N
niuho
Vieras
mies vapailla nyt eilisestä huomiseen ja saivat kaverinsa kanssa extemporeidean et lähtevät erästä yhteistä kaveriansa katsomaan n.40km päähän, saunovat, ottavat kaljaa, menevät baariin ja tulisivat sitten meille yöksi (siis nämä kaksi, ei se joka siellä asuu...) jossain vaiheessa aamuyötä.
minä sanoin, että tokihan voit vapaillas tehdä mitä haluat, mutta mulla on herätys aamulla klo05.00 enkä todellakaan halua ennen sitä herätä mihinkään örvellykseen, saati että lapsi heräis. että ettekö voi jäädä sinne kaverille yöksi?
tästä hyvästä mä olen nyt sitten kamala niuho ja voisin katsoa peiliin.
oikeesti?!
minä sanoin, että tokihan voit vapaillas tehdä mitä haluat, mutta mulla on herätys aamulla klo05.00 enkä todellakaan halua ennen sitä herätä mihinkään örvellykseen, saati että lapsi heräis. että ettekö voi jäädä sinne kaverille yöksi?
tästä hyvästä mä olen nyt sitten kamala niuho ja voisin katsoa peiliin.
oikeesti?!