Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23147940:Kiitos, testataan ehdottomasti, tuo vois olla hyvää pastallakin![]()
Meillä talossa yksi gluteeniton joten itse olen kokeillut vasta postuista, mutta pitääkin testata pastasta! Vaikkapa lasagne piccolo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23147940:Kiitos, testataan ehdottomasti, tuo vois olla hyvää pastallakin![]()
Juurikin näin. Meillä syödään kyllä - uskallan väittää - keskimääräistä monipuolisempaa ruokaa, teen 90% ruuista itse ja maustan oikeilla mausteilla. Verrattuna esim omaan lapsuuteeni lapset syövät meillä huipputerveellisesti.
Pidän muutenkin itsestäänselvyytenä että joka aterialla on aina salaattia, salaatinkastiketta ja maitoa. En ainakaan kirjota esim että tänään me syömme lasagnea + kaali-tomaatti-kurkku-paprikasalaattia. Vaan jos joku kysyy mitä on ruokana niin se on lasagnea.![]()
Just näin. Tuorekasvikset/salaatit/raasteet kuuluvat meidän ruokapöydässä joka aterialle sen kummemmin mainitsematta.
Meidän lapset vetelee makeat chilikastikkeet sun muut innolla, ainoa mitä rajoitan on suola. Muuten saa syödä vaikka jalapenoja purkista!