Tutun facebook seinällä eilen: (ja gallup)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihme asiat teitäkin ärsyttää. Mitä lässyttämistä tuossa edes oli? Mitä sinne pitäis kirjottaa? Ja jos kaikki ärsyttää niin kovin, niin eikö olis helpointa vaan painaa raksia, tai vielä parempaa lopettaa oma fb-tili, niin ei tarvi lukea :). Problem solved.

No näin juuri. Tämä menee vähän samaan sarjaan noiden wt-/junttipiirteiden luettelun kanssa. Kaikki mahdolliset mieleen tulevat kategoriat vain pitää luetella, ilman mitään sen kummempaa merkitystä.

Siis oikeasti ihmiset raportoivat päivänsä etenemisen facebookin kautta ja toisten sitten pitää kommentoida... en ole vielä nähnyt yhtäkään syytä liittyä FB:iin.

Oma lukunsa ovat nämä surkuhupaisat mustasukkaisuuskohtaukset, kun mies/nainen on hyväksynyt kaverilistoilleen jonkin teinivuosien tuttunsa... tai pitääkö anoppi hyväksyä FB-kaveriksi... siinäpä arjen ongelmaa kerrakseen :D

[QUOTE="vieras";23317995]No näin juuri. Tämä menee vähän samaan sarjaan noiden wt-/junttipiirteiden luettelun kanssa. Kaikki mahdolliset mieleen tulevat kategoriat vain pitää luetella, ilman mitään sen kummempaa merkitystä.[/QUOTE]

Mitä on wt/junttipiirteet?

Mua oli yks "kaveri" jo hetken aikaa epäilyttänyt, että poistanko. No viimeenen pisara oli päivitys jossa kirjootti: mä tapan teidät kaikki!

Siinä vaiheessa poistin sen tyypin kavereista. Ei kiinnosta tuollaanen piripää.

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;23318019:
Mitä on wt/junttipiirteet?

Et ole ilmeisesti palstaillut kovin kauaa. Tällä ja eräällä toisella vastaavalla palstalla ainakin on tapana tehdä listoja, mikä on junttia tai white trashia. Tähän luokitellaan kaikenlaisia normaaleja asioita, kuten unikkoverhot, mariskoolit, kirjahyllyt, tekstipaidat, kattotuulettimet jne. Ja tuo white trash (wt) on siis muotisana, jonka voi liittää ihan kaikkeen, mikä ei liity omaan elämään, ja jolla voi osoittaa toisen olevan yhteiskunnan alinta kastia. Wikipediasta löytynee termin varsinainen merkitys, mutta näillä palstoilla se on saanut ihan uuden merkityksen.

[QUOTE="vieras";23318173]Joku sun irl kaveri? Vai vaan nettituttu?[/QUOTE]

Irl tunnen ihmisen tai paremminkin tiedän sen. Seurusteli yhden tuttavan kanssa joten sitä kautta tutustuin vähän.

[QUOTE="vieras";23318235]Et ole ilmeisesti palstaillut kovin kauaa. Tällä ja eräällä toisella vastaavalla palstalla ainakin on tapana tehdä listoja, mikä on junttia tai white trashia. Tähän luokitellaan kaikenlaisia normaaleja asioita, kuten unikkoverhot, mariskoolit, kirjahyllyt, tekstipaidat, kattotuulettimet jne. Ja tuo white trash (wt) on siis muotisana, jonka voi liittää ihan kaikkeen, mikä ei liity omaan elämään, ja jolla voi osoittaa toisen olevan yhteiskunnan alinta kastia. Wikipediasta löytynee termin varsinainen merkitys, mutta näillä palstoilla se on saanut ihan uuden merkityksen.[/QUOTE]

Toinen muotisana täällä on tuo juntti. Ja nuo kaksi sanaa tosiaan liitetään kaikkeen sellaaseen mistä itte ei pidä eikä se kuulu omaan elämään.

Aika junttia ja white trashiä väittää kaiken olevan junttia tai white trashiä. :whistle: :D

Ei mua oikeastaan ärsytä facebook päivitykset, mutta jossain vaiheessa hymyilytti kun joka toisen naisen päivitys liittyi ZUMBAAAN :D

Ah. Mulla on tuommoinen kaveri. Ja sen päivityksen on aina jotain zzumbaan liittyvää. "ihanaa tänään zumbaan" "tulin just parin tunnin zumbamaratonilta, ihanaa!" "zumbaan ja saunaan!" jne jne jne. Ei mitään muuta koskaan, ja noitakin joka helvetin päivä. Ok, tajutaan, entinen läski on löytänyt liikunnan riemun, mutta haloo jotain rajaa tuossakin.

Mua ärsyttää yks kaveri, joka esim vkonlopun jälkeen laittaa tällaisia päivityksiä: "Tuli sit tehtyä oikeen emämoka!", "nyt hävettää niiiiiiin paljon", "koska tää morkkis loppuu?", "miksi mä menin tekeen silleen?" jne jne jne. Ja parhaimmillaan laskin, että 20 tällaista päivitystä päivän aikana. Aina kun ihmiset lopetti edellisen päivityksen kommentoinnin (utelemisen mitä nyt on tapahtunut) pisti uuden aiheesta....

Aiemmin mua ärsytti se, kun eräs kaveri päivittää kaikki leipomiset ja ruuanlaittonsa. Siis vain ja ainoastaan ne. Enää ei ärsytä, kun tajusin, että sillä täytyy olla tosi köyhä arki kun jostain jauhelihakastikkeesta pitää joka päivä mainita ;)

[QUOTE="heh";23318545]Aiemmin mua ärsytti se, kun eräs kaveri päivittää kaikki leipomiset ja ruuanlaittonsa. Siis vain ja ainoastaan ne. Enää ei ärsytä, kun tajusin, että sillä täytyy olla tosi köyhä arki kun jostain jauhelihakastikkeesta pitää joka päivä mainita ;)[/QUOTE]

Ja kauanko sinulta kesti tajuta tämä?

Piti käydä pitkästä aikaa kurkkaamassa sinne naamakirjaan.
Tässä ensimmäisiä esillä olevia viestejä (parin jätin julkaisematta välistä kun en kaikilta ehtinyt lupaa copypastettamiseen kysyä):

- ...asiathan selviää puhumalla. Minä en?
- kahvia, kuumetta ja katsastettu auto..
- eilen hävis hajuaisti eikä vieläkää oo tullu takas. rommi varmaan palauttaa sen..? toisaalta täs on se hyvä puoli että nyt mä en itte haista kuinka pahalta haisen joten eipä tarvi suihkuunkaan mennä ennenku paskaset perskarvat on liimannu peräreijän umpeen.
- I did it !!!
- en glad skit (alla kuva iloista paskaa vääntävästä suloisesta parikuisesta)
- Se on kevät kun on kärpänenkin ikkunassa!
- kun pääsen töistä kotiin, menen terasille josta näkyy jo lautaa ja otan ehkä lasin viiniä auringossa
- Lapset tuli hiihtolomalle...minä kuin kävelevä aave..onneksi on saarioisten pitsoja..ei jaska tehä ruokaa :/

- jne.jne.
Mistäköhän noista olisi pitänyt ärsyyntyä?
:D

:laugh::laugh::laugh:
Anteeski olen väsynyt :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä