Tää on aika turhis, mut PAKKO kysyä....!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Oon tuntenut erään miehen marraskuusta asti, ollaan isossa firmassa töissä ja nähdään toisiamme siellä satunnaisesti. Ollaan tekstailtu niitä näitä vähän väliä ja joskus hän yöllä laittaa viestiä ja pyytää yöksi, näihin viesteihin en ole ikinä vastannut.

Pari viikkoa sitten pyysin mennä hänen luonaan käymään ja juteltiin kaikesta. Mies on "pelimies" eikä ollenkaan ilmeisesti seurustelevaa tyyppiä, ei kuulemma koskaan ole puhunut edes kavereilleen ikävistä jutuista mitä hänelle on sattunut, ei kovinkaan usein kehu naisia eikä halua osoittaa kiinnostustakaan naista kohtaan. Kuitenkin sinä iltana kun siellä kävin, niin hän kertoi ikävistä kokemuksistaan ja vähän kierrellen ja kaarrellen kehuikin minua.

Eilen jälleen taas tekstailimme ja useimmiten saan hänet vastaamaan viesteihini vain kun lähetän viestiin jonkun kysymyksen. Eilen mies lähetti kuitenkin viestin jossa hän mainitsi siitä kun lähetän hänelle vain kysymyksiä. Mitä muuta voisin hänelle viestinä lähettää että hän vastaisi, että tekstailtaisiin muuten vaan?

Se odottaa sinulta kiinnostustekstareita. Sinä luulet, että olet spesiaalitapaus, mutta mies todennäköisesti näkee sinut haasteena. Yrittää ohjailla käytöstäsi toivomaansa suuntaan,

Miksi sä tahdot tekstailla "muuten vaan" pelimiehen kanssa, joka on loppupelissä vailla vain yhtä asiaa? Menkää suoraan asiaan tai jätä koko juttu sikseen, säästyt paljolta.

Mutta luulis että olen tavallaan osoittanut hälle jo kiinnostusta?... Tai oon sanonu että hän on kiinnostava ja oon myös sanonut et olis kiva ottaa selvää että onko hän sellainen mies kenet mä voisin osata kesyttää. Suoraan mä en kyllä oo sille sanonut että oon kiinnostunut. Mitä mun sit pitäis tehdä?

Miksi sä tahdot tekstailla "muuten vaan" pelimiehen kanssa, joka on loppupelissä vailla vain yhtä asiaa? Menkää suoraan asiaan tai jätä koko juttu sikseen, säästyt paljolta.

No hän on sanonut vihjaillen että toivoo et joku kesyttäis hänet... Ja miks ihmeessä se sit vastailee kaikkiin viesteihin jos olisi vain SEN perässä? Ennen lähetteli viestejä että menenkö yöksi, mutta nykyään ei tuu sellaisia viestejä ollenkaan...

Se odottaa, että lankeat siihen. Sinä olet kärkymässä aitoa suhdetta, etkä uskalla langeta. Haluat takuut. Pelimies ei tarkoita sitä, etteikö muukin huomio kuin seksi olisi tarpeellista.

[QUOTE="aaapeee";23287862]Tai oon sanonu että hän on kiinnostava ja oon myös sanonut et olis kiva ottaa selvää että onko hän sellainen mies kenet mä voisin osata kesyttää. Suoraan mä en kyllä oo sille sanonut että oon kiinnostunut.[/QUOTE]

No eikö tuo ole aika suoraan sanottu?

[QUOTE="vieras";23288006]Se odottaa, että lankeat siihen. Sinä olet kärkymässä aitoa suhdetta, etkä uskalla langeta. Haluat takuut. Pelimies ei tarkoita sitä, etteikö muukin huomio kuin seksi olisi tarpeellista.[/QUOTE]

Eli käytännössä mitä mun pitäis sit tehdä?

[QUOTE="aaapeee";23287983]Kaipaisin oikeesti fiksuja näkemyksiä asialle....[/QUOTE]

Jos teillä jo nyt on kommunikointivaikeuksia niin miten luulet jatkosta selviäväsi. Mies pelailee sinne tänne ja sun pitäis pysyä mukana jossain on/off systeemissä. Se katsos kouluttaa sinusta ymmärtävää ja kaikenlaisiin tilanteisiin valmiina olevaa uskollista ja kaiken sietävää hoitoa.
Jos lähdet tuohon niin osoitat olevasi haasteen arvoinen, eli kelvollinen vedätettävä jatkossakin.

[QUOTE="aaapeee";23288014]Eli käytännössä mitä mun pitäis sit tehdä?[/QUOTE]
Jos et kyseisestä pelailevasta miehestä osaa tai halua luopua, niin sitten alat suhteeseen (voi olla hyvä oppimiskokemuskin, jonka jälkeen perusmiehet alkavat houkuttelemaan enemmän). Mitään takuita et voi saada, joten kannattaa varautua sydänsuruihin ja siihen jopa, että heti alun jälkeen homma lopahtaa. Kesyttämisistä puhuminen on aika selvä merkki siitä, että mies haluaa alussa jo liueta siitä vastuusta ja luovuttaa sen sinulle, että jos kiinnostus lopahtaakin nopeasti. Et ole sillon saanut kesytettyä miestä eli vika on ollut tavallaan sinun. Melko reilua ja aikuista sanoisin.

