Täydellinen vartalo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23116406]Miksi kaikkien pitäis tykätä jostain Salma Hayek-vartalosta? Onko se ainoa oikea vaihtoehto? Mun mielestä ap:n kuvissa oli just sellanen meikäläisen ihannevartalo, ja olen tosiaan itse runsaasti ylipainoinen...[/QUOTE]

Kuka on väittänyt, että pitääs tykätä Salman kropasta? En ainakaan mä. Jotkut kuitenkin väittää, että ihanne on ap:n linkittämät naiset ja jos muuta väittää niin on kateellinen läski.

[QUOTE="vieras";23116446]Ei tilanne paljon parempi olisi, jos laitettaisiin 5-10kg lihasta (oikeasti hirveä määrä), mutta ei yhtään rasvaa. Silloin näyttäisi tuollaiselta kun otsikon tytöt. Alkaa naisellisuus olemaan kaukana.[/QUOTE]

Moni näistä ehdottomasti parempia kuin aloituksen kuvissa.

[QUOTE="vieras";23116446]Ei tilanne paljon parempi olisi, jos laitettaisiin 5-10kg lihasta (oikeasti hirveä määrä), mutta ei yhtään rasvaa. Silloin näyttäisi tuollaiselta kun otsikon tytöt. Alkaa naisellisuus olemaan kaukana.[/QUOTE]

No en sanonutkaan, että se paino pelkästä lihaksesta kertyis... huoh... Vaan normaalista painon noususta liikkuvalla ihmisellä.

Ja ei todellakaan kaikkien ihanne tarvi olla Salma tai Halle, mutta ei myöskään nuo ap:n linkittämät.

[QUOTE="Josa";23116480]Moni näistä ehdottomasti parempia kuin aloituksen kuvissa.[/QUOTE]

Oikeasti? Kuka noista? Eka ja toka ovat kuvina sellaisia, että niistä on paha sanoa.

[QUOTE="vieras";23116167]No miksi se ikä sitten piti ottaa siihen mukaan?[/QUOTE]

Koska se oli eka mielleyhtymä: nuoren naisen vartalo.
Anteeksi että sanoin mielipiteeni. :xmas:

[QUOTE="pah";23114813]No ei nää levähtäneet kestä sitä että tuo on ihannevartalo eikä se oma jenkkakahva ja niin säälittävästi lässytetty"vähän täyteläisempi on hyvä" joojoo voihan sitä uskotella itselleen kun pullukat haluaisi ola kauniita vaan kun ei ole :D[/QUOTE]

Tässä tuolle eräälle viisastelevalle harmaalle.

Ei sitten taaskaan ole olemassa mitään siitä väliltä? Salma Hayek pyöreä? :O WTF?

Ei täällä tiedetä sellaisesta. Normaalipainokin (se, miten se nykyään määritellään) on lihavuutta. Vaikka ap:n kuvien tytöt olivat vartaloltaan ok, niin ei tee mieli sanoa sitä ääneen. Tekee mieli sanoa että tässä on jotain mätää... Esimerkiksi, toinen kuva ja sen keskimmäinen tyttö; en koskaan saisi sellaista vartaloa ilman kirurgin veistä. En siis yhtä kapeaa vyötäröä tai pitkiä jalkoja.

Tekee mieli olla kalkkis ja sanoa, että se mikä mielletään ihannevartaloksi voi tuoda nuorille naisille kovia paineita, kun totuus on että vaikka olisi hoikka, ei aina voi näyttää tuolta. Ja sitten eräiden mielestä kaikkien pitäisi: tuosta yhtään enempää, niin on läski.

[QUOTE="tiina";23115756]En usko sekuntiakaan...
Mutta tuo on se tyyli jolla kaikki ylipainoiset lihavuuttaan selittävät :laugh:[/QUOTE]

Sä tässä nyt selität jotakin aivan typerää soopaa.

[QUOTE="vieras";23115118]Mikä oikeus sulla on ketään haukkua luurangoksi? Sitä paitsi, ihan normaalikokoiselta ainakin ekan kuvan nainen näyttää. Ihmisiltä alkaa hämärtyä, miltä näyttää normaalipainoinen ihminen, kun vähän jokaisella alkaa olla se kymmenen kiloa ylimääräistä ja katukuva on melko makkarainen.[/QUOTE]

Juuri näin! Kyllä nuo kuvan naiset on aivan normaalipainoisia, pyöreämmät ihmiset on yleensä aina lyttäämässä laihoja luurangoiksi, sillä kai yritetään perustella omaa ylipainoisuutta.

Tässä naisia jotka on enemmän mun makuun ja se kai sallitaan mulle?

xfqcrr.jpg

Marilyn-Monroe_1.png

salma-hayek-8.jpg

ja mulle. :p

Justiinsa näin, kun joku käyttää sanaa 'läski' käydään heti kimppuun mutta ihan rauhassa saa haukkua HOIKKIA luurangoiksi, tikuiksi, laudoiksi ja vaikka miksi. No, jokainen todistaa haukkumisellaan oman typeryytensä.

