Kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on kyl mielenkiintoista ettet löydä eurokirppikseltä mitään. Mä teen siellä tavallisesti hyviä löytöjä. :D Paras viime aikoina se 86 cm Lassien Supratech puku, jalkalenkkujen vaihdolla kuin uusi 5€. Muuten en olekaan ollut liikkeellä ostomielessä vähään aikaan.

Toi on kyl mielenkiintoista ettet löydä eurokirppikseltä mitään. Mä teen siellä tavallisesti hyviä löytöjä. :D Paras viime aikoina se 86 cm Lassien Supratech puku, jalkalenkkujen vaihdolla kuin uusi 5€. Muuten en olekaan ollut liikkeellä ostomielessä vähään aikaan.

Kyllä mä sieltä oikeasti lähes joka kerta jotain löydän, mutta ehkä kuitenkin keskiverrollisesti vähän vähemmän kuin muista paikoista. Ja siksi oli jotenkin sellainen olo että ihan turhaan sinne menen, kun en mitään ihmeellistä kuitenkaan löydä.

Mutta tänäänkin siis löysin sieltä kyllä oikein kivasti vaatetta ja erittäin halvan kirjan :)

Ja halvan puvun tosiaan löysit :)

Mä olen nyt hinnottelemassa omia tavaroita myyntiin ja tuntuu välillä että liian halvalla laitan meneen. :D Saa kattoo kelpaako kellekään, vai ottavatko kenties maksamatta.

Mä olen nyt hinnottelemassa omia tavaroita myyntiin ja tuntuu välillä että liian halvalla laitan meneen. :D Saa kattoo kelpaako kellekään, vai ottavatko kenties maksamatta.

Kannattaa hälyttää ne arvokkaimmat. Mulle on nyt mahdollisesti käynyt niin että yksi vähän kalliimpi ihanuus on ottanut ja lähtenyt ilman maksua :/ Hintalappu oli loosissa, mutta vaatetta ei näkynyt misään.
En nyt ala asiaa sen enempää pohtimaan jottei rupea ärsyttämään, mutta jatkossa meinaan hälyttää nuo erikoisemmat :)

Minne olet viemässä?

Mä vien eurokirppikselle. Otetaan sillä alekupongilla (3 vko 50€) mun äidin kanssa pöytä 3 viikoksi. Mietin vielä mitä teen noitten loppujen lastenvaatteiden kanssa, laitanko tuonne vai vienkö myöhemmin Pikkusiiliin.

Mä vien eurokirppikselle. Otetaan sillä alekupongilla (3 vko 50€) mun äidin kanssa pöytä 3 viikoksi. Mietin vielä mitä teen noitten loppujen lastenvaatteiden kanssa, laitanko tuonne vai vienkö myöhemmin Pikkusiiliin.

No ei ole kyllä paha hinta 3 viikon loosista :)

Vie tietenkin tuonne ja jos tavaraa jää niin istten otat PikkuSiilistä paikan :)

Hip, pitihän mun suunnata kirpalle kun kerran pääsin yksin liikkeelle ja itseasiassa oli pieni idea johon piti löytää kangasta mutta mun kuvat on vielä kamerassa joten menee ehkä jokunen hetki et saan ne esille :) *suuntaa chefin blogiin*

v.php
[/URL][/IMG]

Norsukastelukannu 0,80 e
Kahvikupit yht. 2 e
Pussilakanat 1,20 e/kpl

v.php
[/URL][/IMG]
Gina trikotin neule 2,50 e
Adidaksen kengät pojalle 2,50 e

ps. mahtavat kuvat taas...

Viimeksi muokattu:
Tässäpä mun löydöt, kirja 1€, kangas 1€, purkki 1€ ja kortit yhteensä 2,25€
Yritin taas et oisin ostanu muksulle vaatetta mutta eipä tullu mitään sopivaa vastaan :( Tietäskö joku missä noita purkin sisältämiä pipareita myydään?