[QUOTE="vieras";23288070]Jos et kyseisestä pelailevasta miehestä osaa tai halua luopua, niin sitten alat suhteeseen (voi olla hyvä oppimiskokemuskin, jonka jälkeen perusmiehet alkavat houkuttelemaan enemmän). Mitään takuita et voi saada, joten kannattaa varautua sydänsuruihin ja siihen jopa, että heti alun jälkeen homma lopahtaa. Kesyttämisistä puhuminen on aika selvä merkki siitä, että mies haluaa alussa jo liueta siitä vastuusta ja luovuttaa sen sinulle, että jos kiinnostus lopahtaakin nopeasti. Et ole sillon saanut kesytettyä miestä eli vika on ollut tavallaan sinun. Melko reilua ja aikuista sanoisin.[/QUOTE]

Niin hankalaa !

Tuleepas eräs tuttu mies tuosta mieleen.

Ensinnäkin, miehet vastaa yleensä viestiin jos siinä on kysytty jotakin =) Onhan se nyt kohteliasta vastata kysymykseen. Enemmän siis kiinnittäisin huomiota siihen että laittaako viestiä ihan muuten vaan, ilman että sinä ensin kysyt jotain. Tietysti on sellaisiakin ihmisiä jotka ei ylipäätään hirveästi tekstaile mitään..

Toisekseen.. Jos mies vihjaa että ei halua osoittaa kiinnostustaan naista kohtaan ja kertoo olevansa pelimies niin ihan oikeastiko haluat tuollaisen tyypin itsellesi? Minulle on myös joku pelimies liverrellyt kuinka häneen ei kannata ihastua jne. Näillä kommenteilla pedataan itselle sellainen tilanne että ei tarvitse ottaa vastuuta, on muka varoitettu naista, mutta ehkä samalla vähän vihjaistu että juuri SINÄ voisit olla se nainen joka kesyttää tämän pelimiehen, mutta todennäköisesti mies vain löytää jonkun uuden jossain vaiheessa ja sanoo sitten että hänhän kertoi jo alussa mikä on tilanne :D

Eli jos mies ei osoita niitä normaaleja kiinnostuksen merkkejä niin ei hän sitten oikeasti ole kiinnostunut. Turha alkaa pelaamaan mitään ja yrittää "kesyttää" miestä. Jos mies olisi sinusta todella kiinnostunut niin hän kyllä olisi tarpeeksi innokas laittamaan viestejä tai muuten sopimaan tapaamista.

[QUOTE="noh";23288141]Tuleepas eräs tuttu mies tuosta mieleen.

Ensinnäkin, miehet vastaa yleensä viestiin jos siinä on kysytty jotakin =) Onhan se nyt kohteliasta vastata kysymykseen. Enemmän siis kiinnittäisin huomiota siihen että laittaako viestiä ihan muuten vaan, ilman että sinä ensin kysyt jotain. Tietysti on sellaisiakin ihmisiä jotka ei ylipäätään hirveästi tekstaile mitään..

Toisekseen.. Jos mies vihjaa että ei halua osoittaa kiinnostustaan naista kohtaan ja kertoo olevansa pelimies niin ihan oikeastiko haluat tuollaisen tyypin itsellesi? Minulle on myös joku pelimies liverrellyt kuinka häneen ei kannata ihastua jne. Näillä kommenteilla pedataan itselle sellainen tilanne että ei tarvitse ottaa vastuuta, on muka varoitettu naista, mutta ehkä samalla vähän vihjaistu että juuri SINÄ voisit olla se nainen joka kesyttää tämän pelimiehen, mutta todennäköisesti mies vain löytää jonkun uuden jossain vaiheessa ja sanoo sitten että hänhän kertoi jo alussa mikä on tilanne :D

Eli jos mies ei osoita niitä normaaleja kiinnostuksen merkkejä niin ei hän sitten oikeasti ole kiinnostunut. Turha alkaa pelaamaan mitään ja yrittää "kesyttää" miestä. Jos mies olisi sinusta todella kiinnostunut niin hän kyllä olisi tarpeeksi innokas laittamaan viestejä tai muuten sopimaan tapaamista.[/QUOTE]

Toisaalta hän antaa pieniä vinkkejä siitä että saattaisi olla kiinnostunut... kun olen hänen tutuiltaan kysellyt että millanen tyyppi hän on oikeasti niin ei kuulemma ikinä mitään tekstailu tyyppiä, ei pyytäisi naista muuten vaan kylään vaan harrastaisi automaattisesti seksiä tämän kanssa ja sitten heivaisi. Ei todellakaan kehu naista eikä tekstaile oma aloitteisesti. Kuitenkin näitä kaikkia tekee minun kanssani. Kyllä on nyt pistäny mun pienen pääni sekasin pahemman kerran ! :D

