Jos tunnistaisit täältä nimimerkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23172189:
Kertokaa mulle, et millaisista jutuista te sitten tunnistatte jonkun nikin?
Paitsi jos tietysti laittaa oman kuvansa tänne, ni sitten on aika selvä juttu, mutta muuten.

En mä ainakaan niin tosissani täällä "kyttää" muiden juttuja, että tunnistaisin jonkun kaverini täältä.
Paitsi jos nyt sattuis käymään niin kuin esim. battimannille tms.

Miten siinä battimannin jutussa kävi? Onko kellään tietoa?

Mutta kait täällä kirjoitetaan ns. sensuroimatonta tekstiä omasta elämästään vaikkei mitään suuria salaisuuksia välttämättä kerrottaisikaan?
Niin jos olettaa kirjoittavansa täällä nimimerkin takaa niin kai siinä haluaakin pysyä tunnistamattomana?
Itse toisaalta haluaisin tietää niin lopettaisin varmaan kirjoittamisen tai vaihtaisin nimimerkkiä ja toisaalta en haluaisi jos kys.henkilö joka tunnistaisi ei kertoisi lukemiaan asioita eteenpäin.

Olen tunnistanut, enkä ole sanonut mitään.

Minut on tunnistettu, joku on sanonut ja joku taas ei, mutta silti hän vihjailee siihen suuntaan että olisi suurikin yllätys että hän on tunnistanut...vaikka en ole yrittänyt pysyä tunnistamattomana edes. Jälkimmäisen käytös on minusta omituista, kun ei sano että olen bongannut sut Plussalta, eikä ole hiljaakaan, vaan vihjailee vähän väliä.

Mä olisin melkein helpottunu jos joku tuttu mut olis bongannu..Saispa märistä jollekkin irl.. :p Ja itseasiassa, mulla on tuttuja jotka on tullut kaksplussan keskustelujen kautta..

Kyl mä varmaan sanoisin ja en kyl hämmästyis vaikka joku tuttu täältä bongais. Musta olis ihan suotavaa asiasta jotenkin mainita, vaikka en tänne mitään syntyjäsyviä vuodatakaan. Jotenkin vaan kertomisella saa rehellisemmän kuvan ihmisistä.

Tunnistin yheltä toiselta palstalta tuttavan ja ilmoitin siitä hänelle. Eli ilmoittaisin täälläkin. Kyllä nimimerkkiä voi aina vaihtaa jos niin kovasti häiritsee. Niin ja haluaisin, että mulle sanottais jos tunnistettaisiin.

Tavallaan haluaisin tietää, tavallaan en.

Pari tyyppiä oon tunnistanu ja luulen että ne tietää sen ja varmasti tunnistanu minutki. Toinen ainaki varmasti tietää.

Sit pari sellasta jotka ilmeisesti palstailee tosi harvoin, nettituttuja muualta.

Viimeksi muokattu:
.... tämä palsta on varmaan hänelle niinkuin monelle muullekin se foorumi missä saa purkaa kaiken.
Ja luulisi ettei olisi kauhean mukavaa yhtäkkiä kuulla että "hei mä tunnistin sut siellä kaksplussalla, kivoja ne sun kirjoitukset". Vähän kuin toisen päiväkirjaa lukisi luvatta.

En kyllä vuodata täällä kaikkea, päiväkirja on sitten sitä varten ;) eikä tämä kyllä tosiaan ole mun päiväkirja :O

Mutta, kysymykseen. Sä tunnet sun tutun paremmin. Mitä luulet, että miten se ottaisi tämän tunnistamisen? Ja miten suhtautuisi siihen?

Jos tunnistaisin jonkun paremman kaverin niin varmaan kysyisin et ookko se sinä, mutta jos joku puolituttu esim. kuvaketjun perusteella niin tuskinpa tulisi puheeksi. Varmaan riippuen siitä millaista tekstiä täällä julkaisee ottaisin sen kertomisen..

Itse en kirjoita täällä mitään sellaista mikä ei voisi päätyä tuttujenkin tietoon. Joo tulee välillä ruodittua jotain anoppiasioita tmv., mutta on meillä ollut sanasotamme ihan naamatustenkin että tuskinpa niin isona yllärinä tulisi etten aina ihmistä niin suunnattomasti rakasta vaikka hyvä mummo onkin :)

Eli jos mut tunnistaa niin saa kyllä kertoa ihan täällä (nimiä kiitos mainitsematta) tai yksärillä tai sitten tuolla "tosielämässä" ;) En loukkaannu :D

En todellakaan haluaisi kuulla.

Kirjoitin ennen eräälle palstalle aktiivisesti ja kerroin siellä liiankin paljon itsestäni, sillä seurauksella että ex-poikaystäväni oli tunnistanut ja kertoi sen sitten livenä... Sain siitä sellaiset traumat, häpeän ja ahdistuksen, että lopetin palstailun saman tien ja aloin vältellä exää. Eräältä toiselta palstalta, erittäin henkilökohtaiselta, mut taas löysi ilmeisesti äitini, joka oli koneen sivuhistorian kautta stalkannut nikkini. Loppui sekin palstailu siihen.

Mua ei haittaa vaikka joku tunnistaiskin, en mä kirjota tänne mitään sellasta, mitä en irl vois kertoa. Mä kyllä luulen ettei mun kavereita täällä käy, mutta toisaalta mistäs mä tiedän, en mäkään ole tainnut kellekkään kertoa että täällä käyn (ei siksi ettenkö vois kertoa, mutta ei vaan ole tullut puheeksi).

Kyl mä haluisin kuulla jos joku olis mut täältä bongannu.. En kyllä ihmettelis asun pienellä paikkakunnalla jne. ja kuvani kuitenkin oon julkassu täälä, mut olishan se kiva tietää, toivoisinkin et kyseinen ihminen ilmottais vaikka yv:llä mulle, mä en kyllä kirjota tänne mitää sellasta mikä ei sais tulla päivänvaloon, ehkä mun tutut voi vähän ihmetellä mun masennusjuttuja, mutta sekin on sellainen asia josta kyl kerron ku joku kysyy. Sitte taas toivoisin kuitenkin tältä henkilöltä sellaista yksityisyyttä ettei nyt kaikille kertois et se kirjottaa sillä nickillä 2+...

Tunnistin aikoinani yhden ystäväni täältä siten, että hän haukkui minua, tiesin ennestään että hän palstailee ahkerasti, ja hän tiesi että minäkin teen niin :( Ei se kovin kivalta tuntunut, mutta en hänelle ikinä sanonut asiasta mitään, välit muutenkin viilenivät niihin aikoihan... En tiedä tunnistiko hän minua, kyseiseen kirjoitukseen en mitään kommentoinut, vaikka mieli olisi tehnyt!

jaa-a itse en kovin helposti menisi mitään sanomaan...ellei ole kyseessä joku jonka kanssa on enemmänkin juteltu, myös Facebookissa.
Jos joku tulisi kysymään multa olenko se ja se nikki plussalta, niin se miten suhtaudun asiaan riippuu millä mielellä kyselijä näyttää lähestyvän.
Kyllähän varmuudella ainakin kaksi harmaata on mut täällä tunnistanut.
Mutta sellaiset tyypit kyllä ottaa päähän jotka seuraavat täällä mun kirjoituksia kuukausikaupalla eikä yksinomaan täällä, eikä saa lähetettyä esim. yksäriä saadakseen sanottavansa sanottua, mutta jälkeenpäin ottavat yhteyttä syyttävään sävyyn, ja tietysti niin ettei ole mahdollisuutta vastata heille, kuinkas muuten

Yhteistyössä