T
Tuskaaaa...
Vieras
Siis mikä ihme tässä mättää? Luulin tosiaankin että se laihduttaisi kun lopetin leivän, pastan, riisin, pullan, karkin yms syömisen. Näin laihdun viime keväänä 8kg (jotka onnekkaasti sain takaisin kesän ja syksyn aikana). nyt aloitin uudelleen tän tavan laihduttaa 1.1 (painan 67kg) ja ei oo tippunu KILOAKAAN!!!! SIIS SAAMARI KILOAKAAN!!!!!!!! ja oon nähny törkeen vaivan ku valmistelen millon mitäki "sopivaa" ruokaa ja helvetti painolle ei tapahdu mitää!!!! Ja viime keväänä lähtii kauheeta vauhtia!! Mikä on vikana? En mä ymmärrä noit kaikkia juttuja enkä osaa laskea mitää proteiineja tai mitä lie? Olen siis vaan yrittänyt olla syömättä mitää pastoja leipiä riisejä nameja yms!! Siis nyt tulee ITKU OIKEESTI 
Esimerkkejä mitä oon syönyt:
Kananmunaa ja pekonia
pinaattikeittoa tai tomaattikeittoa
light limuja
kukkakaaligratiinia
pihviä ja uuni vihanneksia
kanaa ja wok vihanneksia
kalaa
teetä
juustoja
jugurttia (muitakin kun vaan turkkilaista)
turkkilaisesta jugurtista oon téhnyt pirtelöitä yms (eli jugurttii,maitoo ja marjoja)
muutaman kerran oon lipsahtanu syömää esim. kalapuikkoja (jossa jauhoja) ja kerran ravintolassa oikee mättö aterian ranskalaisia ja hampparia, muutaman kerran suklaa patukan. Mut muuten en mitää...
Mitä mä teeeeeeeeeeeeeeeeeeennn?????
paino tavote on 55kg (oon 162cm pitkä)
Esimerkkejä mitä oon syönyt:
Kananmunaa ja pekonia
pinaattikeittoa tai tomaattikeittoa
light limuja
kukkakaaligratiinia
pihviä ja uuni vihanneksia
kanaa ja wok vihanneksia
kalaa
teetä
juustoja
jugurttia (muitakin kun vaan turkkilaista)
turkkilaisesta jugurtista oon téhnyt pirtelöitä yms (eli jugurttii,maitoo ja marjoja)
muutaman kerran oon lipsahtanu syömää esim. kalapuikkoja (jossa jauhoja) ja kerran ravintolassa oikee mättö aterian ranskalaisia ja hampparia, muutaman kerran suklaa patukan. Mut muuten en mitää...
Mitä mä teeeeeeeeeeeeeeeeeeennn?????