[QUOTE="aaapeee";23288204]kun olen hänen tutuiltaan kysellyt että millanen tyyppi hän on oikeasti niin ei kuulemma ikinä mitään tekstailu tyyppiä, ei pyytäisi naista muuten vaan kylään vaan harrastaisi automaattisesti seksiä tämän kanssa ja sitten heivaisi. Ei todellakaan kehu naista eikä tekstaile oma aloitteisesti. Kuitenkin näitä kaikkia tekee minun kanssani. Kyllä on nyt pistäny mun pienen pääni sekasin pahemman kerran ! :D[/QUOTE]
Eli muka kaikki naiset vaan lankeavat häneen ilman mitään tekemättä ja sinä olet ainoa, jota huomioi :D. Kuulostaapa luotettavilta nämä "tuttavat". Ilmeisesti et ole kovin kokenut miesasioissa. Vaikka sanoin, että ota opetusmahdollisuutena, niin tulisiko kuitenkin liian iso poru, jos ei juttu sujuisikaan?

[QUOTE="aaapeee";23288204]Toisaalta hän antaa pieniä vinkkejä siitä että saattaisi olla kiinnostunut... kun olen hänen tutuiltaan kysellyt että millanen tyyppi hän on oikeasti niin ei kuulemma ikinä mitään tekstailu tyyppiä, ei pyytäisi naista muuten vaan kylään vaan harrastaisi automaattisesti seksiä tämän kanssa ja sitten heivaisi. Ei todellakaan kehu naista eikä tekstaile oma aloitteisesti. Kuitenkin näitä kaikkia tekee minun kanssani. Kyllä on nyt pistäny mun pienen pääni sekasin pahemman kerran ! :D[/QUOTE]

Pitää siis tasan sen verran yhteyttä että sinulla mielenkiinto säilyy.. Oletko miettinyt miksi ei kehu naista ollenkaan? Onko se hyvä ominaisuus ettei kehu vaikka siihen olisi aihetta? Tai jos miehen mielestä naisessa ei ole mitään kehuttavaa niin miksi on sellaisten naisten kanssa ollut?

[QUOTE="vieras";23288252]Eli muka kaikki naiset vaan lankeavat häneen ilman mitään tekemättä ja sinä olet ainoa, jota huomioi :D. Kuulostaapa luotettavilta nämä "tuttavat". Ilmeisesti et ole kovin kokenut miesasioissa. Vaikka sanoin, että ota opetusmahdollisuutena, niin tulisiko kuitenkin liian iso poru, jos ei juttu sujuisikaan?[/QUOTE]

Suoraan sanottuna naiset lankeavat häneen rahan vuoksi. Sain hiljattain vasta tietää että kyseisellä miehellä on naisia ja paljon ystäviä vain rahan vuoksi. Ja kyllä olen jonkinverran kokenut miesasioissa, rakastun aina renttuihin ja tiedän kyllä että tämä mies on aikamoinen haaste.

[QUOTE="noh";23288281]Pitää siis tasan sen verran yhteyttä että sinulla mielenkiinto säilyy.. Oletko miettinyt miksi ei kehu naista ollenkaan? Onko se hyvä ominaisuus ettei kehu vaikka siihen olisi aihetta? Tai jos miehen mielestä naisessa ei ole mitään kehuttavaa niin miksi on sellaisten naisten kanssa ollut?[/QUOTE]

Hänellä on aika kusipää luonne, hänellä ei ole tarve kehua ketään. En sano että se on hyvä ominaisuus, mutta kun olen tottunut itse jo ettei häneltä kehuja irtoa ja nyt yhtäkkiä hän on minua kehunut niin se on pistänyt ihmetyttämään. Ja hän ei ole suhteessa ollut monenkaan naisen kanssa... harrastanut seksiä ja heivannut. Näin olen ymmärtänyt.

Luin ketjun.
Ap, olet saanut hyviä vastauksia, siis oikeita neuvoja kanssasisarilta.
Luepa nyt ne uudelleen ja mieti, kannattaako tuollaiseen peliin lähteä.
Sydänsuruja tulossa. Tai sitten vain hauskanpitoa (mutta itse kuvailit "kusipää luonne" ym, joten ei kovin hauskaa...). Muuta ei kannata odottaa.

Kirjoitit ihan kuin minun nykyisestä aviomiehestä :D

Hän pelasi ja pyöritti kamalsti naisia, mullekin hoki alussa koko ajan että hän ei aio sitoutua, mutta tykkää musta kuitenkin ja muuta paskaa.. Minähän toki hyppäsin peliin mukaan :D

Pari viikkoa tapailtiin, muutaman kerran. Sitten mä soitin miehelle että kiitti hei, oli kivaa ja nyt jatketaan eri suuntaan.

Yllättäen mies ottikin tämän isona kolauksena. Häntä ei ole koskaan jätetty, kun on komea, rikas, menstyvä ja fiksu. Mutta mua ei vaan kiinnostanut enempää, ei.

Puoli vuotta se sitten lopulta juoksi mun perässä, nyt ollaan oltu reilu vuosi naimisissa :d

Yhteistyössä