Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23300479:Tiedän tasan että vastasit Phoebsille. Puhuit muutosvastarinnasta. Vastasit tekstiin jossa puhuttiin erilaisuudesta ja pelosta. Koska olemme "mamuketjussa", on perusteltua olettaa että puhut "mamuasioista". Nämä käsitellyt pelot ja muutosvastarinnat liittyvät siis mamuihin.
Ja minä vastasin omalta osaltani että mielestäni "mamujen" vastustamisessa EI OLE KYSYMYS erilaisuuden pelosta eikä mistään muutosvastarinnasta uusien asioiden edessä, VAAN IHAN JÄRKIRATKAISUSTA. Ei haluta Suomeen sitä yhteiskunnallista kuonaa, mitä tietyntyyppinen asujaimisto on jo useimpiin eurooppalaisiin kaupunkeihin aikaansaanut.
Etkö sinä tajua mistä asiasta minä kirjoitin? Joko nyt tajuat? Olet itsekeskeinen ja pyörit vain oman napasi ympärillä. Ei tuossa minun postauksessani olennaista ollut se, oliko se reaktio johonkin mitä sinä olit kysynyt tai vastannut. Sinun tekstisi vain JOHDATTELI minun ajatukseni SIIHEN MITÄ MINÄ KIRJOITIN?
Get it?
Harva akateeminen voi tukea persujen vaaliohjelman yksityiskohtia esim. taiteesta, opetuksesta tai abortista. Ne jotka tukevat, eivät ehkä ole lukeneet ohjelmaa. Suosittelen siihen tutustumista kaikille, sen verran järkyttävä kirjoitelma :|
No mutta heitähän peloista syytellään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23300518:No juuri näin joo. Tämä henkilö "vieras" on päihittänyt minut jo niin monesti että ei jaksa enää innostua asiasta!Silti jaksaa tässä kuitenkin päihittämättä kanssani jankata!
Miten uudistuisin? Hylkäisin poliittiset ja yhteiskunnalliset näkemykseni ja heräisin huomenna vaikka vihreänä naisena? Niinkö sinäkin "uudistut"? Käännät takkisi, nukut yön yli ja heräät huomenna vaikka perSuna? Tai kepulaisena?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23300840:Tietysti muutan Suomesta pois jos kansan enemmistö haluaa maasta islamilaisen tasavallan. Sanoin , että jos suomalaiset tahtovat maasta islamilaisen tasavallan, he ovat kusipäitä. Olen yhä tänäänkin samaa mieltä, erittäin kusipäistä on luopua näistä demokratian rippeistämme ja muuttaa maa islamilaiseksi pappisvallaksi.
QUOTE]
Sulla on kyllä vähintäänkin omituinen tuo ajatustenjuoksu. Voisin melkein vannoa, että YKSIKÄÄN suomalainen, joka EI halua äänestää Perussuomalaisia, EI liioin halua Suomesta mitään islamilaista tasavaltaa. Olet esittänyt täällä paikoin ihan fiksujakin kommentteja, mutta tämä oli taas niin kauniisti sanottuna hölmö kommentti kuin mikä. Moni Persuja äänestämätönkin on varmasti valmis keskustelemaan maahanmuuttopolitiikan muuttamisen tarpeesta ja odottaa muutosta, mutta jos vastapuolena on sinun kaltaisiasi asioiden ja muiden mielipiteiden vääristelijöitä, eihän sellaisesta keskustelusta mitään tule.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23301731:En minäkään usko että kokoomuksen tai demarien äänestäjistä monikaan haluaa islamilaista tasavaltaa Suomeen, mutta jos nykyinen munaton maahanmuuttopolitiikka jatkuu (ja puolueita vanhoja äänestämällä se jatkuu kuten tähänkin asti), niin se islamilainen tasavalta tulee haluttiin eli ei.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23301731:En minäkään usko että kokoomuksen tai demarien äänestäjistä monikaan haluaa islamilaista tasavaltaa Suomeen, mutta jos nykyinen munaton maahanmuuttopolitiikka jatkuu (ja puolueita vanhoja äänestämällä se jatkuu kuten tähänkin asti), niin se islamilainen tasavalta tulee haluttiin eli ei.
Sekin on valinta, jos jättää valitsematta ja antaa vaan olla. Eikö olekin omituinen ajatuksenjuoksu?
Sekin on valinta, jos jättää valitsematta ja antaa vaan olla. Eikö olekin omituinen ajatuksenjuoksu?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23303238: