Täydellinen vartalo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäsuhtaisen näköinen, kun lantio näyttää noin kauhean leveältä kapean vyötärön vuoksi.
Enemmän ihraa ympärille kiitos! :)

No ei nää levähtäneet kestä sitä että tuo on ihannevartalo eikä se oma jenkkakahva ja niin säälittävästi lässytetty"vähän täyteläisempi on hyvä" joojoo voihan sitä uskotella itselleen kun pullukat haluaisi ola kauniita vaan kun ei ole :D

Ihan ok näpsäköitä tyttöjä, mikäs sitä kieltämään, mut kieltämättä vähän tylsiä, persoonattomia, minun mielestäni. Itse pidän muutenkin vähän erilaisesta kropasta, lihaksikkaammasta. Tässä vaikka mun makuun: http://www.hypermuscles.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/pauline-nordin-4.jpg
Varsinkin nuo jalat, aah! Tämän ketjun ekoissa kuvissa jalat ovat semmoiset rimpulat, näyttää että menisivät poikki! Ja pakko kommentoida vielä, että tässähän ei sitten ole kyse läskistä yhtään, mulle täyteläisempi vartalo tarkoita nimenomaan lihaksikkaampaa.

Mä tykkään kans lihaksikkaammasta ja sporttisemmasta kropasta.

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/2150968/jessica_biel_bikini_red_2_big_thumb.jpg?1273084418

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23114797:
Onhan tuollaista kiva katsella jossain alusvaate-/bikinimainoksessa tms mutta "arkikäyttöön" tuollainen on kyllä minun makuuni ihan liian ruippana.

:laugh:
hyvin sanottu.

Liian laihoja ovat minun makuun. Mielummin oon omissa makkaroissani ku tuommonen luuranko :)

Mikä oikeus sulla on ketään haukkua luurangoksi? Sitä paitsi, ihan normaalikokoiselta ainakin ekan kuvan nainen näyttää. Ihmisiltä alkaa hämärtyä, miltä näyttää normaalipainoinen ihminen, kun vähän jokaisella alkaa olla se kymmenen kiloa ylimääräistä ja katukuva on melko makkarainen.

[QUOTE="vieras";23115118]Mikä oikeus sulla on ketään haukkua luurangoksi? Sitä paitsi, ihan normaalikokoiselta ainakin ekan kuvan nainen näyttää. Ihmisiltä alkaa hämärtyä, miltä näyttää normaalipainoinen ihminen, kun vähän jokaisella alkaa olla se kymmenen kiloa ylimääräistä ja katukuva on melko makkarainen.[/QUOTE]

se on näköjään jo hämärtynyt, molempiin suuntiin..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23115142:
se on näköjään jo hämärtynyt, molempiin suuntiin..

No ei tuo minusta mitenkään anorektiselta näytä. Ei törrötä luut, kurveja on siellä missä pitääkin. Hoikkahan tuo, mutta normaalipainoisten keskenkin on vaihtelua - mallit ovat yleensä keskivertoa pidempiä, joka sekin saa heidät näyttämään suhteessa hoikemmilta.

Mä olen just käynyt läpi kymmeniä valokuva-albumeita 60-, 70- ja 80-luvuilta (teen kuvakokoelmaa 60-vuotissynttäreitä viettävälle anopilleni) ja sen ajan keskivertonainen oli suurinpiirtein tuon kokoinen, tietysti hieman lyhyempi. (puhun nyt n. 20-50-vuotiaista naisista). 90-luvulla alkoi länsimaisten lihoaminen oikein kunnolla ja 2000-luvulla tämä vain jatkuu.

Yhteistyössä