Munkin kroppa pitää arvostella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusinamasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rusinamasu

Vieras
No niin, saisinko tuomionne? Oon laihduttanut synnytyksen jälkeen 9 kuukaudessa 26kg, joten ylimäärästä nahkaa löytyy niin paljon että voisin ryhtyä vaikka liito-oravaksi. :D Vielä 5kg pitäis saada pois ja massua vähän kiinteemmäks... Poistin kuvista tatuoinnit jos joku ihmettelee suhruja. :)

Ai niin, koittakaa olla välittämättä siitä herra kuulapäästä siellä mun jaloissa, en vaan millään saanut tuota pikku riiviötä pysymään poissa jaloista. :D

[QUOTE="Tiina";23271386]Hyvät jalat ja takapuoli!!! Yläkroppa ei oikein samaa paria ja ymmärrän kyllä miksi =). Oletko paljon lenkkeillyt?[/QUOTE]

Kiitos. :D En oo juurikaan lenkkeillyt, mitä nyt koirien kanssa oon käynyt ulkona, mutta oon tankotanssinut ja tehnyt 50 vatsalihasta päivässä.

Unohtui muuten mainita että oon 167cm pitkä ja tällä hetkellä painan 59,5kg.

[QUOTE="vieras";23271404]Mut mitä ihmettä sun masulle on käynyt? Eihän raskaus voi tuollasta jälkeä tehdä?[/QUOTE]

Nyt tää sama kusipää tuli tänne vittuilemaan. Sama "hyväkroppainen" oli tuolla toisessakin ketjussa luomassa "kivaa tunnelmaa"...

[QUOTE="vieras";23271404]Mut mitä ihmettä sun masulle on käynyt? Eihän raskaus voi tuollasta jälkeä tehdä?[/QUOTE]

Sille kävi näin:

Eli ihan pelkkä raskaus tuon aiheutti. :)

[QUOTE="hmm";23271426]Karvainen maha, napa näyttää vähän kuin peräaukolta.[/QUOTE]

Niin munkin mielestä, ihan kuin vanhan mummon pyllyreikä. Mut ei mun maha kyllä karvainen oo, piti ihan tarkistaa. :D

Älä nyt enää mieti painoas ihan sopusuhtainen olet. Tohon terveysside juttuu sellanen kommentti että kuukuppi käytöön niin jo elämä helpottuu siltä osin :) Mullakin on muuten tuollainen vatsanahka ja se ei lähe enää mininkään:/ Oli sen verran isot muksut syntyessään että nahka veny ääri mittoihin :( Mutta eipä tota reissureppua kukaan muu nääkkään :D

Jos pyydetään arvostelemaan, niin ovatko vain löysyyttä ylistävät kommentit sallittuja? Mitään kriittistä ei saa sanoa, vaikka nimen omaan pyydetään arvostelemaan?

Joo samaa mieltä, mun mielestäkään mun kroppa ei oo mikään kaunis. Voisi ehkä olla jos tuon ylimääräisen nahan saisi katoamaan jonnekin, mutta siihen ei taida pystyä kuin kirurgi. :) Ja ihan sen takia pyysin arvostelua että tiesin saavani rehellisiä kommentteja, joista taas saan lisämotivaatiota jumppaamiseen. :)

Älä nyt enää mieti painoas ihan sopusuhtainen olet. Tohon terveysside juttuu sellanen kommentti että kuukuppi käytöön niin jo elämä helpottuu siltä osin :) Mullakin on muuten tuollainen vatsanahka ja se ei lähe enää mininkään:/ Oli sen verran isot muksut syntyessään että nahka veny ääri mittoihin :( Mutta eipä tota reissureppua kukaan muu nääkkään :D

Kuukuppia oon harkinnut, mutta mulla on kauhea verikammo, ja jo pelkkä side aiheuttaa mulle pyörrytystä kun vaihdan sen. :D Ei oo helppoa olla nainen.

Poika painoi syntyessään melkein 5kg joten maha oli loppuvaiheessa sen mukainen, ja vaikka kuinka rasvasin, arpia tuli silti. :(

en tarkoittanut pahalla vaan ihmettelin kun itselle tuli +20kg ja massu palautui kahdesta raskaudesta ihan normaaliksi 6kk aikana. Hyvä kroppa sulla on eikä tarvii laihduttaa ollenkaan. Vatsan ehkä korjaisin kirurgisesti jos on ylimääräistä.

Muuten ihan kiva ja nätti kroppa, mutta suoraan sanottuna tuo maha on kyllä aika järkky, vaikka itsekin olen kahden lapsen äiti niin harvoin näkee noin pahasti raskauden pilaamaa vatsaa :( Pyydän vielä anteeks tätä mun kommenttia, eihän se sun vikas oo etkä sille itse mitään voi, ja sehän se just on inhottavaa että tuo arpisuus ei katoa vaikka mitä tekis :(

Mutta muuten on muodot kohdallaan kyllä, et mielestäni kaipaa enää edes painonpudotusta. :)

Yhteistyössä