Voiskos joku vaikka vähän listata kirppisostojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tänään löytyi vain aito & alkuperäinen Allu Tuppurainen - versio Röllistä.
Eli Rölli dvd 3€ :D (sis. mm omasta lapsuudesta tuttuja lauluja: Robotti ruttunen, simo siili yms.)

[QUOTE="ccc";23188925]tänään löytyi vain aito & alkuperäinen Allu Tuppurainen - versio Röllistä.
Eli Rölli dvd 3€ :D (sis. mm omasta lapsuudesta tuttuja lauluja: Robotti ruttunen, simo siili yms.)[/QUOTE]

Tuota voi sitten jo kutsua Löydöksi :D

[QUOTE="vieras";23188943]Chef, oletko nähnyt jossain hyvää loosia pojalle 110-116-120?
kiitos![/QUOTE]

En, mutta mun ei kyllä tule katsottua poikien vaatteita. PikkuSiilissä on nyt isommille pojille vaatteita myynnissä, mutten osaa sanoa kokoa ja kuntoa.

Pakko kysyä että kuinka usein sä käyt kirppareilla ja kuinka paljon sun lapsilla on vaatteita ja leluja :D
Mä en ikinä löydä kirppareilta mitään kivaa :( Tosin mä en pysty kykenemään penkomaan pöytiä, varsinkin jos on paljon porukkaa siellä niin ei tuu mitään.

Pujotteluhelmisetti avaamaton paketti 7e (pidin aika hintavana mutta olen etsinyt isompia puisia helmiä eikä ole kaupasta löytynyt joten päätin ostaa ja loppujen lopuksi olikin ihan hyvä löytö kun hinta nettikaupassa 29,90)
Kapaloliina 1,90
Anne Geddes-mekko vauvalle 1e
Anne Geddes-yökkäri vauvalle 1,50e

ReimaTec-toppahaalari 4 e, vain pientä karheumaa polvissa. Tarkoitettu "isin pikkuapuri"-haalariksi ulos, mut katsotaan nyt raaskiiko, kun on kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa ;)

Pakko kysyä että kuinka usein sä käyt kirppareilla ja kuinka paljon sun lapsilla on vaatteita ja leluja :D
Mä en ikinä löydä kirppareilta mitään kivaa :( Tosin mä en pysty kykenemään penkomaan pöytiä, varsinkin jos on paljon porukkaa siellä niin ei tuu mitään.

Riippuu kuukaudesta. Tammikuussa mä olen tehnyt 21 postausta blogiin ja helmikuussa 7, joista 1 on dyykkauspostaus. Jos mulla on oma myyntipöytä, niin käyn 3-4 kertaa viikossa ja jos ei ole, niin käyn 1-2 kertaa viikossa :)

Vaatteita ja leluja on paljon. En ole laskenut muuta, kuin kokoa 80 cm olevat housut, joita oli 30 kpl. Seuraavaa kokoa on enemmän, mutta en tosiaan ole laskenut määriä.

Miksi et pysty penkomaan pöytiä, jos on paljon ihmisä? Jos haluaa välttää ryysikset, niin älä käy viikonloppuisin, vaan suuntaa kirppiksille arkiaamupäivisin :)

[QUOTE="vieras";23189020]Pujotteluhelmisetti avaamaton paketti 7e (pidin aika hintavana mutta olen etsinyt isompia puisia helmiä eikä ole kaupasta löytynyt joten päätin ostaa ja loppujen lopuksi olikin ihan hyvä löytö kun hinta nettikaupassa 29,90)
Kapaloliina 1,90
Anne Geddes-mekko vauvalle 1e
Anne Geddes-yökkäri vauvalle 1,50e[/QUOTE]

No oli kyllä melkoinen säästö sitten sen setin suhteen :D
Anne Geddes on mulle ihan tuntematon merkki, mutta edullisia löytösi olivat :)

[QUOTE="höö";23189023]kuluneella viikolla tämmösiä:

muovipussillinen brio puisia rakentelupalikoita 3e
nalle puh kirja josta kuuluu äänet 1e[/QUOTE]

Nuo löysöt olis lähtenyt meillekin, mikäli olisivat vastaan tulleet :)

[QUOTE="vieras";23189061]ReimaTec-toppahaalari 4 e, vain pientä karheumaa polvissa. Tarkoitettu "isin pikkuapuri"-haalariksi ulos, mut katsotaan nyt raaskiiko, kun on kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa ;)[/QUOTE]

No ohhoh...mä en muistaakseni ihan noin edukkaasti ole haalareita löytänyt :) Onnittelut siis löydöstä :D

Mä en käsitä. Sen muutaman kerran vuodessa, kun käytään Turussa ja käyn pyörähtämässä Manhattanilla ja Länsikeskuksen KirppisCenterissä ja Pikkusiilissä en löydä yhtään mitään. Yhden paidan olen Pikkusiilistä löytänyt, mut KC:ssa tarjolla ollut vain nuhruista vaatetta kalliilla, ni pitää kyllä sanoa wow, kun oot sieltä noinkin paljon kaikkea kivaa löytänyt noin edullisesti. Pitääkö niitä loosseja penkoa kunnolla vai miten sä niitä sieltä löydät?