Ticketin välikausihaalari 98cm 40€, Ticketin PlainRain 74cm 28€ Reebok lenkkarit koko 20 4€ , uudet uimakengät koko 25 7€, Meandi velourhousut 74cm 3€, Moonkids froteehousut 74cm 4€,Meandi leijona t-paita 2,20€, Meandi asuntovaunuja t-paita 2,50€, villahaalari 110cm 4€, uusi Tinttu lohishattu 5€, uusi Reima fleecepipo 1€, Reima villapipo 1€ ...
Noi nyt ihan viimeisimmät :)

Tässäpä mun löydöt, kirja 1€, kangas 1€, purkki 1€ ja kortit yhteensä 2,25€
Yritin taas et oisin ostanu muksulle vaatetta mutta eipä tullu mitään sopivaa vastaan :( Tietäskö joku missä noita purkin sisältämiä pipareita myydään?

Ihana tuo ystävänpäiväkortti...ikäänkuin hieman ennakkoon sen ostit :D :D

En ole moista piparipurkkia koskaan misään nähnyt.

hmm. viimesunnuntaina kodin anttilan alakerrasta 2kpl 134cm shortist yht. 2e, 3kpl t-paitoja H&m ja benetton yht. 1e. itselle trikootunika 2e.

pikkusiilistä pe h&m 116cm t-paita 1e, 92/98 seppälä t-paita 1.50e, po.p farkut 134cm 5e, h&m 122cm farkut 2,50e

tänään kaarinasta h&m mustat farkut 122 cm 2e ja h&m 122cm puuvilla välikausitakki (maiharimallinen) 5e

ja nää kaikki koot siis pojille. jos tyttöjä olis siunaantunut talouteen niin olisi löytänyt viel vaikka ja mitä lisää.

[QUOTE="vieras";23238921]Ticketin välikausihaalari 98cm 40€, Ticketin PlainRain 74cm 28€ Reebok lenkkarit koko 20 4€ , uudet uimakengät koko 25 7€, Meandi velourhousut 74cm 3€, Moonkids froteehousut 74cm 4€,Meandi leijona t-paita 2,20€, Meandi asuntovaunuja t-paita 2,50€, villahaalari 110cm 4€, uusi Tinttu lohishattu 5€, uusi Reima fleecepipo 1€, Reima villapipo 1€ ...
Noi nyt ihan viimeisimmät :)[/QUOTE]

Melkosen edullista Meanda olit löytänyt :) Ja nuo Tintut hatut on IHANIA!!! :D

[QUOTE="tinni";23238956]hmm. viimesunnuntaina kodin anttilan alakerrasta 2kpl 134cm shortist yht. 2e, 3kpl t-paitoja H&m ja benetton yht. 1e. itselle trikootunika 2e.

pikkusiilistä pe h&m 116cm t-paita 1e, 92/98 seppälä t-paita 1.50e, po.p farkut 134cm 5e, h&m 122cm farkut 2,50e

tänään kaarinasta h&m mustat farkut 122 cm 2e ja h&m 122cm puuvilla välikausitakki (maiharimallinen) 5e

ja nää kaikki koot siis pojille. jos tyttöjä olis siunaantunut talouteen niin olisi löytänyt viel vaikka ja mitä lisää.[/QUOTE]

Kiva kuulla että pojillekin on löytynyt. Kun yleensä kai heille on vähän vaikeampaa löytää kirppikseltä vaatetta. Ja ihan mielettömään hintaan olit löytänyt PO.P:in farkut...johan mä olen ihan tavallisisitakin farkuista maksanut saman monta kertaa :D

Ihana tuo ystävänpäiväkortti...ikäänkuin hieman ennakkoon sen ostit :D :D

En ole moista piparipurkkia koskaan misään nähnyt.

No se teksti nyt ei ollu ihan paras mutta mä ajattelin kiertää sen tekstin jotenkin kun monet kuitenkin tykkää sydän kuvioisista korteista :ashamed::p ja tuossa purkissa lukee Nyåkers pepparkakor jos jotain tieto auttaa :D

[QUOTE="tinni";23238956]hmm. viimesunnuntaina kodin anttilan alakerrasta 2kpl 134cm shortist yht. 2e, 3kpl t-paitoja H&m ja benetton yht. 1e. itselle trikootunika 2e.

ja nää kaikki koot siis pojille. jos tyttöjä olis siunaantunut talouteen niin olisi löytänyt viel vaikka ja mitä lisää.[/QUOTE]

WAU, olet kyllä tosi hyvin löytäny. Mä jos löydän pojalle parit passelit housut niin on ollu huippukierros et ihan mielettömän hyvin olet löytäny :)

Yhteistyössä