Kokemuksia All inclusive -lomista?Erityisesti ruoasta. (turkkiin menossa, mutta muutkin maat käy)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomailijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomailijaa

Vieras
Eli suunnittelilla Nazarin, melko edullinen all inclusive -loma Turkkiin. Olen raskaana, joten tuo juomapuoli ei niinkään kiinnosta, mutta millaista ruokaa sieltä saa? Onko ruoan hinta suoraan verrannollinen paketin hintaan? Kun me meinattiin lähteä ihan "hyperhalpaan" hotelliin, jossa siis tuo all inclusive tarjolla. Mitä reissaajat tuumaatte, millaista safkaa olette saaneet ja millaista me tullaan saamaan?

[QUOTE="joo";23214401]Mä en haluaisi olla sidottu yhteen ruokapaikkaan lomallani.[/QUOTE]

juu en minäkään,aamupala on ihan jees ottaa.
Mutta kaupunkia kierrellessä on kiva poiketa syömään johonkin ja kiva vertailla loman aikana käydyissä paikoissa.

Mä en ollut sidottuna yhteen ruokapaikkaan lomallani, vaikka all inclusive olikin. Käytettävissä oli neljä ravintolaa, joissa jokaisessa oli samana päivänä eri ruokalista/teema, ja aivan erinomaista ruokaa. Näin siis Kanarialla, ja tuolleen se minusta onkin hyvä, mutten tosiaan ehkä lähtisi vain yhteen ravintolaan illasta toiseen syömään.

Mä en ollut sidottuna yhteen ruokapaikkaan lomallani, vaikka all inclusive olikin. Käytettävissä oli neljä ravintolaa, joissa jokaisessa oli samana päivänä eri ruokalista/teema, ja aivan erinomaista ruokaa. Näin siis Kanarialla, ja tuolleen se minusta onkin hyvä, mutten tosiaan ehkä lähtisi vain yhteen ravintolaan illasta toiseen syömään.

Bahia Felizissä? Me olemme menossa sinne parin viikon päästä. Otettiin tuo all inclusive ja olisi kiva kuulla että se on hyvä valinta :)

...ja aivan erinomaista ruokaa. Näin siis Kanarialla...
Kaveri asuu Gran Canarialla ja olen siellä hänen luonaan muutaman kerran käynyt ja etsimällä etsinyt hyvää ruokapaikkaa mutta sellaista en vaan ole koskaan löytänyt. Kaikki ruoka on sellaista bensiksen lehtipihvi+maustevoi-tyyppistä kuraa. Toki missään hienommassa hotellin ravintolassa en ole syönyt mutta yksikään katuravintola ei tarjoa pienintäkään kulinaristista makuelämystä.

[QUOTE="joo";23214401]Mä en haluaisi olla sidottu yhteen ruokapaikkaan lomallani.[/QUOTE]

No ei ole tarkoituskaan olla. Kyllähän siellä käyttörahaa on mukana ja pakostakin tulisi käytyä 2 viikon aikana muuallakin kun hotellin "aitojen" sisällä. Toisaalta, kun olen raskaana, tiedän etten tule joka päivä hotellilta mihinkään lähtemään.

Mutta tässä ei ollut kysymys tästä. Vaan tässä oli kysymys ruoan tasosta. Eli meillä olis tosiaan varsin edullinen, noin 700 euroa per lätty, matka tiedossa. Hotelli tais olla joko 3 tai 4 tähden. Ja mietimme että saakohan sieltä vain sellaista kouluruokala tyyppistä sapuskaa :D

Olen kerran kokeillut ja en välittänyt. Tylsää olla sidottuna yhteen paikkaan ja tuntui että koko ajan sai olla syömässä kun kolme ateriaa tarjoavat. Tuolla ei ollut kuin yksi ravintola, joten ei voinut vaihdella. Mieluummin niin että etsitään joka ilta uusi ruokapaikka, vaikka halvemmaksi nuo all inclusivet voi tullakin.

Olin Kanarialla Puerto Ricossa All Inclusive-hotellissa lasten kanssa ja siellä oli AIVAN mahtavat ruoat. Ok. se oli viiden tähden hotelli, mutta kuitenkin. Sinne mennään vielä uudestaan!!!

Viime kesänä oltiin Turkissa (Sidessa) All inclusive- hotellissa ja ei todellakaan ollut hyvä ruoka eikä hyvät seisovat pöydät. Muutenkin tympeää palvelua ja selkeästi Briteille suunnattua ruokaa (eli ranskalaisia, nakkeja, hodari-tyyppistä ) sitä isot miehet siellä jonotti lastenpöydistä. Säälittävää! Ei Turkkiin enää ikinä!

Yhteistyössä