Jos tunnistaisit täältä nimimerkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mua haittaa tunnistukset. En suolla täällä mitään sellaista, mitä en voisi muuallakin puhua. Henkilökohtaiset asiat, tai mitä vain minkä haluan pitää itselläni, en niitä tänne kirjoittele. Eli jos joku tunnistaa, saa tulla kertomaan.

Itse en tiedä sanoisinko mitään jos tunnistaisin jonkun täältä. Riippuu paljon siitä, millaisesta henkilöstä on kyse. Jos tiedän hänet ujoksi tai arvaan hänen vaivaantuvan, en sano mitään. Enkä kyllä sano muillekaan.

En kyllä vuodata täällä kaikkea, päiväkirja on sitten sitä varten ;) eikä tämä kyllä tosiaan ole mun päiväkirja :O

Mutta, kysymykseen. Sä tunnet sun tutun paremmin. Mitä luulet, että miten se ottaisi tämän tunnistamisen? Ja miten suhtautuisi siihen?

Luulen että sanoisi ettei haittaisi, heittäisi sen vitsiksi vaikka harmittaisikin.
Hän kuitenkin kirjoittaa täällä ihan kaikesta..
Ja olemme ihan ystäviä niin senkään takia en tiiä mitä tehdä..

Aika sama. En täällä kerro sellaista mitä en voisi irl elämässäkään kertoa. Paljohan täällä on ihmisiä ja aika erikoista JOS EI sattuisi jotakuta tuttua olemaan,itseni varmaan nikin perusteella tunnistaa aika helposti.

Yhteistyössä