Mulla on useampi kaveri jotka tekevät sivutyönään mallinhommia ja kyllä heistä jokainen on lääketieteellisen painonideksin mukaan alipainoinen.
Kun minä harrastin aktiivisesti taitoluistelua ja balettia, olin kaikkien taulukoiden mukaan alipainoinen.

eipä mallit tai urheilijat useimmiten normaalipainoisia ole, vaan hyvällä tuurilla juuri ja juuri normaalipainon alarajoilla tai sen alapuolella. Hyvin moni joutuu myös treenaamaan järjettömiä määriä pysyäkseen mitoissaan sekä tarkkailemaan syömisiään. Eivätkä kaikki ole terveitä, hormonitoiminta ei välttämättä ole parhaimmillaan ihmisellä joka pitää itseään hoikassa kunnossa vahtimalla syömisiään ja treenaamalla rajusti. Monen mielestä silti se alipainon rajoilla oleva kroppa on täysin sopiva ja normaalipainoinen, ehkä osasyynä on yhteiskunnan laihuusihanne. Nykynormien mukaan kun jo normaalipainoinen nainen on laihdutuksen tarpeessa, siitä huolimatta että lähes puolet naisistakin on jo lääketieteelliseltä kantilta katsottuna ylipainoisia.

silti valitettavaa on että mun silmääni näyttää tuo aloituksen kuvien kaltainen hoikkuus hyvältä, oli se normaalipainoista (todennäköisesti ei ole) tai ei.

Pullea tai normaalipainon ylärajoilla oleva voi olla kyllä viehättävä, mutta kyllä se ylimääräinen (jota ylärajoilla olevilla miltei aina on) vaan vanhentaa naista. Tekee jotenkin hieman tätimäisen vaikutelman.

Itse olin vuosi sitten vielä 171/71 (olen jäntevä ja lihasta on, mut tuohon nyt mahtuu lisäksi paljon läskiäkin) ja aika tantta, vaikka tiimalasi olenkin. Nyt olen 58kg ja paljon kauniimpi, en enää näytä tantalta, niin ku9in painavampana.

Esim noi scarletin kuvat salmasta ja marilynista todistaa tuon tanttalookin hieman pyöreämmillä. Hoikkana on nuorekkaampi olemus väistämättä.

Mun pyöreästä kropastani huolimatta näytän 28-30v. Olen 40v. Ja olen kaukana tätimäisyydestä.

Ap. kuvissa naiset ovat vähän liian laihoja.

Eihän varmaan yksikään kuva päädy lehteen ilman photoshoppausta! Kauniita vartaloita, mutta on ihan harhaa luulla että mallitkaan ovat noin "täydellisiä" Meikillä korostetaan vatsalihaksia ja shoppauksella poistetaan mustelmat, naarmut, värierot ym... Se on hyvä kaikkien muistaa... Moni tuhdimpikin kroppa näyttää pirun hyvältä esim kauniisti ruskettuneena!

Miksi joillekin on niin vaikea myöntää että toisilla vaan on täydellinen vartalo? Tietty noita ihon virheitä, värejä jne on muokattu, mutta ei tuon vartalon muotoa. Tämän voit todistaa googlettamalla Candice Swanepoel. En jaksa uskoa että joka ikinen kuva joka olisi rankalla kädellä photoshopattu, läskit veks ja muodot kohdilleen, ei varmasti! Kyllä se vaan on niin että jotkut ovat saaneet (tai saaneet siihen syntymälahjana edellytykset ja muokanneet kovalla työllä entistä paremmaksi) täydellisen muotoisen vartalon, hoikan mutta samalla muodokkaan, siron mutta ei luisevan.

Naisellinen ja naisellinen, miksi aina pitäisi olla väkisinkin niin äärimmäisen naisellinen? Mulla ei ainakaan ole kummempaa tarvetta korostaa naisellisuuttani, enkä kaipaa niin marilynmaisia kurveja tai halua pukeutua ihaniin naisellisiin hepeniin, vaan ihan normaalisti!! Ja tykkään olla hoikka, tykkään, että rinnat on pienet eikä "naiselliset" eli isot, tykkään, että on lihasta ja pukeudun urheilullisesti, enkä tissivaon paljastaviin neuleisiin tai kotelomekkoihin. Olenko sitten miehekäs?

Tuli vaan mieleen, kun moni vaahtoaa tuosta naisellisuudesta ja sen korostamisesta niin paljon. Ja monen ihannevartalo tuntuu olevan todella naisellinen..Mä tykkään, että kroppa on kompakti, lihasta, jotta se toimii ja on voimaa. Kurveilla en tekisi juuri mitään.

Yhteistyössä