieni.
Onko tuo mikään kunnon syy katkasta suhde?
Ja ties vaikka muna ois ollut pieni vaan ujouttaan...
Haluaisin uskoa niin, mutta kun se kiveksetkin sisään tunki.

saisko kunnon mitat, suuntaa antavat?
mun mielestä alle 10 cm kalu on liian pieni, mutta vain mun mielestä.
kiveksien sisässä olosta ei kai mitään hiattaa ole, muuta kuin se että sä tunnet kipua römpsässä.

Sanoisin, että itse kalun koko tuskin on syynä jos ei tunnu mikään missään. Ehkä poikaystäväsi ei vain tunnu sinusta tarpeeksi kiihottavalta? Jännititkö? Jos ei tunnu oikealta niin silloin se ei ole se oikea. Jos tuntuu oikealta niin ei kun jumppaamaan omia lihaksia ja tutustumaan toinen toisiinne!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä!;23068773:
saisko kunnon mitat, suuntaa antavat?
mun mielestä alle 10 cm kalu on liian pieni, mutta vain mun mielestä.
kiveksien sisässä olosta ei kai mitään hiattaa ole, muuta kuin se että sä tunnet kipua römpsässä.

Joku 3-4 cm/ 2 cm.

kun aloimme aviomieheni kanssa seurustelemaan, oli meillä alussa samanmoinen ongelma. kun aloitimmi seksin harrastelut, en tuntenut niin yhtään mitään. Hän sanoikin että hänellä on pienempi kun pitäisi olla. Ei siitä koko hommasta oikeen tahtonut tulla mitään kun en tuntenut koko pippeliä -> en saanut orgasmia yhdynnästä.
Kun homma oli alkanut jo vakiintumaan parisuhteessamme ja takana oli useempia kuukausia muuttui seksinkin laatu kokonaan. Kun mies sai enemmän varmuutta hommiin, eikä ollut niin paineen alaisena vaan naista tyydyttämässä niin alkoi molemmat seksistä nauttimaan. Ja niinpä se kalukin siitä isontui, jäykistyi enemmän ja siinä se pysyikin koko ajan.
Alussa jännittää ja miettii vaan omaa suoritustaan, kun paineet hellittävät eiköhän seksikin luista :)

itse olen törmännyt mieheen jolla valehtelematta oli 5-6cm mittainen muna ja kädessä tuntu ohkasemmanlta kuin tavan nakki,joten uskon ap:aloituksen olevan ihan oikea eikä mikään provo.
Ja joo ehkä olen pinnallinen mutta itse lopetin suhteeni.
Olen tosin joutunut lopettaa yhden suhteen myös miehen liian ison kalun takia.

Tämähän ei siis tarkoita, että uskoisin tähän provoon. Mutta tuo väline ratkaisee kaikkien pienten penisten kumppaneiden ongelmat. Jo loppuu valitus.

Mitenköhän muuten kivekset saa vaginaan sisälle? Tarvitaankohan siihen kenkälusikan tms tyyppistä välinettä?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä