Helsinkiläiset äidit, mihin päivähoitoalueeseen kuuluu Pikku Huopalahti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Teen juuri lapsen päiväkotihakemusta, mutta Pikku Huopalahtea ei kertakaikkiaan löydy listoilta ollenkaan, eikä Pikku Huopalahden päiväkotejakaan löydy listoilta. Olenko nyt ihan pöllö vai miksei niitä ole siellä? Läntiseen luulin niiden kuuluvan, kuin Haagakin, muttei löydy, eikä muualtakaan.

Ja Pikku Huopalahden pk:hin haluaisin nimenomaan lapselle paikkaa hakea...

Siis olen löytänyt ko. alueen päiväkodit netistä, mutta niitä ei löydy Helsingin kaupungin sivuilta, päivähoidon sähköisestä hakulomakkeesta. Siellä on lueteltu kaikki päiväkodin ilmansuunnittain, eli eteläinen, itäinen, läntinen, pohjoinen, koillinen, jne. mutta millään alueella ei ole noita Piku Huolapahden päiväkoteja. Ei siis missään, katsoin ihan kaikki läpi. Ei ollut edes samalla alueella kuin esim. Munnkiniemen ja Haagan pk:t, vaikka olisi niin voinut kuvitella. :-(

En siis tajua miten niihin voi hakea kun ei ole listoilla.

Kopioitko varmasti koko linkin? Mulla ainakin toimii.
Joo nyt toimii. Tuon siis olen löytänyt, muttei tuossakaan sanottu miltä alueelta nuo päiväkodit löytyy Helsingin kaupungin sivuilla, sähköisessä hakulomakkeessa. Kun ei niitä tosiaan siellä ole, vaikka olen katsonut kaikki läpi.

No, täytyy soittaa huomenna ja ottaa asiasta selvää. Varmaan selitys on joku ihan yksinkertainen.:-)

http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/P_iv_hoito/P_iv_kodit/pk_postinumeronmukaan

Onhan ne tässä listassa. Näiden postinumeroiden alla 00250, 00260, 00270, 00280,00300, 00330, 00340, 00350

http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/P_iv_hoito/P_iv_kodit/pk_postinumeronmukaan

Onhan ne tässä listassa. Näiden postinumeroiden alla 00250, 00260, 00270, 00280,00300, 00330, 00340, 00350

Mutta päivähoitohakemuksessa ei ole.

Läntiseen alueeseen kuuluu: Haaga, Kaarela, Munkkiniemi, Pitäjänmäki, Reijola.

Pohjoiseen kuuluu: Itä-Pakila, länsi-Pakila, Tuomarinkylä, maunula, Oulunkylä.

Lisäksi on Eteläinen, Itäinen, Koillinen, Kaakkoinen ja keskinen alue, ja missään noista alueista ei ole mainittu Pikku-Huopalahtea, tai listassa joissa on päiväkotien nimet, ei ole noita Pikku Huopalahden päiväkotien nimiä.

Mistähän ihmeestä ne siis löytyvät? :-O

[QUOTE="aapee";23256542]Mutta päivähoitohakemuksessa ei ole.

Läntiseen alueeseen kuuluu: Haaga, Kaarela, Munkkiniemi, Pitäjänmäki, Reijola.

Pohjoiseen kuuluu: Itä-Pakila, länsi-Pakila, Tuomarinkylä, maunula, Oulunkylä.

Lisäksi on Eteläinen, Itäinen, Koillinen, Kaakkoinen ja keskinen alue, ja missään noista alueista ei ole mainittu Pikku-Huopalahtea, tai listassa joissa on päiväkotien nimet, ei ole noita Pikku Huopalahden päiväkotien nimiä.

Mistähän ihmeestä ne siis löytyvät? :-O[/QUOTE]

Koitin etsiä nimilläkin tuolta hakulomakkeesta päiväkoteja tuuli, Vaahteramäki ja Aurinkoinen, mutta ei niitä ollut. Lähialueiden päiväkodit kyllä löytyivät.

Heh selvisi kun kävin kaikkien alueiden päiväkotien nimet läpi. Pikku Huopalahden päiväkodit löytyivät Läntiseltä alueelta kuten ajattelinkin, mutta alueelta Reijola. Enpä ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta kaupunginosasta, vaikka olen jo 11 vuotta Helsingissä asunut. :-O

Mutta siis löytyivät, tosin aikaa se vei. :-D

Yhteistyössä