vauva 2kk ulkona- 30 ja eskarilainen haettava 3km päästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
autolla, mutta mitä mä puen sille päälle, on niin kylmä ja sitten siel eskarissa menee varmaan puol tuntii ennen ku mä saan eskarilaisen puettua ja kannettua autoon,(liikuntavammainen)

niin mitä tolle vauvalle päälle.

Villapuku ja toppapuku. Kaukalon päälle fleecepeitto silloin kun kannat ulkona sen. Eikös se siellä eskarissa ole vauvakin sisällä, ei siinä mitään ihmeellsitä.

Laita auto hyvissä ajoin käyntiin, jotta se ehtii lämpiämään. Sinuna laittaisin ihan normivaatetuksen ja peitettä sitten muuten päälle, jos tarvitsee. Eskarissa sitten vähän aukaiset vaatetusta, jotta ei tulisi liian kuuma.

[QUOTE="mii";23137524]Villapuku ja toppapuku. Kaukalon päälle fleecepeitto silloin kun kannat ulkona sen. Eikös se siellä eskarissa ole vauvakin sisällä, ei siinä mitään ihmeellsitä.[/QUOTE]

Ja tarkoitan siis että kokonaan vauvan yli se peitto ettei pääse hengittämään raakaa pakkasilmaa.

Onko sulla olemassa vaunuissa lämpöpussia tai toppapussia, jossa vyöaukot. Laita se vaikka lisälämmikkeeksi kaukaloon :)
Tai sitten viltti tms lisäksi. Auto jos vain on lämmin ei ihan heti onneksi täysin kylmety, aja vaikka hiukan pidemmän kautta hakemaan, jotta auton moottori lämpiää. Eskarista lähtiessä alkaa puhaltaa nopeammin taas läämintä.

Ja tarkoitan siis että kokonaan vauvan yli se peitto ettei pääse hengittämään raakaa pakkasilmaa.

Haloo!!!! missään tilanteessa ei laiteta lapsen yli kokonaan peittoa! Ei edes pienelle kävelymatkalle! Mitä te oikein neuvotte ihmisille?
Tässä toimitaan niin, että auto ajetaan mahdollisimman lähelle ovea ja vauva kannetaan nopeasti sisään! EI MITÄÄN PEITTOA VAUVAN KASVOILLE!!!!!! ei se pakkasilma kerkeä mitään tehdä jos muutaman metrin ajan on vauva ulkona!
Tai soita eskariin ja pyydä pukemaa valmiiksi ja tuomaan autoon se sun lapsi. Kai ne voi tällä kelillä sen tehdä?

[QUOTE="ellukka";23137664]Haloo!!!! missään tilanteessa ei laiteta lapsen yli kokonaan peittoa! Ei edes pienelle kävelymatkalle! Mitä te oikein neuvotte ihmisille?
Tässä toimitaan niin, että auto ajetaan mahdollisimman lähelle ovea ja vauva kannetaan nopeasti sisään! EI MITÄÄN PEITTOA VAUVAN KASVOILLE!!!!!! ei se pakkasilma kerkeä mitään tehdä jos muutaman metrin ajan on vauva ulkona!
Tai soita eskariin ja pyydä pukemaa valmiiksi ja tuomaan autoon se sun lapsi. Kai ne voi tällä kelillä sen tehdä?[/QUOTE]

Haloo itelles, kuka on sanonut että kasvoille?! Kaukalon yli sanoin, tulee just hyvä teltta kun se peitto menee siitä kantokahvan päältä.