Riippuu kuukaudesta. Tammikuussa mä olen tehnyt 21 postausta blogiin ja helmikuussa 7, joista 1 on dyykkauspostaus. Jos mulla on oma myyntipöytä, niin käyn 3-4 kertaa viikossa ja jos ei ole, niin käyn 1-2 kertaa viikossa :)

Vaatteita ja leluja on paljon. En ole laskenut muuta, kuin kokoa 80 cm olevat housut, joita oli 30 kpl. Seuraavaa kokoa on enemmän, mutta en tosiaan ole laskenut määriä.

Miksi et pysty penkomaan pöytiä, jos on paljon ihmisä? Jos haluaa välttää ryysikset, niin älä käy viikonloppuisin, vaan suuntaa kirppiksille arkiaamupäivisin :)

Mua ahdistaa se ihmispaljous ja tavarapaljous. En pysty siitä sekamelskasta erottamaan yhtään mitään järkevää, meno on vaan sellasta haahuilua. Ja arkiaamupäivisin oon yleensä töissä, niin ei ehdi kirppiksiä kiertelemään :D

Kun olis taas kiva selata muiden löytöjä :)

Huomenna ajattelin taas käydä pienellä kierroksella, joten jos vaikka netin välityksellä vähän lämmittelisin :D

Täällä mun viimeisimmät löydöt: Chef shoppaa osa 2

Oih. Toi Hello Kitty ja hevospaita upeita löytöjä.
Jos olisin löytänyt vastaavat omalle tuoreslapsenlapselleni olisin ollut innoissani vaikka olisin joutunut maksamaan esim. nelinkertaisen hinnan!

No oli kyllä melkoinen säästö sitten sen setin suhteen :D
Anne Geddes on mulle ihan tuntematon merkki, mutta edullisia löytösi olivat :)

Ei ole mullakaan aiemmin ko merkkisiä vaatteita tullu vastaan mut olivat niin sulosia et oli pakko ostaa... vaikken edes tiedä onko tulokas tyttö vai poika. :)
Lisäyksenä vielä et Anne Geddes on tunnettu mm korteista ja niissä on esim vauva auringonkukassa nukkumassa, vauva pupuksi puettuna ym suloista.

[QUOTE="vieras";23189127]Mä en käsitä. Sen muutaman kerran vuodessa, kun käytään Turussa ja käyn pyörähtämässä Manhattanilla ja Länsikeskuksen KirppisCenterissä ja Pikkusiilissä en löydä yhtään mitään. Yhden paidan olen Pikkusiilistä löytänyt, mut KC:ssa tarjolla ollut vain nuhruista vaatetta kalliilla, ni pitää kyllä sanoa wow, kun oot sieltä noinkin paljon kaikkea kivaa löytänyt noin edullisesti. Pitääkö niitä loosseja penkoa kunnolla vai miten sä niitä sieltä löydät?[/QUOTE]

Mä en pengo. En sitten niin pätkääkään.

Mä käyn kirppiksellä melko rivakkaan tahtiin, eli kävelen ripeästi käytäviä eteenpäin ja pysähdyn vain kun näen jotain kiinnostavaa. Jos loosi on tungettu täyteen vaatteita, en jaksa sitä katsoa. En myöskään juurikaan jaksa selailla mitään vaatepinoja ja sikinsokin-laatikoita en edes vilkaise.

Mä tykkään katsella sellaisia ilmavia looseja joista heti näkee että onko siellä jotain kivaa vaiko ei :D

Mulla ei nyt ihan heti tule mieleen yhtäkään käyntiä KCL:ässä, KCM:ässä tai PikkuSiilissä siten, etten olisi mitään löytänyt. Ja koska ostan vain siistejä ja kohtuuhintaisia (ei reikiä, ei tahroja) ja niitä siis aina löydän, niin kieltämättä se kuulostaa vähän hassulta kun joku kertoo ettei ole löytänyt MITÄÄN :) Jotta en mä kyllä tiedä mikä siinä on että joku löytää ja joku toinen ei :)

Kaverinikin ovat PikkuSiiliä melko hyvin tyhjentäneet ostamalla sieltä vaatteita, jotta hekin siis löytävät vaatteita vinot pinot :)

Mua ahdistaa se ihmispaljous ja tavarapaljous. En pysty siitä sekamelskasta erottamaan yhtään mitään järkevää, meno on vaan sellasta haahuilua. Ja arkiaamupäivisin oon yleensä töissä, niin ei ehdi kirppiksiä kiertelemään :D

Mäkin josakin määrin nykyään välttelen viikonloppukierroksia. Tai sanotaanko niin, että enemmän nautin ja hermo lepää, jos olen aamupäivästä liikkeellä. Harmi, että työ haittaa joskus harrastusta :D :D

[QUOTE="vieras";23189177]Ei ole mullakaan aiemmin ko merkkisiä vaatteita tullu vastaan mut olivat niin sulosia et oli pakko ostaa... vaikken edes tiedä onko tulokas tyttö vai poika. :)
Lisäyksenä vielä et Anne Geddes on tunnettu mm korteista ja niissä on esim vauva auringonkukassa nukkumassa, vauva pupuksi puettuna ym suloista.[/QUOTE]

No nyt mullakin raksuttaa. Tuommoisia kuvia muistan nähneeni :)

Yhteistyössä