naapurin akka,huoh,mihin mä soitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madaem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

madaem

Vieras
en yleensä käytä sanaa akka,mutta toi meno on niin käsittämätöntä,ja ärtymiseni sen myötä myös.

akka huutaa,kirkuu sanoja, huutaa vitun huoraa, ulisee kun pikku lapsi mutta hyvin äänekkäästi, yleensä sieltä ei kuulu muita ääniä,joskus rauhallista naisen puhetta, johon tämä huutaja huutaa mene pois huoraaa. tätä voi olla monta kertaa viikossa.

kivakiva mun lapset kuuntelee tollasta, 2vuotiaskin pyytää aina musiikkia kun pelottaa.

miten mä saan ton loppumaan? ja miksi kukaan huutaa vähän väliä itsekseen(kun ei oo ees lapsia) joo minä en tiedä mistä asunnosta toi huuto tulee,kun kerrostalossa asutaan siksi en oo soittanut 112. mutta tunnen tässä talossa asuvat lapsiperheet ja heistä kukaan se ei ole.

Missä vuokrakolhoosissa sä asut?? Jos et tiedä mistä ääni tulee, ethän sä sitten sille mitään voi. Muuten voisit tehdä valituksen.

Tai sit vaan muutat pois.

Soita isännöitsijälle ja tee valitus metelöinnistä. Ilmeisesti siellä joku käy eli ei aivan heitteillä tämä naapuri ole. Mielenterveysongelmiin puuttuminen on hyvin vaikeaa, jos kyseinen henkilö ei halua apua eikä ole vaarallinen itselleen tai muille.

Jos saat selville hänen omaisiaan niin soita heille tai sitten voit soittaa 112 kun seuraavan kerran nainen huutaa. Voi olla mielenterveysongelmainen eikä kukaan tiedä hänen tilaansa.

Oma sukulaiseni kerran huuteli päivät pitkät asunnollaan suoraa huutoa, ainakin tunnin kerrallaan eikä kukaan puuttunut. Sairas ihminen jätettiin oman onnensa nojaan, kun kukaan ei viitsinyt/osannut puuttua.

Jos saat selville hänen omaisiaan niin soita heille tai sitten voit soittaa 112 kun seuraavan kerran nainen huutaa. Voi olla mielenterveysongelmainen eikä kukaan tiedä hänen tilaansa.

Oma sukulaiseni kerran huuteli päivät pitkät asunnollaan suoraa huutoa, ainakin tunnin kerrallaan eikä kukaan puuttunut. Sairas ihminen jätettiin oman onnensa nojaan, kun kukaan ei viitsinyt/osannut puuttua.

mitä se 112 voi auttaa, jos huuto loppuu ennenkuin kukaan tulee. kestääkö kerralla kauan?
<Mikset i<te mee <rappuun paikallistaa asuntoa?

Mua alkaa tosi paljon ärsyttämään ton naapurin huutaminen, kun huuto on joka päiväistä niin aamulla kuin illalla ja sit vielä kiroilee.. ja syyttää muita naapureita!

Voit tehä tosta valituksen eteenpäin.

Meijän entiselle asunnolle kuulu aina joka ikinen yö ja päivä jonkun naapurin akan itkua, huutoa yms. iehen kanssa toisinaan naurettiin, kun kuulu ihan selvästi, kun tää nainen huusi ja kilju että mää on hullu, vittu mä tuun hulluks. Soitti musiikkia ja ryyppäs ja itki ja kilju että tulee hulluks. Ilmeisesti joku oli tästä naisesta sillon valituksen tehny eteenpäin ja isännöitsijä oli käyny tarkistamassa tilanteen. Ja tää nainen pääsiki mielisairaalaan. Kuultiin miehen kanssa vaan meijän naapurilta että, tää nainen oli ollu jo aijemmin mielisairaalassa ja oli sieltä kotiutettu, mutta luultavasti sitten, vaan sekos uudestaan. Toi huuto, kiljuminen, äänekäs itkeminen ja valitus oli tosiaan joka päivästä ja öistä. Ei mun mielestä tollaset ole normaaleja elämisen ääniä. Että ei muuta kuin valitusta eteenpäin.