Valion banaanijogurtti, monipakkauksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Onko kukaan nähnyt enää? :D Tuli joskus pari vuotta sitten markkinoille sellainen pakkaus, jossa on Valion banaanijogurttia, 8 kappaletta, Hylaa. Nyt en ole enää missään S-marketissa nähnyt, missä olen käynyt. Kysyisinkin nyt, että onko sitä jossain muualla? Onko tietoa? Mietin, että onko sen valmistus lopetettu vai onko se vaan poistunut S-marketin valikoimista.

No ainakin Valion sivuilta löysin vielä kuvan, luulis siis että valmistavat.

285.jpg

Täytyy tosiaan sitten hakea tuota jogurttia muualta. :D Hemmetti sentään noita osuuskauppojen valikoimia, luulis nyt että sillä kauppa käy. :O No, onneksi mulla on erittäin läheiset suhteet läheisen osuuskaupan maitokaapin vastaavaan, jos vaikka saisin valikoiman ulkopuolelta se hyllylle. :D

[QUOTE="eve";23177090]mä oon ostanut puolen vuoden sisällä jostain,en muista mistä[/QUOTE]

No olen mäkin puolen vuoden sisällä. :D Toi on meillä ihan joka viikkoisella ostoslistalla, nyt on mennyt 2-3 viikkoa etten sitä ole nähnyt. :/ Ja lapselle kun ei mikään muu jogurtti kelpaa.

Kauppias hoitaa homman.
Mene lähimpään k-kauppaan ja jos ei löydy tuota jogurttia hyllystä, niin pyydä kauppiasta tilaamaan. Varmasti onnistuu.
Toisin kuin osuuskaupassa...

Kauppias hoitaa homman.
Mene lähimpään k-kauppaan ja jos ei löydy tuota jogurttia hyllystä, niin pyydä kauppiasta tilaamaan. Varmasti onnistuu.
Toisin kuin osuuskaupassa...

Kyllä sielläkin periaatteessa voidaan tilata valikoiman ulkopuolelta. :) Se on vaan kiinni siitä halutaanko. Lähes kaikkia tuotteita on mahdollista tilata vaikkei se olisikaan valikoimissa. Siellä on jotkut ykkösvalikoimat, kakkosvalikoimat jne ja niidenkin ulkopuolelta voi tilata käsittääkseni. En nyt niin tarkkaan noita ykkös- ja kakkosvalikoimia ymmärrä, mut jotain sellaista. :D

Siis ei kelpaa valion banaanijogurtti muuten kuin monipakkauksessa?? Ei yksittäiset purkit joka on ihan sitä samaa jukurttia? Ei litran tölkistä?

Erikoista...

Litran tölkissä ei ainakaan kelpaa. Kokeiltu on. Huijaamallakin. :p Mutta noita yksittäispakkauksia en ole kokeillut, ne on musta niin isoja purkkeja, ei se mee kerralla. Monipakkaus oli just sen kokonsakin kannalta kätevä. Ennen syötiin tuota yksittäispurkkia, mutta silloin ainakaan se ei ollut vähälaktoosista, ja kun kuopuksella oli silloin vähälaktoosinen ruokavalio, niin tuo monipakkaus oli ainoa banaanojogurtti Valiolta mitä sai HYLAna. Nyt ei sillä kyllä ole enää väliä, kuopus noudattaa ihan normaalia ruokavaliota.

Yhteistyössä