katsoiko kukaan eilen Jamie Oliverin kouluruoka-ohjelmaa ... on nyt jenkeissä tekemässä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
ihan mieletöntä ..siis se, että ne kersat syö siellä aamupalaks pizzaa, lounaaks pizzaa ja nugettii, jostain ihme hötöstä tehtyä "muussia" .. kaikkee sontaa..

Ja ne ei itse nähneet ruokavaliossa mitään vikaa! Että se Oliver on vaan joku olevinaan ja tulee sinne .. en yhtään ihmettele että Oliverilla tuli kyyneleet silmiin ku katto sitä touhua .. lapset lihavia ja "kun ei ne suostu muuta syömään.. " hohhoijaa

kiinnitin sitten huomiota OMAN perheeni ruokailutottumuksiin ja just eilen sattui olemaan ranskiksii ja lihapullia ja ajattelin että alan kyllä tästä lähtien panostamaan enemmän siihen etten osta eineksiä vaan teen ite ... kun ei siit oikeesti mitään vaivaa ole
 

Yhteistyössä