Kerhojen lopetuslaulun melodia kadoksissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aurinkoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aurinkoinen"

Vieras
Hei,

Osaisikohan kukaan auttaa melodian löytämisessä seuraavalle loppulaululle:

Nyt on laulut laulettu ja lähdettävä on. Hei vaan, heipä hei ja lähdettävä on.
Ensi kerran tavatessa uudet laulut on. Hei vaan, heipä hei ja uudet laulut on.

Olen itse tuota varmasti laulanut lapsuudessani, koska tunnistan sanat, mutta en saa kuollaksenikaan päähäni melodiaa. En löytänyt netistä, löytyi vain viittauksia muutamiin lastenlaulukirjoihin, joita minulla ei ole. Pitäisi järjestää eräs tilaisuus, jossa haluaisin tuota käyttää...

Jos joku osaa kertoa esim nuotit, niin osaan ne tulkita :)

Kiitos!

Nyt on leikit leikitty ja lähdettävä on. Hei vaan, heipä hei ja lähdettävä on. Taivaanisän johtaessa hyvä mennä on, hei vaan heipä hei ja hyvä mennä on.
Ensi kerran tavatessa uudet leikit on. Hei vaan, heipä hei ja uudet leikit on.

[QUOTE="vieras";23192760]samalla sävelellä kuin tää, onko tuttu?

Kuuma loistaa aurinko ja viljaa kypsää on. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.. jne..[/QUOTE]

No ei valitettavasti oo tuttu! Löysin etsiessäni just ton viittauksen, muttei siitö oo apua, kun ei sitä tunne...
Eiks kenelläkään oo pianoa, josta vois pimputtaa tuon laulun ja sit mulle kertoa nuotit ?

[QUOTE="vieras";23192775]Nyt on leikit leikitty ja lähdettävä on. Hei vaan, heipä hei ja lähdettävä on. Taivaanisän johtaessa hyvä mennä on, hei vaan heipä hei ja hyvä mennä on.
Ensi kerran tavatessa uudet leikit on. Hei vaan, heipä hei ja uudet leikit on.[/QUOTE]

Kiitos, jätän kuitenkin suosiolla tuon uskonnollisen säkeistön pois.

tää ei nyt oikein anna lähettää, kokeillaan vielä.. tosi mutuiluksi menee, kun nuotit on vähän hakusessa, mut kokeiles, jos tää auttais..

äfäf eeee deedeedeedee aaaa gee geeäf
aa alennettuhoo aagee äfdee äfäf eeeedee

tää ei nyt oikein anna lähettää, kokeillaan vielä.. tosi mutuiluksi menee, kun nuotit on vähän hakusessa, mut kokeiles, jos tää auttais..

äfäf eeee deedeedeedee aaaa gee geeäf
aa alennettuhoo aagee äfdee äfäf eeeedee

Joo, tää auttaa! En nyt ihan just pääse soittamaan nuotteja, mutta vähän tapailin ja alkoi kuulostamaan tutulta. Suuri kiitos!!

[QUOTE="vieras";23193213]http://www.javapeli.org/play/virtuaalipiano tuossa soitin millä sitä voi kokeilla :D[/QUOTE]

Jee! Nyt lähden lounaalle, mutta testaan heti sen jälkeen!
kiitos

[QUOTE="aurinkoinen";23192711]Hei,

Osaisikohan kukaan auttaa melodian löytämisessä seuraavalle loppulaululle:

Nyt on laulut laulettu ja lähdettävä on. Hei vaan, heipä hei ja lähdettävä on.
Ensi kerran tavatessa uudet laulut on. Hei vaan, heipä hei ja uudet laulut on.

Olen itse tuota varmasti laulanut lapsuudessani, koska tunnistan sanat, mutta en saa kuollaksenikaan päähäni melodiaa. En löytänyt netistä, löytyi vain viittauksia muutamiin lastenlaulukirjoihin, joita minulla ei ole. Pitäisi järjestää eräs tilaisuus, jossa haluaisin tuota käyttää...

Jos joku osaa kertoa esim nuotit, niin osaan ne tulkita :)

Kiitos![/QUOTE]

Tässä se mitä minä muistan. Avain "nuottiin": sävelkorkeus ja sen jälkeinen L = neljäsosanuotti ja LL = puolinuotti (eli kaksi neljäsosanuottia)

esL esL dL dL cL cL cL esL gL gL fL fL esLL gLL asLL gL fL esL cL cL dL esL esL dL dL cLL tai jotain sinne päin... :)

Hirveän surullinen laulu....:(

Yhteistyössä