BRAVO! Sainpas jonkun tädin suuhun 5 kiloa jauhoa! *järjetön märinä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu no kaveri oli kadulla työntämässä rattaissa pari vuotiasta lastaan niin vastaantuleva vanhempi nainen mulkaisi kaveriani pahasti ja v..mäisesti tokasi "mistäköhän tuokin lapsi on varastettu, toivottavasti ei ole oma".
Syynä ilmeisesti kommettiin se että kaverilla on mustat hiukset.

Itse nyt äitinä huomaan että oikein nautin kun ihmiset jää suu auki tuijottamaan ja heidän kasvoiltaan voi lukea kuinka järkyttyneitä ovat että tämän näköisellä on lapsi.
Näytän nuorelta, mulla on mustat pitkät hiukset, tatuointeja ym.
Ikää on kuitenkin 29v,olen 10v työskennellyt hoitajana, naimisissa ja lapsikin vielä suunniteltu.

Mun äidille kauhisteltiin, kun hän oli saanut lapsen vasta 37vuotiaana, joku sanoi kerran kaupungilla MINULLE että voi sinua kun mummoiässä tehnyt sinut. :O

Mulle ei ole koskaan kukaan sanonut mitään, tai on ihastellut kyllä nuoruuttani :D
Näitäkin tosin vain kaksi kertaa tuntemattomalta. Ehkä näytän kauhistelioitten mielestä yli kolmekymppiseltä sitten :O VOI EI! Ei tämäkään kivaa! :D Nyt odotan että joku tulisi kauhistelemaan, sitten vasta voin sanoa näyttäväni nuorelta :D

Alkuperäinen kirjoittaja näinkin päin;23259383:
Mun äidille kauhisteltiin, kun hän oli saanut lapsen vasta 37vuotiaana, joku sanoi kerran kaupungilla MINULLE että voi sinua kun mummoiässä tehnyt sinut. :O

samaan kastin menee palstan kauhistelut kun moni puhuu isovanhemmistaan eli omien vanhempien vanhemmista että he täyttää 70-80v niin minä tulen ja sanon että niin minun anoppikin, arvatkaas mikä selittely on siinä kun koitat näille "nuorikoille" selittää että anoppi sai lapsen hiukan vanhemmalla iällä. Omat vanhempani on alle 60 mutta anoppi 75 ja sitä yhtälöä kun ei kukaam tajua, ei vaan kuulemma palstan mukaan sekoitan isovanhemmat ja omat vahemmat OK ei siinä siten mitään...

[QUOTE="juh";23259401]samaan kastin menee palstan kauhistelut kun moni puhuu isovanhemmistaan eli omien vanhempien vanhemmista että he täyttää 70-80v niin minä tulen ja sanon että niin minun anoppikin, arvatkaas mikä selittely on siinä kun koitat näille "nuorikoille" selittää että anoppi sai lapsen hiukan vanhemmalla iällä. Omat vanhempani on alle 60 mutta anoppi 75 ja sitä yhtälöä kun ei kukaam tajua, ei vaan kuulemma palstan mukaan sekoitan isovanhemmat ja omat vahemmat OK ei siinä siten mitään...[/QUOTE]

Minun äiti ja isä on 42 ja 46v anoppi ja appi on 70 ja 65 ;)
Saivat ekat lapset kun vaimo oli 21 22 ja 23 ja viimeisen neljänkympin hujakoilla, siinä on iltatähti. :)

Minuakin on luultu muutaman kerran lapseni siskoksi. En ole ottanut pahalla. Mutta parasta oli kun isääni luultiin lapseni isäksi. Mun mielestä se oli vaan hassua, aikas vanha isukki.

On myös äitiäni luultu joskus lapseni äidiksi, mutta se ei olis kauheen mahdollista, nimittäin äitini olisi synnyttänyt 55-vuotiaana.

Olen saanut lapseni nuorena ja koskaan ei olla sanottu muuta kuin positiivista. Voi olla, että selän takana puhuttu pahaa, mutta niistä en tiedä, enkä välitä.

Olipa törkee täti. :O

Itse en ole sattuneesta syystä tuollaisia kommentteja saanut, yhden päinvastaisen vaan. Oltiin pojan kanssa leikkipuistossa, ja siellä joku 5-6 v. tyttö kysyi että olenko tuon pojan äiti vai mummi. :laugh:

Mä oon niin v-mäinen et oon joskus tuollaiseen ikärasistiseen kommenttiin vastannut blondityyliin viaton hymy naamalla että: Ei kyllä mä oon jo aikuinen, eläkeläisistä me kolmekymppisetkin varmaan näytetään lapsilta...Oikeesti se uteleva akka oli varmaan just ja just 50 :kieh:

minua kans luullaan usein todella nuoreksi - olen 30v.

eikä mua haittaa se, että joku erehtyy, mutta se siitä tuleva päivittely ja kauhistelu on minusta tosi kiusallista enkä oikeen tiedä mitä sellaselle päivittelevälle mummolle ( = niitä ne yleensä on ) pitäs sanoa ?!

Mä kolmosta odotaissa meinasin saada taksikuskin ajamaan mettään kun osastolta tulin makoilemasta.
siinä juteltiin niitä näitä kaalenpäitä, kuski sitten kysymään että ensimmäinen tulossa?
eeei ole, kolmas tää jo on.
kuski näytti siltä että se kuumeisesti laskee jotai ja sit hyvinhyvin varovainen: -ootkos sinä sitten miten vanha?
Arvaus oli menny vähän metsään ja 8v nuoremmaks veikkas :saint:

Isoimman kaveri oli meillä kyydissä ja siinä lapsilla tuli jotai juttua vanhempien/isovanhempien iästä, kaveri sitten järkyttyi hyvin syvästi että _minulla_ on hänen vanhempien ikäiset vanhemmat.

Yhteistyössä