Rakastatko vauvasi kakan tuoksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuuhku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuuhku"

Vieras
Ai että mä rakastan oman vauvan kakan tuoksua! Se on niiiin ihana, että mun on pakko työntää nenä aina peppuun kiinni ja nuuhkia oikein kunnolla :D Siitä tulee jotenkin euforinen olo. Onks tää normaalia? Jokaisen lapsen kohdalla ollu sama. En mä sitä vaippaa enää haistele mut silloin kun vaippa on vielä vauvalla niin on ihana nuuhkia <3

Jostain perverssistä tai muusta kummallisesta syystä minunkin mielestäni ihan pienen vauvan (oman vauvan) sinappikakka tuoksuu jotenkin hyvälle. Kiinteiden aloituksen jälkeen tilanne dramaattisesti muuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279692:
Jostain perverssistä tai muusta kummallisesta syystä minunkin mielestäni ihan pienen vauvan (oman vauvan) sinappikakka tuoksuu jotenkin hyvälle. Kiinteiden aloituksen jälkeen tilanne dramaattisesti muuttuu.

Ihanaa joku ISÄKIN tunnustaa tämän :D Mä kyllä tykkään haistella vielä vaikka syö kiinteitä jo.

[quote="nuuhku";23279644]ai että mä rakastan oman vauvan kakan tuoksua! Se on niiiin ihana, että mun on pakko työntää nenä aina peppuun kiinni ja nuuhkia oikein kunnolla :d siitä tulee jotenkin euforinen olo. Onks tää normaalia? Jokaisen lapsen kohdalla ollu sama. En mä sitä vaippaa enää haistele mut silloin kun vaippa on vielä vauvalla niin on ihana nuuhkia <3[/quote]

pedofiili