Viimeaikojen kirppistelyjä jos joku vaikka jaksais listata (tai kuvata) niin ois kiva 
Täällä mun uusimmat:
Chef shoppaa osa 2
Täällä mun uusimmat:
Chef shoppaa osa 2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on kyl mielenkiintoista ettet löydä eurokirppikseltä mitään. Mä teen siellä tavallisesti hyviä löytöjä.Paras viime aikoina se 86 cm Lassien Supratech puku, jalkalenkkujen vaihdolla kuin uusi 5. Muuten en olekaan ollut liikkeellä ostomielessä vähään aikaan.
Mä olen nyt hinnottelemassa omia tavaroita myyntiin ja tuntuu välillä että liian halvalla laitan meneen.Saa kattoo kelpaako kellekään, vai ottavatko kenties maksamatta.
Mä vien eurokirppikselle. Otetaan sillä alekupongilla (3 vko 50) mun äidin kanssa pöytä 3 viikoksi. Mietin vielä mitä teen noitten loppujen lastenvaatteiden kanssa, laitanko tuonne vai vienkö myöhemmin Pikkusiiliin.
Mä löysin kanssa just kirppikseltä ton samaisen purkin ja myös matalan sellasen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23238811:Mä löysin 3 Rasmus-nalle kirjaa 1,50/kpl ja tiikerin pomppukirjan 1,50.
[/URL][/IMG]![]()
Norsukastelukannu 0,80 e
Kahvikupit yht. 2 e
Pussilakanat 1,20 e/kpl
[/URL][/IMG]![]()
Gina trikotin neule 2,50 e
Adidaksen kengät pojalle 2,50 e
ps. mahtavat kuvat taas...
Ihana tuo ystävänpäiväkortti...ikäänkuin hieman ennakkoon sen ostit![]()
En ole moista piparipurkkia koskaan misään nähnyt.