V
Voihan masis
Vieras
Viime viikolla piti palata töihin. Lapsi on 1v 11kk. Kyllä on surkea olo. Onneksi saatiin perhepäivähoitopaikka ja mieheni vuorotyön vuoksi hoitopäiviä on suhteellisen vähän kuussa. Mutta silti.. Kyllä on monet itkut itketty viime viikolla, kun pitänyt aamulla lähtä töihin ja äidin pieni nyytti jäänyt kotiin tuhisemaan. Ja kyllä on ollut huoli, miten hoidossa menee jne.
On se vaan surkea, ettei saa enemmän tukea, jotta voisi jäädä kotiin. Säästöillä elettiin pitkään, mutta ei niitäkään kaikkia voi laittaa menemään, kun aina pitää olla vähän pahan päivän varassa.
Huoh. Kotona oleminen on ihan mun juttu! Työkin on kivaa, mutta mieluummin mä oman lapsen hoitaisin edes jonnekin 3-vuotiaaksi.
On se vaan surkea, ettei saa enemmän tukea, jotta voisi jäädä kotiin. Säästöillä elettiin pitkään, mutta ei niitäkään kaikkia voi laittaa menemään, kun aina pitää olla vähän pahan päivän varassa.
Huoh. Kotona oleminen on ihan mun juttu! Työkin on kivaa, mutta mieluummin mä oman lapsen hoitaisin edes jonnekin 3-vuotiaaksi.